Keskiraskauden pahoinvointi ;-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etova

Vieras
Kellekkään tullut keskiraskaudesta uudestaan alun jälkeen pahoinvointia? Mä meen nyt rv28 ja lauantai-aamusta lähtien on herätessä ollut pää kipeä ja kuvottava olo! Aamuisin pahimmillaan, mutta esmes tänään on koko päivän ollut kuvottava olo ja siihen auttaa syöminen.

Kellään muulla? Enempi mä epäilen et mul on joku lievä vatsapöpö, mut toisaalta ei oo vatsa sekaisin tms.

Kuulemma sen ei pitäs tulla enää takas.

Mulla tuli ajoittain vähän takasin, mutta piakkoin yhdistin sen siihen, että kärsin nestehukasta. Eli suosittelen juomaan vettä ja katso auttaako. :)

Mulla helpotti alkuraskaudenkin paha olo juomalla vettä paljon. Plus napsin karkkia, kun oikeen teki pahaa (hedelmät tms ei auttaneet) eli tod.näk. verensokeri oli alhallaa kun en muistanut syödä parin tunnin välein jotain pientä (omenaa tms)

Mulla on hiukan hellittänyt pahoinvointi rv 17 mennessä, mutta pahoinvointi ei ole suinkaan loppunut. Eilen sunnuntaina koitin syödä aamiaiseksi kauraleipää ja vettä juokaisin niin yhtäkkiä oli ihan pakko juosta veskiin ja pää pönttöön!! Heikottava olo oli vähän koko päivän, päänsärkyä myös.. Tänään ollut työmatkalla ja töissä niin ikään huono olo. Minulla on koko ajan semmoinen pieni kuvotus päällä, mutta ekalla kolmanneksella tosiaan oksensin monta kertaa päivässä ja nyt tulee ehkä pari kertaa viikossa kohtaus jotta laatta lentää. xD

Yhteistyössä