Ilmoittaudun jälleen läsnäolevaksi! =) Oli ihana reissu, mutta mukava on kotiin palata. Kyllä oma koti on paras paikka. Ja nyt palstan kautta purkamaan matkalaukkuja... =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 12:50 meiju kirjoitti:Tervetuloa Suomeen!
Ehtikö Rovaniemeltä lumet sulamaan reissun aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 13:29 Tiitiäisen äiti kirjoitti:Tervetuloa!Täällä senkun lämpötilat nousee (espanja) ja kohta tulee mulle lähtö sinne suomeen helteitä pakoon
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 21:55 Meduusa kirjoitti:Tervehdys =) Tulimpa pikaisesti pyörähtämään minäkin täällä. Missäpäin olitte reissussa? Me kotiuduimme myös viime perjantaiyönä Kreetalta =)
Ei ole vielä varattu, mutta kohta pitäis,kun on noin hinnat ruvenneet kohoomaan hurjaa vauhtia.Yleensä ollaan suomessa heinäkuun puolvälistä elokuulle eli nuo kuumimmat kuukaudet, kun niitä ei kestä ErkkikäänAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 23:39 Tiitiäisen äiti kirjoitti:Joko sulla on lennot varattu? B)
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 12:08 Sollu kirjoitti:Heippa pitkästä aikaa!Ootte palanneet lomalta,tervetuloa takaisin :flower:
=)
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 22:29 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 21:55 Meduusa kirjoitti:Tervehdys =) Tulimpa pikaisesti pyörähtämään minäkin täällä. Missäpäin olitte reissussa? Me kotiuduimme myös viime perjantaiyönä Kreetalta =)
No morjensta pitkästä aikaa! =) Sullakin oli synttärit tuossa vähän aikaa sitten, saitko mun onnittelut perille palstan kautta? :flower:
Me käytiin perinteisellä espanjan lomalla. Käydään pari kertaa vuodessa aurinkorannikolla, ihan koska mun vanhemmat asuu siellä. Vuokrataan oma paikka ja nähdään mummaa ja pappaa noin joka toinen päivä. NÄin ei tule yliannostusta kummallekaan osapuolelle =)
Oliko kreeta kiva? =) Me ollaan käyty kreikassa, mutta kreetalla en ole tainnut koskaan käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 23:02 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 22:29 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 21:55 Meduusa kirjoitti:Tervehdys =) Tulimpa pikaisesti pyörähtämään minäkin täällä. Missäpäin olitte reissussa? Me kotiuduimme myös viime perjantaiyönä Kreetalta =)
Oho, missäs minä olen syntymäpäiväni paljastunut (onneton muisti mulla!!!), hölösuu olen ollunna kyllä nyt![]()
En saanut viestiäsi, eli ihan yleisestikö laitoit??? Kaunis kiitos kuitenkin näin jälkikäteen :flower:
Fiksulta kuulostaa tuo teidän "loma-asuminen"Sopu säilyy jne. B)
Kreeta oli kiva paikka kyllä, pari kylmää päivää vain sattui kohdallemme, se vähän vieläkin harmittaa...mutta siis paljon näimme tuolla reissullamme. Gerani on lähellä Plataniasta (2 km) joten sinne saattoi kävellä. Kävimme myös Haniassa, mm. satamassa sekä kauppahallissa. Rotkoretkenkin teimme, kuin myös lilliputtijunaretken Orange Valleyyn, upeita paikkoja =) Hienoja kokemuksia!
Kreikassa olemme aiemminkin lomailleet ja tykästyimme oitis (itse olen käynyt jo lapsena kerran), Rhodoksella siis, sinne tahdon kyllä uudestaankin. Olemme kuitenkin pyrkineet matkustamaan aina eri maahan, jotta näkee aina jotain uutta =)
Mukavaa viikkoa Sinulle Footie :wave:
T. huonomuistinen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 20:15 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 23:02 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 22:29 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 21:55 Meduusa kirjoitti:Tervehdys =) Tulimpa pikaisesti pyörähtämään minäkin täällä. Missäpäin olitte reissussa? Me kotiuduimme myös viime perjantaiyönä Kreetalta =)
Oho, missäs minä olen syntymäpäiväni paljastunut (onneton muisti mulla!!!), hölösuu olen ollunna kyllä nyt![]()
En saanut viestiäsi, eli ihan yleisestikö laitoit??? Kaunis kiitos kuitenkin näin jälkikäteen :flower:
Kreeta oli kiva paikka kyllä, pari kylmää päivää vain sattui kohdallemme, se vähän vieläkin harmittaa...mutta siis paljon näimme tuolla reissullamme. Gerani on lähellä Plataniasta (2 km) joten sinne saattoi kävellä. Kävimme myös Haniassa, mm. satamassa sekä kauppahallissa. Rotkoretkenkin teimme, kuin myös lilliputtijunaretken Orange Valleyyn, upeita paikkoja =) Hienoja kokemuksia!
Kreikassa olemme aiemminkin lomailleet ja tykästyimme oitis (itse olen käynyt jo lapsena kerran), Rhodoksella siis, sinne tahdon kyllä uudestaankin. Olemme kuitenkin pyrkineet matkustamaan aina eri maahan, jotta näkee aina jotain uutta =)
Juu, ihan täällä palstalla onnittelin ja täällä paljastit päivän =) Sun synttärit oli joko päivää ennen tai jälkeen mun ja jäi siksi mieleen :flower:
Minäkin/mekin tykkäämme kreikasta. Jonkin verran siellä on tullut matkailtua, mutta ei kreetalla vielä. Pitänee mennä sinnekin vielä joskus, kuulostaa kivalta =) Pääsemme ehkä miehen kanssa käymään pitkällä viikonlopulla ateenassa tänä kesänä, jos vain lapsenvahtipuoli järjestyy (=mun vanhemmat suostuu) Miehen yks asiakas on sieltä ja sinne mentäis sitäkin moikkaamaan samalla =)
Mukavaa viikkoa sullekin Meduusa! :wave: =)
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 23:13 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 20:15 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 23:02 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 22:29 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 21:55 Meduusa kirjoitti:Tervehdys =) Tulimpa pikaisesti pyörähtämään minäkin täällä. Missäpäin olitte reissussa? Me kotiuduimme myös viime perjantaiyönä Kreetalta =)
Juu, ihan täällä palstalla onnittelin ja täällä paljastit päivän =) Sun synttärit oli joko päivää ennen tai jälkeen mun ja jäi siksi mieleen :flower:
Minäkin/mekin tykkäämme kreikasta. Jonkin verran siellä on tullut matkailtua, mutta ei kreetalla vielä. Pitänee mennä sinnekin vielä joskus, kuulostaa kivalta =) Pääsemme ehkä miehen kanssa käymään pitkällä viikonlopulla ateenassa tänä kesänä, jos vain lapsenvahtipuoli järjestyy (=mun vanhemmat suostuu) Miehen yks asiakas on sieltä ja sinne mentäis sitäkin moikkaamaan samalla =)
Mukavaa viikkoa sullekin Meduusa! :wave: =)