Kestääkö suhde pitkän välimatkan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silja

Vieras
Löysin lasten ja minun elämääni ihanan miehen mutta yksi suuren suuri ongelma kenties on se että mies asuu 600km päässä meistä.Hänen mukaan matka ei ole mikään este suhteelle vaan pikemminkin hidaste.Itseäni nyt mietityttää ennen kun uskalla antaa mennä vain et miten mahtaa käydä ja jätänkö asian suosiolla tähän vai pitäisikö kokeilla ja yrittää.Ei haluaisi että jo oikein rakastuu niin sitten sitä tippuisi korkealta ja kovaa taas kerran.Koskaanhan ei tiedä mistä itsemme löydämme joskus mutta nyt tilanne tämä että asumme näinkin kaukana toisistamme.

Onko kenelläkään samaa tilannetta tai onko joskus ollut?Kiitoksia jos joku jaksaisi kommentoida.

Minulla mies nyt toisella paikkakunnalla töissä ja pitkiä aikoja poissa kotoa.Täytyy sanoa ettei se ainakaan hyvää suhteelle tee vaan syö sitä melko lailla niinkuin meilläkin.Eron partaalla ollaan.

meillä nyt se tilanne et mies on toisella paikkakunnalla töissä ja se toimii tosi hyvin (ainaki tähänasti) eikä oo ees eka kesä ku näin on taitaa olla jo 4 tai 5...talvi menee huomattavasti paremmin ku kesällä pikkuisen etäisyyttä

Sitä se minäkin pelkään kun minulla on yksi suhde takana missä mies tosin asui 100km päässä mutta asui silti kaukana.Mutta tuossa oli kaikkea muutakin mikä oli pielessä niin ei siihen välimatkaan kaatunut.Miten se on että aina sitä tapaa vääriä miehiä vääristä paikoista =(

oli alkuun miehen kanssa välimatkaa useita satoja kilometrejä. Suhde jatkui tuossa muodossa alle kolme vuotta, sitten lyötiin kimpsut ja kampsut yhteen eli muutettiin saman katon alle ja mentiin itse asiassa avioonkin. Nyt reilut 11 vuotta yhteiseloa takana ja lapsia on siunaantunut kolme kappaletta. Kyllä se voi onnistuakin.

Meillä oli seurusteluaikana 800 km välimatkaa, mentiin naimisiinkin tuolla välimatkalla. Mutta nyt on kyllä asuttu yhdessä jo liki viisi vuotta.

Ei se välimatkaan kaadu. Mutta täytyy olla yhteiset suunnitelmat ja aika tarkka siitä, että ne suunnitelmat myös ovat yhteiset.

Kun mies sanoo että välimatka ei ole este, niin kuuntelepa tarkkaan myös se mitä ei sanota: haluaako mies pitää oman vapautensa nyt ja hamaan ikuisuuteen, olettaako että sinä muutat hänen perässään vai onko itse TODELLA valmis muuttamaan omaa elämäänsä. Mikä on sinun aikataulusi yhteenmuuttoon, vai riittääkö sinullekin kuherrusviikonloput ja -tapaamiset sovituin väliajoin aina kuolemaan asti?

Kannattaa miettiä. Ettei satu liikaa.

Löysin lasten ja minun elämääni ihanan miehen mutta yksi suuren suuri ongelma kenties on se että mies asuu 600km päässä meistä.Hänen mukaan matka ei ole mikään este suhteelle vaan pikemminkin hidaste.Itseäni nyt mietityttää ennen kun uskalla antaa mennä vain et miten mahtaa käydä ja jätänkö asian suosiolla tähän vai pitäisikö kokeilla ja yrittää.Ei haluaisi että jo oikein rakastuu niin sitten sitä tippuisi korkealta ja kovaa taas kerran.Koskaanhan ei tiedä mistä itsemme löydämme joskus mutta nyt tilanne tämä että asumme näinkin kaukana toisistamme.

Onko kenelläkään samaa tilannetta tai onko joskus ollut?Kiitoksia jos joku jaksaisi kommentoida.

Yhteistyössä