keski-ikäiset tyttöset

  • Viestiketjun aloittaja alviina
  • Ensimmäinen viesti
alviina
Hei olen seurannut palstaa ja etsinyt itselleni ilmoitusta, mutta kaikki tuntuu menevän jotenkin ohi. Siispä laitan itse ilmoituksen. Minulla on monta lasta, mutta jo kouluikäisiä ja aikuisia. Työssä käyn ja pidän monista asioista keräilystä käsitöistä ja vielä lasten harrastukset on tiiviisti päiväohjelmassa. Silti haluan uusia tuuli ja uusia ystäviä eripuolilta suomea. Siis jään odottamaan pitkiä kirjeitä. Olen lähempänä 50 kuin 40, mutta kaikenikäisten kirjeet ja viestit on tervetulleita.
 
Hei! Olin juuri aikeissa laittaa ilmoituksen tänne! Lähempänä 50 v. olen minäkin ja lapset ovat kouluikäisiä. Vertaisystävää etsin, on noissa poikasissa aina välillä sen verran ihmettelemistä, etteivät nuo leikki-ikäisten äidit aina tajuakaan. Ja entäs tämä oma ikääntyminen, kun korvien välissä olen aina ja ilm. ikuisesti se sama vähän hössähtänyt tyyppi kuin silloin joskus vuosikymmeniä sitten...
Kirjoittele, jos kiinnostaa: viirukka@luukku.com, lähetän sitten osoitteen!
 
Hei! En tiedä olenko minä keski-ikäinen mutta ainakin kovaa vauhtia tulossa. Neljäkymmentä tuli mittariin kesän alussa.
Lapsia minulla on viisi iältään 8-17-vuotiaat. Pidän kesästä ja kukkasista, sateen ropinasta, pimeistä syysilloista, kynttilänvalosta, nalleista, enkeleistä ja KAHVISTA, kaikesta kauniista ympärilläni. Lapset ovat elämäni suola ja sokeri.
Mutta ei niin etteikö aikaa olisi rakkaille ystäville ja ihana olisi saada sinutkin ystäväksi. Laita minulle sähköpostia, jos kiinnostuit os. jasmiini64@luukku.com
 
Oltiin kerran jo aikeissa kirjoitella; mentiin ilmeisesti ristiin...
Eli jos kiinnostaa, niin laitan sähkikseni ja etanapostiosoitteeni:
sähkis sirjarossi1956luukku.com ja
etanaposti osoite tulee
Sirja Rossi
Marjantie 2 A 10
72210 TERVO

Olen kohta 48 v, 5 lasta ja 1 lapsenlapsi. :ashamed: ;) :saint:
 
Täällä 43- vuotias neljän lapsen äiti.kaipailee tosi ystäviä. Lapset leikki ikäisestä aikuiseen.Ikää ja elämänkokemustakin on jo kertynyt, mutta mieli on vielä nuori.Tässä osoite jonne voitte viestitellä iitamar@suomi24.fi
 

Yhteistyössä