Kestopigmentoinnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äisky"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äisky"

Vieras
Onko paikalla ketään jolle olisi laitettu kestopigmentointi huuliin, silmiin tai kulmiin? Tai olisiko paikalla jopa joku joka on käynyt kestopigmentointi koulutuksen?

Olen haaveillut kyseisen koulutuksen käymisestä, mutta todella hintavia ovat. Mitenköhän nopeasti mahtaisi koulutusrahat tienata takaisin?

Lisäksi alkoi hieman hirvittämään kun katselin joitain kuvia netistä pigmentointien tuloksista. Ihan mainosmielessä niitä oli laitettu, mutta eivät kyllä olleet kovin kauniita... Jotkut olivat ihan ok, jotkut näyttivät tussilla piirretyiltä naamareilta.
Millaisia kokemuksia teillä on, oletteko katuneet vai tykänneet?

Mutta en ole yhtään hyvän näköistä pigmentointia nähnyt... Aivan kamalia, monella tutulla mutta eihän sitä voi ääneen sanoa ! Ainakin viidellä on kamalat kulmat. Niistä näkee heti että pihmentoidut ja se ei kai ole tarkoitus että tunnistaa tekokulmiksi...

[QUOTE="Hupsu";27305067]Mutta en ole yhtään hyvän näköistä pigmentointia nähnyt... Aivan kamalia, monella tutulla mutta eihän sitä voi ääneen sanoa ! Ainakin viidellä on kamalat kulmat. Niistä näkee heti että pihmentoidut ja se ei kai ole tarkoitus että tunnistaa tekokulmiksi...[/QUOTE]

Ovatko itse kuitenkin tykänneet, että ovat kivan näköisiä?

Mietin, että onko se tekijän taidoista kiinni minkä näköistä jälkeä tulee vai ovatko asiakkaat halunneet sellaiset "luonnottomat". Yhdessähän ne tekijän kanssa kuitenkin suunnitellaan...

Mun tuttavalla on kestopigmentointi silmissä, ikään kuin eyeliner. Se on siististi tehty ja luonnollinen. Kulmiin tai huuliin en usko, että edes saa luonnollisen näköistä.

Mulle on laitettu sekä silmiin että huuliin. Aikaa tästä on nyt jo reilu 10vuotta ja pitäisi mennä uudelleen. Huulissa ei ole tietoakaan, silmissä on vielä pienen pieni aavistus rajauksesta . Kulmat mä olisin halunnut mutta mulle kosmetologi sanoi että on liikaa vaaleaa karvoitusta ettei kannata. Täytyisi nyppiä kuitenkin säännöllisesti--> edellyttää siis jatkuvaa hoitoa enkä sitä itse tee.

Mä olen vuosien saatossa ollut järjettömän tyytyväinen ja suosittelen kaikille. Heti kun saan vähän ylimääräistä rahaa niin menen varmasti ottamaan taas.

Yhteistyössä