keskeytynyt tutkinto loppuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Mulla jäi perhesyistä lukio kesken muutama vuosi sitten,aikuislukion kautta ajattelin jatkaa.Onko muita jotka on tehnyt näin?
en tiedä aijonko kirjottaa mutta jos sen toisen paperin kävis sieltä hakemasta,ei olis sitten hukkaan heitettyä aikaa tuo 3vuotta jonka lukiota kävin.
seuraava ilmottautumisaikai on enskuussa hgin aikuislukiossa :D

pitäs käydä englannin,ruotsin ja historian vikat kurssit ainakin vielä. en vaan tiedä miten hyvin niistä selviydyn kun on tullut muutama vuosi taukoa :ashamed:

Hyvin niistä selviytyy =)

Aikuislukiossa opettajat osaavat ottaa kyllä huomioon sen, että lähtötilanteet ja tavoitteet on opiskelijoilla kovin erilaiset.

Kannattaa toki harkita myös kirjoittamista! Sunhan on mahdollista osallistua preppauskursseille ja itsenäisesti kertailla asioita? Minimivaatimus on kuitenkin se neljä koetta, että lakin saat.

Tsemppiä matkaan! Omaa kokemusta ei ole, mutta muista opinnoista kyllä. Ja opona olen monia auttanut hommasta selviämään :D

mun heikoin kohta tulee olemaan englanti.
oikeesti kirjotin jo tuolloin aijemmin,sitten äiti sairastu ja meni koko homma sitten siinä muita asioita miettiessä :snotty:
haaveena olis lähteä opiskelemaan jotain ja uskon että tässä vaiheessa tuo päättötodistuskin on kulla arvonen jos aikoo jonnekkin korkeemmalle tavotella

mene ehdottomasti! itse kävin lasten synnyttyä iltalukiota kun oli koko kouluttautuminen nuorempana jäännyt väliin. hermot lepäsi iltaisin kun pääsi kouluun. etä kurssejakin kannattaa kokeilla. uusi muutama vanha kurssi niin pääset hyvin vauhtiin:)

olen vuoroviikoin 06-14 ja 14-22 töissä,eli etänä joutuu tekemään osan kurssista.mutta mistä sitä tietää vaikka jäisin opiskelemaan kun soppari loppuu maaliskuun lopussa :whistle:
menis johonkin osa-aika töihin

Yhteistyössä