keskustelua miehen kanssa uudesta vuodesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
minä: ootko ajatellu mitä tehtäis? :)
mies: en.
minä: kauemmas ei koiran takia voi lähtee, mut ois se nyt kiva ihmisiä nähdä.
mies: mikäs sua estää lähtemästä ja näkemästä?
minä: se, että jostain täysin utopistisesta syystä haluaisin olla sun kanssa.
mies: jaa.
minä: voitaisko pyytää vaik meille jotain?
mies: jaa ketä?
minä: no jotain.. (mainitsin muutaman nimen..)
mies: no ne lähtee reissuun.
minä: no ollaan sit kaksin kotona.
mies: no just.
minä: kiva kun mun seura kiinnostaa, ihan hyvä mieli tulee tällaisesta.
mies: no lähe sit muualle jos ei seura kelpaa..
minä: mikä sua vaivaa?
mies: ei mikään!

että näin.
mukavaa uutta vuotta meille ja muille!!!!

Toisaalta osa miehistä on just tässä hetkessä eläviä putkiaivoja, jotka eivät vain osaa tehdä kauas kantoisia suunnitelmia ja kertoa mitä haluaisivat tehdä viikkojen tai kuukausien päästä; ne vaan elää tässä ja nyt. Eli ei välttämättä miehessä mitään "vikaa"; hän vain keskittyi sillä hetkellä johonkin muuhun puuhaan ja koki sen tärkeämmäksi kuin jonkun "kaukaisessa" ajassa tapahtuvan jutun suunnittelun??!!??

Meillä taas mies on ehdottomasti sitä mieltä, että nyt on jo korkea aika viedä 10kk ikäinen vauva yökylään jotta päästäis kahdestaan pippaloimaan. En todellakaan ole viemässä. Kuka edes haluaisi ottaa vähintään kerran yössä heräävän muksun hoitoon? Sitten kun nukkuu yönsä kunnolla, voin viedä, en ennen sitä. Mies saa mennä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja åå:
meillä 10v. hääpäivä uudenvuoden aattona ,mies lupas viedä mut teboilille kahville sillon rakettien räiskiessä.

Kyllähän sun kannattaa myös pyytää sitä vanhaa ja legendaarista, ulos syömään eli mäkin drive inniin ja syötte sitten autossa :)

Joo, jotenkin tuttua. Loukkaannuin kerran miehelle verisesti kun ehdotin että lähdettäisiin yhteen tapahtumaan. Miehen vastaukset oli vähän tota luokkaa ja et ei hän voi tietää onko hänellä vapaata silloin! (Tapahtuma ilta aikaan ja viikonloppuna ) No voi olla ihan jotain muuta menoa. jne. ei ainakaan mitään lippuja kannata ostaa. Ei nyt oikeen kiinnosta.. jne.

No vuoden päästä hän itse ehdotti samaan tapahtumaan lähtöä ja kun tiuskaisin että eihän se sulle viimeksi kelvannut niin oli ihan hämillään ja väitti et ei takuulla! ole kieltäytyny ja et tiedänhän mää et hän tykkää jne.. :kieh:

Eli... MIEHET! :kieh: :D

Yhteistyössä