Keskustellaan provoilla/vastauksilla niihin (ei tosikoille) OFFICIAL!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli kyllä vauhdikkaat reffit, muuta en voi sanoa. Kyllä se sananlasku paikkansa pitää, tie miehen vatsaan käy sydämen kautta!
No, ei tämä poika vielä tiedä, että mikä hän on. On ihan noviisi näissä asioissa. Niillä on jussina nyt pitkä viikonloppu, katsotaan, että mitä ihmettä sieltä oikeen paljastuu. Tämän miehen poika soitteli vasta isukilleen, olivat saunoneet. Ja jos kuulin oikein, niin tilanteeseen liittyi myös saippua.

Kyllä se vaan niin menee, että tuollainen sivistyneisyys ja varttuneisuus vie voiton hetken hekumasta. Kun osaa sormillaan muutakin kuin näppäimistön ja miettii välillä muutakin kuin subjektia.
Onnea mahtavasta miehestä ja romanssista:) Onko siitä kilttispojasta kuulunut nyt mitään, eli oliko se homo vai ei?

Minä tunnen useamman nuoren ja kiltin pojan, siksi kyselen. Ehkä ovat ujoja naisten kanssa tai homoja kaikki..

Osaako joku auttaa, että miten tämän erottaisi?
 
vierailija
Auttakaa, poikani on pulassa! 35 vuotias poikani soitti itkien tänään, on tapahtunut jotain aivan kauheaa.

Entinen miniä kokelaani, jota olen alusta asti vihannut on hyväksikäyttänyt poika parkaani. Ovat kyllä eronneet onneksi puoli vuotta sitten.

Mutta poikani kertoi tänään, että tuo saatanan haaskalintu pakottamalla hyväksikäyttö häntä seksuaalisesti koko suhteen ajan. Poikaani eivät kuulemma moiset säädyttömyydet kiinnosta. Mutta luonnollisesti poikani ei ole kyennyt aiemmin tästä vaikeasta asiasta puhumaan.

Nyt tämä poikani entinen hyväksikäyttäjä, tuo sydämetön nainen raskautui jopa pojalleni, kun oli ottanut tämän väkisin. Tuo rietas nainen synnytti tytön tänään ja vaatii jopa elatusmaksuja pieneltä pojaltani.

Voi poika parkaani, hän on vasta 35 vuotta sekä kokenut seksuaalista pakotusta tuolta naiselta. Nyt tämä nainen koittaa pakottaa poikani maksajaksi sekä isäksi.

Voinko äitinä sekä isoäitinsä puuttua asiaan? Lapsiparkahan on vielä poikaanikin viattomampi.

Voinko heti huomenna mennä poliisilaitokselle, kai hakevat lapsen pois tuollaisella "äidiltä"? Lapsenlapsenikaan ei tietenkään tarvitse elää tuollaisen hyväksikäyttäjä kanssa!


Pikku poikani on vasta 35 eli ihan liian nuori isäksi. Kai lain mukaan minä saan lähisukulaisena lapsen huoltajuuden tälläisessä tilanteessa?
 
vierailija
Juhannus meni päin persettä, muita? Kaikki tutut kehuvat, että heillä mahtava juhannus..
En muista omasta juhannuksesta paljon mitään, mutta muistaakseni oli kivaa. Sain oikein paljon kivaa. Toki seurauksena oli järkyttävä krapula. Myös valitettavasti minusta on Suomessa sekoilu kuvia. Ne nähtyäni olen alkanut harkita, etten juo enää. Siis ikinä. Oikeasti. Mutta se vähä mitä muistan juhannuksesta, niin oli kyllä kivaa.
 
vierailija
En muista omasta juhannuksesta paljon mitään, mutta muistaakseni oli kivaa. Sain oikein paljon kivaa. Toki seurauksena oli järkyttävä krapula. Myös valitettavasti minusta on Suomessa sekoilu kuvia. Ne nähtyäni olen alkanut harkita, etten juo enää. Siis ikinä. Oikeasti. Mutta se vähä mitä muistan juhannuksesta, niin oli kyllä kivaa.
Siisgeff mitäff???jussihhansi ONS vielähg keskensh, met juhlin, siisheg juhlimma jussia!!!!!
 
vierailija
Mies on AINA ollut sika, mutta ylitti nyt itsensä! Miehen mielestä jokaisen lapsen taaperoimetys 18 ikävuoteen on liikaa muka. Lapset ovat iältään siis:

Vastasyntyneet kolmoset - 9 vuotta.

Meillä on siis yhteensä 7 lasta, kolmoset ovat nuorimpia ja esikoinen 9. Miehen mielestä minun PITÄISI lopettaa vanhimpien lasten imettäminen. Uskomaton sika! Mies on myös ilmoittanut, että perhepedin on loputtava, että vanhimmat lapsetkin kärsivät siitä, samoin kuin minun ja miehen seksielämä.

Nyt mies sanoi äsken, että mikäli aion jatkaa vanhimpien lasten imettämistä ja vielä 18 ikävuoteen ja jos perhepetiä ei lopeteta, hän lähtee. Ja meinaa MUKA lasten takia hakea yksinhuoltajuutta itselleen. Miehellä on laukut pakattu, asunto itselleen ja lapsille. Aikoo heti maanantaina mennä sosiaalitoimiston kuulemma jos en järkiinny!

Mitä pahaa on muka siinä, että 9 vuotiaskin saa rintaa, kysyn vain? Tai että imetän kaikkia lapsiani 18 vuotiaiksi, ainakin? Ja milloin perhepeti on ollut paha asia, miettimään mikä väite! Mutta kysyn vain, että eihän mies vain voi saada lapsia itselleen? Eihän?
 
vierailija
Auttakaa, poikani on pulassa! 35 vuotias poikani soitti itkien tänään, on tapahtunut jotain aivan kauheaa.

Entinen miniä kokelaani, jota olen alusta asti vihannut on hyväksikäyttänyt poika parkaani. Ovat kyllä eronneet onneksi puoli vuotta sitten.

Mutta poikani kertoi tänään, että tuo saatanan haaskalintu pakottamalla hyväksikäyttö häntä seksuaalisesti koko suhteen ajan. Poikaani eivät kuulemma moiset säädyttömyydet kiinnosta. Mutta luonnollisesti poikani ei ole kyennyt aiemmin tästä vaikeasta asiasta puhumaan.

Nyt tämä poikani entinen hyväksikäyttäjä, tuo sydämetön nainen raskautui jopa pojalleni, kun oli ottanut tämän väkisin. Tuo rietas nainen synnytti tytön tänään ja vaatii jopa elatusmaksuja pieneltä pojaltani.

Voi poika parkaani, hän on vasta 35 vuotta sekä kokenut seksuaalista pakotusta tuolta naiselta. Nyt tämä nainen koittaa pakottaa poikani maksajaksi sekä isäksi.

Voinko äitinä sekä isoäitinsä puuttua asiaan? Lapsiparkahan on vielä poikaanikin viattomampi.

Voinko heti huomenna mennä poliisilaitokselle, kai hakevat lapsen pois tuollaisella "äidiltä"? Lapsenlapsenikaan ei tietenkään tarvitse elää tuollaisen hyväksikäyttäjä kanssa!


Pikku poikani on vasta 35 eli ihan liian nuori isäksi. Kai lain mukaan minä saan lähisukulaisena lapsen huoltajuuden tälläisessä tilanteessa?
Sen vain sanon, että sinä olet pahin koskaan kuulemani anoppi tapaus. Eikö yhtään hävetä, että minkä nössön olet pojastani kasvattanut? Jos nyt otat vaan vaikka keritsimet käteen ensin ja katkaiset vihdoinkin sen napanuoran siihen 35 v poikasi jooko?

Ja jätä se lapsenlapsi rauhaan äiteineen. Irrota oikeasti ensin edes fyysisesti se napanuora sinun ja poikasi väliltä. Voi ehkä olla kova ja oksettava homma sellaista koppuraa koittaa irrottaa, mutta on kuule korkea aika. Huh huh, luoja...
 
vierailija
Onnea mahtavasta miehestä ja romanssista Onko siitä kilttispojasta kuulunut nyt mitään, eli oliko se homo vai ei?

Minä tunnen useamman nuoren ja kiltin pojan, siksi kyselen. Ehkä ovat ujoja naisten kanssa tai homoja kaikki..

Osaako joku auttaa, että miten tämän erottaisi?
Kyllä se vissiin sitten on. Ne on riiastelleet nyt siitä asti ja kihloista puhuvat.
Voi hyvin pitää paikkaansa, että jos tuntee olonsa kiusaantuneeksi naisten seurassa, onkin sitten kiinnostunut pojista.
Eihän siinä auta, kuin lähteä treffeille. Silloin sen tunnistaa.
 
vierailija
Mies on seonnut, auttakaa äkkiä!

Se siivosi itse koko asunnon, teki kaikki ruuat ja hoiti lapset koko päivän ajan itse.

Mies antoi minun levätä ihan koko päivän.

Kun lapset menivät nukkumaan, oli mies tehnyt minulle juhla-aterian, oli hienot kuohuviinit sekä yllätys kukat.

Samoin upea ja kallis kaulakoru oli minulle ostettu.

Mies tanssi kanssani ja hieroi minua.

Mutta, nyt tulee se pahin pommi tässä tämänpäiväisessä:

Sitten kun koitin kaiken tämän romantiikan jälkeen suudella, niin mies seksin sijaan halusi vain puhua tunteista ja suhteessamme!

Ei seksiä, ei minkäänlaista vilkaista mieheltä seksiin.

Siis mies on koko päivän työt tehnyt ilman taka-ajatuksia?

Siis tunteista puhumista, miehen aloitteesta siis miettikää nyt!

Mitä tämä nyt on, auttakaa joku jooko, sillä epäilen mieheni mielenterveyttä.
 
vierailija
Vapaa kassa oli kuulemma varattu, kun koitin iskeä sitä eilen kaupassa. Siis mitä helvettiä? Naisen logiikka on taas ihan uskomatonta. Osaako kukaan selittää, että mitä tämä on.

Mies 59 v
 
vierailija
Mies on seonnut, auttakaa äkkiä!

Se siivosi itse koko asunnon, teki kaikki ruuat ja hoiti lapset koko päivän ajan itse.

Mies antoi minun levätä ihan koko päivän.

Kun lapset menivät nukkumaan, oli mies tehnyt minulle juhla-aterian, oli hienot kuohuviinit sekä yllätys kukat.

Samoin upea ja kallis kaulakoru oli minulle ostettu.

Mies tanssi kanssani ja hieroi minua.

Mutta, nyt tulee se pahin pommi tässä tämänpäiväisessä:

Sitten kun koitin kaiken tämän romantiikan jälkeen suudella, niin mies seksin sijaan halusi vain puhua tunteista ja suhteessamme!

Ei seksiä, ei minkäänlaista vilkaista mieheltä seksiin.

Siis mies on koko päivän työt tehnyt ilman taka-ajatuksia?

Siis tunteista puhumista, miehen aloitteesta siis miettikää nyt!

Mitä tämä nyt on, auttakaa joku jooko, sillä epäilen mieheni mielenterveyttä.
Ei varmasti siivoa ilman syytä! Jätä se sika! (Ihan varmuuden vuoksi)
 
vierailija
Otin luokseni elämää huokuvan minipossun. Se tepasteli rehvakkaasti ympäri asuntoa ja piti minulle seuraa, kun pyykkäsin, laitoin ruokaa tai katsoin televisiota. Meillä oli sellainen söpö arkielämä.
Sitten se kasvoi isommaksi ja laiskistui. Se ei enää tepastellut perässä, vaan istui sohvalla kaljaa juoden. Ei enää yhteisiä lenkkejä, ei seuraa, ei söpöyttä.

Pistin sen kinkuiksi.
 
vierailija
Poliisi lakkautti meidän kerhon tapahtuman ja hajaannutti porukan.

Olimme kaikessa rauhassa rannalla ja meitä oli joku viistoista henkeä, kun ne yhtäkkiä tuli ja käski kaikkien lähteä. Siis kui törkeää!
Ranta ei edes ole mikään silleen yleinen uimaranta!
Meillä on tosi siisti kerho ja ollaan tosi hyvin käyttäytyviä. Sen nimi on pubefi ja me puristellaan toistemme bebbufinnejä. Meistä ei ole ikinä ollu kellekkään mitään haittaa ja nytkin oltiin tosi kiltisti. Kyllä itkettää!
 
vierailija
Otin luokseni elämää huokuvan minipossun. Se tepasteli rehvakkaasti ympäri asuntoa ja piti minulle seuraa, kun pyykkäsin, laitoin ruokaa tai katsoin televisiota. Meillä oli sellainen söpö arkielämä.
Sitten se kasvoi isommaksi ja laiskistui. Se ei enää tepastellut perässä, vaan istui sohvalla kaljaa juoden. Ei enää yhteisiä lenkkejä, ei seuraa, ei söpöyttä.

Pistin sen kinkuiksi.
Tuo on todella yleinen tarina, mutta kysyn nyt kysymyksen jonka vastauksen jo arvaa:

- Oliko kyseinen minipossu uros?

Jos oli, niin ei mikään ihme. Moni nainen on ottanut söpön ja ihanan minipossuun. Sitten se sikana aina lopulta jätetään.
 
vierailija
Tuo on todella yleinen tarina, mutta kysyn nyt kysymyksen jonka vastauksen jo arvaa:

- Oliko kyseinen minipossu uros?

Jos oli, niin ei mikään ihme. Moni nainen on ottanut söpön ja ihanan minipossuun. Sitten se sikana aina lopulta jätetään.
Tietenkin oli. Ei kai kukaan tahdo vahinkoporsaita nurkkiinsa pyörimään?

Mulle voi tuoda siat pakkaseen. Mä osaan kato taltuttaa pahimmankin körmyn. 😎
 
vierailija
Millä yritit iskeä? Siis kassakonetta? Millä tavalla naiset liittyy tähän juttuun?
Minäkin ihmettelen tätä nyt.

Jos kassakonetta(?) on isketty jollain niin millä?

Kevyellä vai painavalla esineellä ja miksi?

Ja miten ihmeessä tämä naisiin liittyy, sitä kysyn minäkin?

Tätä hommaa pitäisi nyt ihan hiton paljon enemmän avata, jotta me muut ymmärrettiin mistä on edes kyse.

Sitä ennen on vaikeaa vastata mitään, kun alkuperäisestä viestistä ei saa selvää mitä siinä halutaan oikeastaan edes
kysyä:(
 
vierailija
Otin luokseni elämää huokuvan minipossun. Se tepasteli rehvakkaasti ympäri asuntoa ja piti minulle seuraa, kun pyykkäsin, laitoin ruokaa tai katsoin televisiota. Meillä oli sellainen söpö arkielämä.
Sitten se kasvoi isommaksi ja laiskistui. Se ei enää tepastellut perässä, vaan istui sohvalla kaljaa juoden. Ei enää yhteisiä lenkkejä, ei seuraa, ei söpöyttä.

Pistin sen kinkuiksi.
Ainahan siinä käy noin, ainakin minulle. Ensin ovat niin söpöjä, sitten vaan huomaat miten minipossu yhtenä aamuna röhnöttää sohvalla sorkat kattoa kohti kuorsaten. Surullista.
 
vierailija
Ajateltiin lähteä kesälomalla Visulahden vahakabinettiin lasten kanssa, tarvitsevat noita elämyksiä. Pikavipeillä saatiin halvin matkailuauto, meille hyvä ja toisille mauton. Lähtö olisi vartin päästä, mutta jostain syystä olen kauhuissani. Olenko hullu vai pitäisikö kuunnella omaa intuitiota ja peruuttaa loma?
 
Ajateltiin lähteä kesälomalla Visulahden vahakabinettiin lasten kanssa, tarvitsevat noita elämyksiä. Pikavipeillä saatiin halvin matkailuauto, meille hyvä ja toisille mauton. Lähtö olisi vartin päästä, mutta jostain syystä olen kauhuissani. Olenko hullu vai pitäisikö kuunnella omaa intuitiota ja peruuttaa loma?

Täsäk tää nyt oli? Ei tuu enää matkoja evitskoogiiin (kaan). Mut kai mä sinua silti rakastan.
 
vierailija
Poliisi lakkautti meidän kerhon tapahtuman ja hajaannutti porukan.

Olimme kaikessa rauhassa rannalla ja meitä oli joku viistoista henkeä, kun ne yhtäkkiä tuli ja käski kaikkien lähteä. Siis kui törkeää!
Ranta ei edes ole mikään silleen yleinen uimaranta!
Meillä on tosi siisti kerho ja ollaan tosi hyvin käyttäytyviä. Sen nimi on pubefi ja me puristellaan toistemme bebbufinnejä. Meistä ei ole ikinä ollu kellekkään mitään haittaa ja nytkin oltiin tosi kiltisti. Kyllä itkettää!
Ihan kauheaa. Otittehan yhteyttä mediaan? Kyllä vähemmästäkin pitäisi saada kunnon skandaali otsikot ja julkinen anteeksipyyntö tai jotain.
 

Yhteistyössä