kestovaipat

aikasmoisen kysymyksen heitit :D sen ku tietäs! nettiliikkeitäkin on het miljoona, mutta aika saman hintasia taitaavat kuitenkin olla. Alennuksia seuraamalla voi löytää. Todelliset erot on kuitenkin varmaan postikuluissa.

Kannattaa etsiä vauvalle sopiva vaippamerkki alkuun tilaamalla esim 1 kpl, jos se ei sovi, voi vaipan myydä pois. AIO vaippojen ohella todella helppokäyttöisiä ovat myös taskuvaipat, ne myös kuivuvat todella nopeasti. käy esim. kestovaippainfon sivuilla tutkailemassa malleja. Suosituksia on vaikea antaa, koska lapset eri mallisia. Onnea vaippojen hankintaan! =)

SPy
Itse olen tykännyt taskuvaipoista enemmän kuin AIO -vaipoista. Taskuvaipankin kun voi pesun ja kuivatuksen jälkeen "kasata" valmiiksi jotta mieskin osaa käyttää... (Tai mummo tai hoitotäti).
Taskuvaipoissa varteenotettava vaihtoehto ovat myös ns. koko vaippaiän vaipat joissa kokoa voidaan säätää esim. neppareilla.
Itse käytän BumGenius -taskuvaippoja joita myy mm. www.vaippala.com ja siellä ainakin välillä saa yhden tai kaksi vaippaa tilattua halvoilla postikuluilla, jos haluaa ensin kokeilla.
Tietysti jos on niin onnellinen tilanne että paikkakunnalla on kauppa joka myy kestovaippoja, pääsee niitä hypistelemään ja tulee paljon viisaammaksi kuin netissä surffaamalla.

mä yhdyn Spyhyn tuossa taskuvaippa-asiassa. plus jos lähipiirissä on kestoilevia perheitä, voi aina kysyä vaippoja testiin lainaksi. meidänkin vaipoista ne jotka on vauvalle vielä isoja, on lähes kaikki lainassa ja pieneksi jäävät lähtee kanssa suoraan lainaan.

ja kestoilukerhosta (kerho-osiossa, salasana kestovaippa) voi tulla rohkeasti kysymään :)

Yhteistyössä