keskeytetystä yhdynnästä raskaaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kahden äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kahden äiti"

Vieras
Kertokaas nyt jotkut viisaat kuinka luotettava ehkäisykeino keskeytetty yhdyntä on? mulle ei sovi mitkään hormonaaliset ehkäsykeinot (kokeiltu on) ja kortsua ei huvittais käyttää, mies ei tykkää siitä. Tiedän et tutkimusten mukaan niissä ensimmäisissäkin tipoissa on siittiöitä, mutta kuinka todennäkösesti niistä raskaaks tulee? Meillä on jo kaks lasta, kolmatta lasta ei olla tekemässä, mutta jos raskaus alkais niin ihan katastrofi se ei olis (joku nyt tästä vetää sit johtopäätökset et siks käytän keskeytettyä yhdyntää et toivon salaa et tulisin raskaaks), mut siis tää on miehen ehdotus ja asiaa ollaan mietitty, mut olis kiva tietää et onko siinä kuinka iso riski raskautumiselle?

Eipä taida olla yhtään luotettava.

Itse olen tuota harrastanut miesystävän kanssa joitain vuosia kun en enää jaksanut olla hormonihirviö. Enkä tullut raskaaksi.

Nyt ollaan tehty joitain kuukausia ihan ilman keskeytystä, eikä vieläkään oo "vahinkoa" sattunut. Joten taitaapi jompi kumpi meistä henkilöistä olla se ongelma, ei niinkään epäluotettava ehkäisymenetelmä...

Paljon riippuu miehen kyvystä pidätellä itseään ja poistua sisältä ajoissa ennen laukeamista.
Meillä oli keskeytetty yhdyntä käytössä reilun vuoden verran. Ja sitten kun päätettiin hankkia lasta, niin ensimmäisen kuukauden sisällä tulin raskaaksi.

Ensimmäisissä tipoissa ei ole siittiöitä, mutta siemensyöksy voi tulla ikään kuin huomaamatta. Mies junttaa ja junttaa, kunnes äkkiä huomaa, ettei enää tarvitsekaan. Sitten on liian myöhäistä keskeyttää.

Suosittelen kemiallista ehkäisykeinoa eli lähinnä vaginapuikkoja. Saa apteekista.

Tutkimuksen mukaan touhutipoissa ei ole siittiöitä. Moni kuitenkin on tullut raskaaksi (voisko olla et osalla miehistä sittenkin on muutamia häntäisiä jo niissä touhutipoissa? tai jos edellisestä orgasmista on vain vähän aikaa niin siittiöitä on saattanut jäädä kuikuilemaan siihen hollille ja tulevat sit touhutippojen mukana)
Me on harrastettu n.5 vuotta keskeytettyä ja varmoina päivinä menty loppuun asti. Toiminut on. Olen tullut raskaaksi vain silloin kun on tarkoituksella menty oikeaan aikaan loppuun asti.

Me ollaan miehen kans harrastettu 4- vuotta keskeytettyä yhdyntää ja ei olla koskaan katottu mitään päiviä yms. annettu mennä vaan. Ei ole tultu raskaaksi paitsi viime syksynä kun niin päätettiin ja toisesta kierrosta raskauduin. Nyt pieni poika nukkuu tuossa <3

Aikanaan oli vuosia käytössä ja vain yksi lapsi sai sillä alkuunsa. Senkin jälkeen jatkettiin samaa ja ihan tekemällä tehtiin vielä pari lasta, mutta nyt en ehdottomasti enään jaksa raskautta, joten otettiin järeämmät keinot käyttöön.

En uskaltais käyttää jos ei lapsi olis toiveissa lähiaikoina. Me ollaan varmaan toisi outoja kun ei olla koettu kumeja inhottaviksi, pääsee vähän vähemmällä siivouksella lopuksin ;) Tokihan se tuntuu aivan erilaiselta ilman kumia..

Ajateltiin jonkiajan kuluttua kokeilla tuota "ehkäisykeinoa" kun vauva saa tulla jos on tullakseen mutta parempi olis vähän myöhemmin :)

Täällä laitettiin juuri hetki sitten päiväunille 8 kk typykkä tämän ehkäisykeinon tuloksena :) Meillä tosin oltiin hyvin tietoisia ettei ole varma keino ja sai tullakin lapsia jos tullakseen vaikkei nyt varsinaisesti yritettykään, joten ei tullut ihan yllätyksenä ;)

En osaa kertoa kun omasta kokemuksesta. Käytimme nuorena pitkän aikaa ehkäisykeinona keskeytettyä yhdyntää (älä kysy miksi, oltiin tyhmiä ja kiimaisia). Vahinkoja ei siis sattunut, ja joskus jälkikäteen mietimmekin, voimmeko edes lapsia saada, kun tuo toimi niin hyvin.
Sitten kun lapsia halusimme, niin tulin ekalla kerralla raskaaksi reilu kuukausi pillereiden poisjättämisen jälkeen, ja toisella kerralla viikko kierukanpoiston jälkeen.
Eli vaikka olen näköjään todella hedelmällistä laatua, keskeytetty yhdyntä toimi hyvin.

Toimi myös hyvin n. 8 vuotta. Sen jälkeen päätettiin että vauva voisi olla tervetullut. Tulin toisesta kierrosta raskaaksi. Raskauden jälkeen jatketaan taas samaa "ehkäisyä" ;)

En silti suosittelisi kenellekään jolle raskaus olisi katastrofi. Vähän on näitä lukiessa tullut mieleen että taitaa riippua aika paljon miehestä. Syystä tai toisesta joillain toimii ja toisilla ei.

Tämä on niitä harvoja ehkäisyjä, joissa päävastuu on miehellä ja mahdollisesta raskaudesta voi syyttää täysin miestä.

Ja itse en suosittelisi mitään ehkäisymuotoa, jonka ehkäisyteho on alle 100%, henkilöille joille raskaus olisi katastrofi. ;)

Yhteistyössä