keskeytetty yhdyntä ja raskautumismahdollisuudet

Hei.

Osaisko kukaan sanoa tai onko kukaan teistä raskautunut keskeytetystä yhdynnästä? Mies ottaa aina laukeamisen aikana pois ja päästää ulos ja laittaa vielä takaisin sisälle niin mitkä ovat raskautumismahdollisuudet? Olen jostain lukenut ettei touhutipoista voi tulla raskaaksi tai siis se on ainakin epätodennäköistä koska simpoilla pitää olla sata muuta kaveria mukana jotta ne pääsisivät perille. Raskaus ois toivottu ja mies haluaa näin kokeilla nyt ainakin muutaman kerran. Itse olen jo toivoni menettänyt tämän kuun raskausmahdollisuuksista vaikka oviksen aikoihin harrastettiin keskeytettyä yhdyntää.
 
Minä en ainakaan pidä tätä vitsinä ku miksi joku laittaa kysymyksen tänne jos ei sitä tarkoita....no onhan niitä vitsin heittäjiäkin täällä.

Minä olen raskautunut keskeytetystä yhdynnästä ja joka oli juuri oviksen aikoihin. Olen huonosti raskautuva joten ihmettelen suuresti tätä onnea. Älä vielä menetä toivoasi. Mites muilla?

Meillä muuten näyttää olevan sama nasu nikkikin :D

Tuuthan kertomaan miten kävi :)
 
Mies haluaa nähdä olenko herkästi raskautuva tällä menetelmällä. Ja ollaan oltu että tulee jos tulee mutta tässä pitää näköjään miehen kanssa jutella ettei enää käytetä tuota keskeytettyä yhdyntää. Eli ei varmaan kannata kovin pitää toivoa yllä enää :(
 
keskari
Meillä on harrastettu keskeytettyä jo yli 5 v. Seksiä harrastetaan kierron jokaisessa vaiheessa. Välillä totaki on tehty, että laukeamisen jälkeen takaisin sisään.. eipä oo tulosta tuottanut niin sanotusti. Vaikka ei siis yritetä mitään, mutta toisaalta mahdollinen raskaus ei maailmaa kaataisi.
Ei ole lapsia, joten eihän sitä toki voi tietää tulisinko raskaaksi silloinkaan jos loppuun asti mentäisiin..
 
kokemusta on
Minä olen raskaana tuon menetelmän seurauksena. Ollaan oltu vuosia yhdessä ilman ehkäisyä ajatuksella, että tulee jos on tullakseen, mutta että ei nyt vielä aleta tekemällä tekemään. Kolme vuotta olin ehkäisyttä kun tulin raskaaksi siten, että harrastimme seksiä kahdesti saman yön aikana. Siten siis ekan kerran jälkeen oli varmaan jäänyt siittiöitä putkeen, jotka seuraavalla kerralla pääsivät ulos. Teidän menetelmässänne on vain se ero, että penis laitetaan TAKAISIN laukeamisen jälkeen, jolloin putkessa on varmasti vielä siittiöitä, jotka kyllä sieltä pääsevät vikojen tippojen mukana emättimeen. Uskoisin siis, että jos olet muuten hedelmällinen niin varmasti tulet noinkin raskaaksi.
 
"minttu"
Meillä harrastettu keskeytettyä kolmisen vuotta ajatuksella, että raskaus ei ole katastrofi, mutta siihen ei pyritä ja raskaaksi en ole tullut...silloin kun lapsia on haluttu, niin raskaudet alkaneet nopeasti.
 
Me harrastettiin vuoden verran keskeytettyä yhdyntää. Ei tosin laitettu takasin enää tulemisen jälkeen. En tullut sen vuoden aikana raskaaksi mutta heti kun annettiin lupa tulla ja mentiin loppuun asti ni ekasta tärppäs.

Luin jostain, että osalla miehistä touhutipat sisältäs siittiöitä ja osalla ei. Toki teillä luulis olevan kohtuu suuret mahikset (riskit?) tulla raskaaksi,jos laitatte peniksen takasin sisälle.
 

Yhteistyössä