Keskustellaan provoilla/vastauksilla niihin (ei tosikoille) OFFICIAL!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saako kysyä, miten nuo treffit meni vai jänistikö poika?
Tziisus, tota mä tunnen The 19 v kundin, joka asuu Hesassa, sen knttti meni keske eka päivänä ja porukat pisti sen pihalle.

Sen lisäks sillä o vuotta vanhempi systeri, eli merkit täsmää. Se kundi kävi treffeille vihdoinkin ja sai pakoll kuulemma pesää.

Siis saikd muori65 tää nössö silti pesää? Jos sai, mä kuolen nauruu. Luuli, ett sill oli vähä nuorempi nainen ees kierroksess. Toisaalt, ei se runopoika oikee ketään saa.

Muori65 v, ny kerrot mitä tapahtu me kaveriporukall yhess sitä mietitää bisset kädess biljardi pelatess!
No reffit meni todella mukavissa merkeissä! Ei menny ihan odotetusti, kun unohdin, että missä pitää tavata ja päädyin väärään kahvilaan. Sain soitettua sitten kahvilan puhelimesta sinne toiseen kahvilaan ja poika lupasi tulla. Se oli toisella puolen kaupunkia, joten odotellessa istuin pöytään ja kohta aloinkin rupatella oikein mukavan vanhemman miehen kanssa siinä pöydässä.
Miehellä oli huolia, koska hän oli lainannut ison summan rahaa, mutta rahoja tai lainaajaa ei tietenkään näkynyt maksuajan koittaessa.
Mutta odotappa vain! Kun reffikumppanini sitten ilmestyi, mies pomppasi ylös tuoliltaan kuin gaselli ja tarttui poikaan kiinni!
Hetken pystypainia siinä seuratessani ymmärsin, että tämä reffikumppani olikin se, jolle oli sitä rahaa lainattu.
Rauhoittelin sitten tilanteen, mies sai rahansa takaisin, ja minä tarjosin pojalle pullan ja kaakaon.
Että jokainen sai niinkuin mitä oli vailla.

Jatkoista sen verran, että en mennyt kotiini aikaiseen sinä päivänä. Mutta ostin kyllä bussilipun sille pojalle.
 
vierailija
Mies on lihonut melko lyhyessä ajassa yli 40 kiloa, ainakin sillä maha on valtava.
Tänään ilmoitin, että aloitamme kuntokuurin sekä syömistavat laitetaan kuntoon.

Alun painon pudotukseen tulee miehelle avuksi nutrilet tms, 3 kuukauden kuuri.
sitten ravitsemus terapeutilta jatko-ohjeet miehelle, miten syödä lihomatta kuin porsas. Personal trainerin ilmoitin olevan miehelle myös välttämätön.

Nämä asiat olivat jo hoidettu, kyseessä oli vain miehelle ilmoitus että vaihtoehtoja ei ole. Ts pakotus laihduttamaan. Mutta mies väittää nyt, että ei ole lihonut vaan on muka raskaana minulle. Pitäisikö uskoa, vai koittaako mies kusettaa minua?

Uutinen tuli shokkina, mikäli asia on totta. Toisaalta mies voi olla laiska. Mielipiteitä? En tiedä onko mies sika, valehtelija ja salailija vai olenko minä naispuolinen sika kuten sanoi mies. Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Onko kellään kokemusta jostain vastaavasta :(
 
vierailija
Anoppi ja vaimo tulevat liian hyvin toimeen keskenään. En voi mitenkään tietenkään hyväksyä sitä, että vaimo kertoo äidilleen kaiken, jopa seksi elämästämme. Voiko nuo välit rikkoa jotenkin? Minä en saa edes kerran vuodessa soittaa äidilleni, koska vaimo inhoaa sitä. Onko muilla kokemusta tälläisistä ongelmista?
Ei näin nopeasti tule mitään muuta neuvoa mieleen, kuin että makaa anopin kanssa ja anna vaimon yllättää teidät. Vielä parempi, jos suhde jatkunut pitkään ja/tai anoppi on raskaana sinulle. Selitätte vaimolle, että perustat anopin kanssa perheen. Ja niin sellaista.

Tosin pakko varoittaa, että jos lähdet tähän niin aika ison riskin otat. Naiset on eronneet, jopa tappaneet miehiään vähemmästäkin. Eli piilota ainakin asunnon keittiö veitset/kaikki muu kättä pidempi sekä mahdolliset tuliaseet jotkq raivostunut vaimo voisi sinut ja anopin yllättäessään saada käsiinsä. Oikeasti, omalla vastuulla siis ja muista suojata sinun ja anopin selusta.

Mutta toimii taatusti välien rikkojana, mikäli siis selviätte hengissä anopinnkanssa, sen lupaan.
 
vierailija
Mies meinaa viettää juhannuksen selvinpäin kun menee kavereidensa kanssa mökille, ei sanonut mitään syytä edes moiselle. Nyt murjottaa, kun kysyin ihmetellen asiaa. Onkohan sillä joku hoito siellä mies porukassa vai sattuikohan viime vuonna jotain, mistä mies ei ole kertonut? Alan olla aika huolissani, osaakohan joku sanoa, mistä tälläinen käytös kertoo?
 
vierailija
No reffit meni todella mukavissa merkeissä! Ei menny ihan odotetusti, kun unohdin, että missä pitää tavata ja päädyin väärään kahvilaan. Sain soitettua sitten kahvilan puhelimesta sinne toiseen kahvilaan ja poika lupasi tulla. Se oli toisella puolen kaupunkia, joten odotellessa istuin pöytään ja kohta aloinkin rupatella oikein mukavan vanhemman miehen kanssa siinä pöydässä.
Miehellä oli huolia, koska hän oli lainannut ison summan rahaa, mutta rahoja tai lainaajaa ei tietenkään näkynyt maksuajan koittaessa.
Mutta odotappa vain! Kun reffikumppanini sitten ilmestyi, mies pomppasi ylös tuoliltaan kuin gaselli ja tarttui poikaan kiinni!
Hetken pystypainia siinä seuratessani ymmärsin, että tämä reffikumppani olikin se, jolle oli sitä rahaa lainattu.
Rauhoittelin sitten tilanteen, mies sai rahansa takaisin, ja minä tarjosin pojalle pullan ja kaakaon.
Että jokainen sai niinkuin mitä oli vailla.

Jatkoista sen verran, että en mennyt kotiini aikaiseen sinä päivänä. Mutta ostin kyllä bussilipun sille pojalle.
Mutta saiko se poika siis pesää eli seksiä vai ei?! Et siihen vastannut, että mitä jatkoilla tapahtui! Ja meinaatteko tavata uudestaan, tuliko peräti rakkaustarinan alkua tai jotain?

Nyt muori65 kerrot, me oikeasti halutaan tietää! Pelastitko tuon 19 vuotiaan kilttiksen elämän romanttisella suhteella naiseen vai tuliko tyyliin vain platoninen ystävyys?!

Kerro, kerro mitä tapahtui jatkoilla! Entäs tulevaisuus?! Nyt kerrot meille ihan kaiken, et voi jättää kertomatta tälläistä tarinaa loppuun :(
 
vierailija
Tulin raskaaksi, vaikka mies syö jatkuvasti (olen joka päivä tarkistanut, että se kanssa oikeasti ottaa ne!) e - pillereitä. Olen shokissa, en tiedä vielä mitä tehdä. En olisi uskonut, että gestinyl (se isompi annos vielä) on näin huono merkki, lääkäri mainosti sitä hyvänä minulle.

Ihan itkettää, on niin peruttu olo. En käsitä, miten tässä näin kävi. Voiko tästä vaatia nyt korvauksia tai jotain?? Mies tosiaan on sekunnin tarkkuudella pillerit päivittäin syönyt. Ja nyt ensimmäisen liuskan aikana paksuksi tulin. Pillerit siis pettivät 100%. Kai tästä saa jotain korvausta lääkefirmalta nyt? Siis ihan jo henkisestä kärsimyksestä ja pillereiden täydellisestä toimimattomuudesta?
Ehkäsyähän siis EI KOSKAAN saa jättää miehen vastuulle, eikö jo äiti opettanut tuon!! Eli oma vika sanoi sika, turha itkeä korvauksia lääkeyhtiöltä. Ehkäisy jätetty vastuuttomasti miehen vastuulle, olet siis ihan itse syyllinen tilanteeseen.
 
vierailija
Vaimo haluaa seksiä, vaikka lapsia emme voi saada. Vaimo sterilointi, seksiä ollut aina vain kun lasta yritetty. Mistä helvetistä on kyse, olen toki hyvilläni mutta en käsitä tätä. Joku vaihtanut vaimoni toiseen on se mitä itse mietin.

Mies 55 v
 
vierailija
Muistetaan sitten, että perinteiseen suomalaiseen juhannukseen kuuluu runsas alkoholin juonti, sekä ehdottomasti vesistö (meri, uima-allas, järvi, mikä vain vesistö) ympäristö! Itse olen valitettavasti raskaana, eli en juo ja hirveät heltteetkin, mutta pakkohan se on saada uutisista lukea juhannuksen sattumia lohdutuksena myöhemmin..

Vähän vain siis muistuttamaan minua siitä, että en ole ainoa, jolla on vähän vaikea juhannus ollut.
 
vierailija
Rasittavaa kun netti-ihastukseni ei voinut olla stalkattavana kuin 12 vuotta. Siis mikä ihme aika on 12 vuotta? Ihmisiässä ei mitään! Nyt ei sit ole mitään tekemistä :/
 
vierailija
Rasittavaa kun netti-ihastukseni ei voinut olla stalkattavana kuin 12 vuotta. Siis mikä ihme aika on 12 vuotta? Ihmisiässä ei mitään! Nyt ei sit ole mitään tekemistä :/
Mitä??

Siis luoja mikä sika, kai jotenkin olet korvauksia voinut vaatia tai jotain?

Ehkä joku julkkis (hyvän näköinen/komea?) löytyy laihaksi lohduksi?

Jaxsuhalit, tsemppiä!
 
vierailija
Mutta saiko se poika siis pesää eli seksiä vai ei?! Et siihen vastannut, että mitä jatkoilla tapahtui! Ja meinaatteko tavata uudestaan, tuliko peräti rakkaustarinan alkua tai jotain?

Nyt muori65 kerrot, me oikeasti halutaan tietää! Pelastitko tuon 19 vuotiaan kilttiksen elämän romanttisella suhteella naiseen vai tuliko tyyliin vain platoninen ystävyys?!

Kerro, kerro mitä tapahtui jatkoilla! Entäs tulevaisuus?! Nyt kerrot meille ihan kaiken, et voi jättää kertomatta tälläistä tarinaa loppuun
Pitääkö ne juorut paikkansa, että muori 65 v on antanut ja kunnolla seksiä 19 v kilttikselle pojalle?

Haluan tietää asiasta minäkin nyt.

Jos tämä on totta, menee seiskaan vinkki että ennen juhannusta ihme tapahtui koko Suomessa - kilttis pääsi poikuudestaan!

Muori 65 v, varmasti riittää tekemistä kissojen ja lastenlasten kanssa, mutta nyt kerrot mitä treffien jatkoilla tapahtui!

Minulla on Seiskan uutisvinkki sivusto auki täällä, haluan tietää tarinan lopun jotta voin tienata vähän.
 
vierailija
Pitääkö ne juorut paikkansa, että muori 65 v on antanut ja kunnolla seksiä 19 v kilttikselle pojalle?

Haluan tietää asiasta minäkin nyt.

Jos tämä on totta, menee seiskaan vinkki että ennen juhannusta ihme tapahtui koko Suomessa - kilttis pääsi poikuudestaan!

Muori 65 v, varmasti riittää tekemistä kissojen ja lastenlasten kanssa, mutta nyt kerrot mitä treffien jatkoilla tapahtui!

Minulla on Seiskan uutisvinkki sivusto auki täällä, haluan tietää tarinan lopun jotta voin tienata vähän.
Voi että! Siitä pojasta tulikin sellainen kivi kenkään, että piti laittaa sähköiset viestintävälineet kiinni!
Sen jälkeen, kun olin pistänyt pojan bussilla takaisin äitinsä helmoihin, alkoi hän pommittaa viesteillä, joissa halusi lisää pullaa, ja että lainaisin hänelle rahaa sen verran, mitä hän oli maksanut velkojaan tälle vanhemmalle herrasmiehelle.

Ensin pakenimme tämän miehen kanssa Ranskaan pariksi yöksi, mutta ei se auttanut! Siellä kuitenkin punoimme ovelan juonen. Hänen varttuneempi poikansa perusti sellaisen valetilin ja esiintyi höperönä mummona, jota on helppo höynäyttää. Poika on sellainen, joka tykkää toisista pojista. Vissiin ne nyt aikoo mennä treffeille! Nyt on ollut kiirusta tietenkin järjestellä raha-asiat kaikille niin, että jokaisen rahat pysyvät heillä itsellään.
 
vierailija
Voi että! Siitä pojasta tulikin sellainen kivi kenkään, että piti laittaa sähköiset viestintävälineet kiinni!
Sen jälkeen, kun olin pistänyt pojan bussilla takaisin äitinsä helmoihin, alkoi hän pommittaa viesteillä, joissa halusi lisää pullaa, ja että lainaisin hänelle rahaa sen verran, mitä hän oli maksanut velkojaan tälle vanhemmalle herrasmiehelle.

Ensin pakenimme tämän miehen kanssa Ranskaan pariksi yöksi, mutta ei se auttanut! Siellä kuitenkin punoimme ovelan juonen. Hänen varttuneempi poikansa perusti sellaisen valetilin ja esiintyi höperönä mummona, jota on helppo höynäyttää. Poika on sellainen, joka tykkää toisista pojista. Vissiin ne nyt aikoo mennä treffeille! Nyt on ollut kiirusta tietenkin järjestellä raha-asiat kaikille niin, että jokaisen rahat pysyvät heillä itsellään.
Uskomattoman kilttiä toimintaa kyllä sinulta, pullatkinnostit ja kiltin pojan kanssa treffeillä kävit! Siis homoko se onkin, miksi sitten ei poikia tapaile, kysyn vaan? Vai onko liian arka paikka, mutta hyvä että sait sinusta kuuntelijan huolilleen!

Vai onko kaappiin poika ahtautunut, kotiväeltä tms? Ja kai neuvoit miten rahaa ei vastuuttomasti noin lainailla ja miten mies isketään? Ja onnea hei tosimiehestä jonka löysit:)
 
vierailija
Mies meinaa viettää juhannuksen selvinpäin kun menee kavereidensa kanssa mökille, ei sanonut mitään syytä edes moiselle. Nyt murjottaa, kun kysyin ihmetellen asiaa. Onkohan sillä joku hoito siellä mies porukassa vai sattuikohan viime vuonna jotain, mistä mies ei ole kertonut? Alan olla aika huolissani, osaakohan joku sanoa, mistä tälläinen käytös kertoo?
Siis mitä? Mies viettää muka juhannuksen kavereiden kanssa mökillä, selvinpäin? Nyt jos koskaan on perhepalaverin paikka. Istutte miehen kanssa juttelemaan, että onko taustalla jokin vakava sairaus, joka estää alkoholin juomisen (maksa ehkä esimerkiksi poksahtamassa?) vai onko kyseessä miehen sairas pila sinulle?

Joillakin asioilla ei kyllä leikitä, eli pilanahan tuo rikkoisi hyvän maun rajat. Ja on ehdoton syy jättää niin epävakaa mies, joka tuollaisella asialla pilailisi.

Hoitohan miehellä voi toki olla, mutta selvinpäinhän ei suomalainen mies sen takia juhannusta vietä. Ellei sitten miehellä ole kännissä sutinoita ollut kavereiden kanssa, eikä uskalla siksi juoda? Kannattaa selvittää kyllä mistä kyse, ei ole normaalia toimintaa mieheltä nyt. :(
 
vierailija
Uskomattoman kilttiä toimintaa kyllä sinulta, pullatkinnostit ja kiltin pojan kanssa treffeillä kävit! Siis homoko se onkin, miksi sitten ei poikia tapaile, kysyn vaan? Vai onko liian arka paikka, mutta hyvä että sait sinusta kuuntelijan huolilleen!

Vai onko kaappiin poika ahtautunut, kotiväeltä tms? Ja kai neuvoit miten rahaa ei vastuuttomasti noin lainailla ja miten mies isketään? Ja onnea hei tosimiehestä jonka löysit
Oli kyllä vauhdikkaat reffit, muuta en voi sanoa. Kyllä se sananlasku paikkansa pitää, tie miehen vatsaan käy sydämen kautta!
No, ei tämä poika vielä tiedä, että mikä hän on. On ihan noviisi näissä asioissa. Niillä on jussina nyt pitkä viikonloppu, katsotaan, että mitä ihmettä sieltä oikeen paljastuu. Tämän miehen poika soitteli vasta isukilleen, olivat saunoneet. Ja jos kuulin oikein, niin tilanteeseen liittyi myös saippua.

Kyllä se vaan niin menee, että tuollainen sivistyneisyys ja varttuneisuus vie voiton hetken hekumasta. Kun osaa sormillaan muutakin kuin näppäimistön ja miettii välillä muutakin kuin subjektia.
 
vierailija
Olen anopin mielestä täysin kelvoton miniä, vaimo ja äiti koska itkin pieleen menneitä juhannustaikoja. Juhannustaikojen mukaan jään ikuiseksi vanhaksipiiaksi, anoppi raivostui kun itkin hysteerisesti tätä kauheaa asiaa. Kumpi on oikeassa, minä vai hirveä anoppi? Tästä riidelty koko päivä, olen aivan lopussa.
 
vierailija
Jere Karalahti oli seiskassa taas toivotellut juhannuksen kunniaksi hyvää ja ylimääräistä naistenpäivää.

Kiitteli myös kaikkia exsiään ja nykyistä vaimoa siitä, että sai niin monta prinsessaa ja nimen jatkajaa sukuun.

Saa maailma olla varuillaan seuraavat sata vuotta, jos Karalahden tytöistä on kyse kertoi Jere.

- Kysyn vain sitä, että olenko ainoa, jonka mielestä Jere voisi joskus huomioida sitä jax poikaakin?
 
vierailija
Ehkäsyähän siis EI KOSKAAN saa jättää miehen vastuulle, eikö jo äiti opettanut tuon!! Eli oma vika sanoi sika, turha itkeä korvauksia lääkeyhtiöltä. Ehkäisy jätetty vastuuttomasti miehen vastuulle, olet siis ihan itse syyllinen tilanteeseen.
Meillä mies kyllä hoitaa ehkäisyn, siis oikeasti kunnolla. Toki takana on ollut 12 vuoden ankara ja vaikea opettaminen kädestä pitäen, että miten se kortsu laitetaan oikein.
 
vierailija
Mies on lihonut melko lyhyessä ajassa yli 40 kiloa, ainakin sillä maha on valtava.
Tänään ilmoitin, että aloitamme kuntokuurin sekä syömistavat laitetaan kuntoon.

Alun painon pudotukseen tulee miehelle avuksi nutrilet tms, 3 kuukauden kuuri.
sitten ravitsemus terapeutilta jatko-ohjeet miehelle, miten syödä lihomatta kuin porsas. Personal trainerin ilmoitin olevan miehelle myös välttämätön.

Nämä asiat olivat jo hoidettu, kyseessä oli vain miehelle ilmoitus että vaihtoehtoja ei ole. Ts pakotus laihduttamaan. Mutta mies väittää nyt, että ei ole lihonut vaan on muka raskaana minulle. Pitäisikö uskoa, vai koittaako mies kusettaa minua?

Uutinen tuli shokkina, mikäli asia on totta. Toisaalta mies voi olla laiska. Mielipiteitä? En tiedä onko mies sika, valehtelija ja salailija vai olenko minä naispuolinen sika kuten sanoi mies. Mitä tästäkin pitäisi ajatella? Onko kellään kokemusta jostain vastaavasta
Ite olet ukkos paksuksi pannut, vai mitä? Nyt jumankauta kannat vastuus asiast, ei raskausaikana laihduteta!

Alat valmistautua miehen synnytykseen ja tulevaa vauva -aikaa teill. 6 päivän äitiysloman piät, yö valvomisii hoistbdillo, jotta ukko saa levätä.

Sitte meet töihin, rahhss tienaa. Kai meinaat perhees elättää? Aikamoinen nainen oot, mite sää tolviisii kehtast vastuust koittaa luistaa??!!!
 

Yhteistyössä