Keskustelua homoista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Avaanpa tämän ketjun, tuli tuosta yhdestä provoiluketjusta mieleen. Tässä en haluaisi provoilua. Monilla meistä on tietynlainen kuva homoista ja itseäni ainakin kiinnostaisi tietää, että mikä on totuus. Juu, ei tartte sanoo, että "jokainen on yksilö". Kyllä mä sen tiedän.

Heterosuhteissa on yleisesti niin, että hyvin harva mies saa naisia niin paljon kuin haluaa. Niitäkin toki on, mutta ehkä 1-5 % miehistä. Suurin osa on sitten tavallisia, joille seksin saaminen on aika kovan työn takana. Ja sitten on iso osa, joilla seksin saanti on lähes mahdottomuus.

Homoilla käsittääkseni on aika hurja meno. Seksiä on jaossa ja paljon.

Olen sitä miettinyt, että onko homoilussa aina se asetelma, että toinen on "mies" ja toinen "nainen". Vai onko myös semmoisia homoja, jotka sekä panee että on pantavana?
 
vierailija
Niin siis MISSÄ seksiä on jaossa homoille ni että meno voi olla hurjaa?
Jossain pikkukylän peräkammarissa? Vai helsingin keskustassa missä edes naapurille ei moikata?
 
vierailija
Sit pitää vielä huomauttaa, että on taatusti myös aseksuaaleja homoja. Tai sellaisia joilla ei jostain syystä ole seksiä lainkaan. Esim. masennuslääkkeethän voivat aiheuttaa seksuaalista haluttomuutta.

(roosa tässä taas)
 
vierailija
ainakin lesbopareissa on oikein tavallista että toinen on vähän miehimys ja toinen naisellisempi

Millä tavoin? Ulkonäöllisesti?


Mä en moista ole tuntemissani pariskunnissa huomannut. Ja esim mä tadan olla suhtkoht naisellinen pintapuolisesti mutta mulla ehkä on miesmäinen ajattelutapa. Tai sit ei. Riippuu ehkä vastapuolesta kenen kanssa kommunikoin, elän, olen...

(roosa taas)
 
vierailija
No jos miehet haluaa aina seksiä niin eikös se silloin ole ihan luonnollista että homopareilla on enemmän seksiä kuin heterosuhteessa? Ei ole vaimoa valittamassa päänsärkyä. (joo, en ole oikeasti tätä mieltä, kunhan kärjistän)
 
vierailija
Sekin vielä, että jos otetaan kymmenen heteroa niin naisista useammalla on lyhyet hiukset, moni ei meikkaa, useampi pukeutuu vaattrisiin jotka voivat olla myös miehen vaatteita. Siis tyyliä farkut, vaellushousut ja t-paita, lenkkarit tai vastaavat jalassa.

Tai miehistä useammalla voi olla pitkät hiukset ja parfyymiä, on käyty manikyyrissä tai partamuotoilussa, kenties ihonhoidossakin.

Eivät "miehiset" tai "naismaiset" piirteet ole juttu mitä ilmenee vain homoseksuaaleilla.
 
vierailija
Kyllähän se on fakta, että keskimäärin miehet haluaa enempi seksiä. Ja ovat vähemmän ronkeleita. Siksi homoilla se touhu on hurjempaa. Mietitäänpä nyt vaikka jotain Yrjönkadun uimahallia. Lesbosuhteissa sitten seksiä on varmaan vähemmän ja seksi on siellä vielä enemmän vallankäytön väline.
 
vierailija
No jos miehet haluaa aina seksiä niin eikös se silloin ole ihan luonnollista että homopareilla on enemmän seksiä kuin heterosuhteessa? Ei ole vaimoa valittamassa päänsärkyä. (joo, en ole oikeasti tätä mieltä, kunhan kärjistän)

Mut täähän voi jopa pitää paikkansa! Ei oo menkkoja riesana, ei puklurättejä, ei yövalvomisia, ei ipanoita ylipäätään riesana...


Mut tää pätee vain pareihin. Ei kai sinkkumiehelle oo noin vain tiedossa seksiä joka ehtoo.

(roosa taas)
 
vierailija
Tähän ei osaa kukaan vastata:

"Olen sitä miettinyt, että onko homoilussa aina se asetelma, että toinen on "mies" ja toinen "nainen". Vai onko myös semmoisia homoja, jotka sekä panee että on pantavana?"

Onko tämä joku outo homotabu kun ei kukaan ole koskaan tätä kommentoinut.
 
vierailija
Tähän ei osaa kukaan vastata:

"Olen sitä miettinyt, että onko homoilussa aina se asetelma, että toinen on "mies" ja toinen "nainen". Vai onko myös semmoisia homoja, jotka sekä panee että on pantavana?"

Onko tämä joku outo homotabu kun ei kukaan ole koskaan tätä kommentoinut.

No tuohonhan voisi kai vastata vain jos olisi homo ja olisi kokenut useammankin homoparisuhteen. Eiks?

Eihän se ulospäin näy mitä joku toinen kämpässään puolisonsa kanssa touhuaa.


(roosa taas)
 
vierailija
Nii eli et ees sä tiedä. Ja homot ei vastaa. Kai ne ei ehdi kun ovat koko ajan panemassa.
Tämä on kaksplus-palsta joka on suunnattu perheellisille. Ei täällä varmaan kovin montaa homoa ole. Tai sinkkua tai muutenkaan perheetöntä. Eli ei taida olla tietoa. Ei itselläni ainakaan ole. Eikä ole tapana miettiä muiden ihmisten sänkykamarikäyttäytymistä muutenkaan.
 

Yhteistyössä