Keskeytyneestä yhdynnästä alkanut raskaus

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietääkö joku, että onko keskeytyneestä yhdynnästä alkanut raskaus suurempi riski sikiön trisomioille tai muille kehitysvammoille?

Tämä vaivaa minua tosi paljon, pelkään että koska tämä ns. vahinkoraskaus, niin onko siittiössä tms jotain vikaa..

vierailija
Utelias utelee, että oliko keskeytetty yhdyntä pitkäänkin käytössä ennen kuin aloittaja tuli raskaaksi?
Hei, täällä ap! Keskeytetty yhdyntä oli käytössä 4 vuotta, ennen kuin raskauduin. Ja juu tuolle yhdelle kommentoijalle, olen kyllä ihan korkeasti koulutettu maisteritutkinnon omaava hyvin toimeentuleva muutamankin lapsen äiti, mutta näemmä nämä raskaushormoonit saavat aivoni aina aika vaahtokarkiksi. Huolia on, ja mielummin niitä sitten jakaa tällaisilla palstoilla ja ottaa vastaan ilkeät kommentit, kuin jää huoliensa kanssa täysin yksin.

vierailija
Hei, täällä ap! Keskeytetty yhdyntä oli käytössä 4 vuotta, ennen kuin raskauduin. Ja juu tuolle yhdelle kommentoijalle, olen kyllä ihan korkeasti koulutettu maisteritutkinnon omaava hyvin toimeentuleva muutamankin lapsen äiti, mutta näemmä nämä raskaushormoonit saavat aivoni aina aika vaahtokarkiksi. Huolia on, ja mielummin niitä sitten jakaa tällaisilla palstoilla ja ottaa vastaan ilkeät kommentit, kuin jää huoliensa kanssa täysin yksin.
Olipa teillä keskeytetty ollut sitten toimiva ehkäisykeino jo pidempään :) Ja älä välitä typerästä kommentista, varmasti kaikki mietityttää ja asioista haluaa jutella. Kyllä palstoilta kuitenkin aina myös asiallisia vastauksia löytyy, ne typerimmät kannattaa suosiolla jättää oman onnensa nojaan!

Yhteistyössä