Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä

Tästä asiasta on tuhat ja sata puolesta ja vastaan juttua.

Omalla kohdallani tilanne on se, että mieheni haluaa vielä odottaa perheen perustamista (vauvan hankintaa) mutta käyttää keskeytettyä yhdyntää ihan huoletta. Muahan tämä ei haittaa mutta salaa tietenkin toivon tulevani raskaaksi.

Onko tosissaan mahdollisuuksia? Hän siis ottaa sen ulos juuri ennen kuin homma on lopussa.. Ystäväni sai tällä tavalla esikoisensa puoli vuotta sitten.

Mutta tätäkin on tullut harrastettua jo jonkin aikaa eikä nyt ainakaan vielä näytä siltä että mitään tapahtuisi. Minulla on 2v jo ennestään.

Eniten ärsyttää että ehdimme välissä jo leikitellä ajatuksella että tehdään lapsi ja ihan suoritettiin homma loppuun tavallisella tavalla ja nyt hän onkin jänistänyt.

Mua suututtaa niin paljon että tekis mieli sanoa että hankitaan kortsut koska se että viime sekunneilla mies alkaa säätää että mihin nyt roiskisi ei varsinaisesti mua innosta.. satunnaisesti se olisi kivaa mutta joka kerta sama homma. Ja viimeks tuli mulla itku kun sanoin että et vaan halua lasta minun kanssani siksi teet noin..

Yhteistyössä