keskeytetty yhdyntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselyikä

Vieras
eli niin, että mies ottaa elimensä ulos ennen h-hetkeä.. ei tule sisään. onko moni tullut raskaaksi noin? kuinkakohan epävarmaa on olla noin ovulaation aikaan?

En ole tullut kertaakaan raskaaksi noin ja vuosia olemme käyttäneet ehkäisynä tuota. Ja olemme kuitenkin aika sikiävä pariskunta kun yksi kerta sisälle riittää raskaaksi tuloon. Pari kertaa todistettu tuo. :)

me puuhattiin yli vuosi sillä tavalla miehen kanssa. en raskautunut. mutta sehän EI tarkoita eetteikö siitä raskaaksi voi tulla. kyllähän mieheltä ns. ilotippoja sieltä tulee.

Tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä.

Mies ei tasan tarkkaan tullut sisääni MUTTA olimme tuntia aiemmin jo ottaneet yhden kierroksen...joten simppoja oli ilmeisesti jäänyt sen verran miehen putkiin että raskaaksi tulin.

juups, osa tulee raskaaks, osa ei. voi perhana, miks ihminen on joskus nii TYHMÄ??!! nyt alkaa olla 3pv tommosesta, vieläköhä kannattas jälkiehkäsyä ottaa? oisko edes hyötyä.. :(

Hormonaaliseen jälkiehkäisyyn käytetään erityisesti tätä tarkoitusta varten suunniteltua kahden tabletin pakkausta, jonka molemmat tabletit otetaan mahdollisimman pian suojaamattoman yhdynnän jälkeen, mieluiten 12 tunnin kuluessa, mutta viimeistään 72 tunnin sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Muistaakseni jäkiehkäisy on aloitettava 72 tunnin kuluessa yhdynnästä. Jos et toivo raskautta, niin hae pillerit.

joo en toivo. miehen kanssa tunnettu 1kk.. 72t menee täyteen ihan just.. muuten ei edes nii pelottas, mut oli maha kipee sillon just ja sehä johtu ovulaatiosta. aika pahaan aikaan sattui kyl...! eikai oo haittaa, jos pillerit hakis.

Siis mä en tajua tätä keskeytetty yhdyntä-sekoilua, miksi joku kuvittelee sen olevan joku ehkäisykeino? Miksi ei voi käyttää oikeeta ehkäisyä jos ei halua lasta? Ja päinvastoin, miksi harrastaa keskeytettyä yhdyntää jos haluisi tulla raskaaksi, ja sitten on täällä kerran kuussa kyselemässä että voisinkohan mä olla raskaana. Jos haluaa lapsen, siitä pitää sopia miehen kanssa, ja sen jälkeen harrastaa seksiä ihan loppuun asti, eikä niin, että antaa miehen kuvitella keskeytetyn yhdynnän olevan joku ehkäisykeino, ja silti salaa toivoo kaiken aikaa raskautuvansa? Mä en vaan ymmärrä, eikä kukaan tätä varmaan voi mulle ikinä selittääkään.. Kuitenkin mä tiedän, että kaikille on ainakin yläasteen seksuaalivalistuksessa kerrottu, että keskeytetty yhdyntä on äärimmäisen epävarma ehkäisykeino, joten miksi kukaan edes yrittää vaäittää vastaan??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juups, osa tulee raskaaks, osa ei. voi perhana, miks ihminen on joskus nii TYHMÄ??!! nyt alkaa olla 3pv tommosesta, vieläköhä kannattas jälkiehkäsyä ottaa? oisko edes hyötyä.. :(

Ajattelit sitten alunperinkin ilmeiseti käyttää aborttia ehkäisykeinona kun tollaseen touhuun ryhdyit, ja nyt vasta kyselet jälkiehkäisyn perään??? :O

Alkuperäinen kirjoittaja ei pysty ymmärtämään... :
Siis mä en tajua tätä keskeytetty yhdyntä-sekoilua, miksi joku kuvittelee sen olevan joku ehkäisykeino? Miksi ei voi käyttää oikeeta ehkäisyä jos ei halua lasta? Ja päinvastoin, miksi harrastaa keskeytettyä yhdyntää jos haluisi tulla raskaaksi, ja sitten on täällä kerran kuussa kyselemässä että voisinkohan mä olla raskaana. Jos haluaa lapsen, siitä pitää sopia miehen kanssa, ja sen jälkeen harrastaa seksiä ihan loppuun asti, eikä niin, että antaa miehen kuvitella keskeytetyn yhdynnän olevan joku ehkäisykeino, ja silti salaa toivoo kaiken aikaa raskautuvansa? Mä en vaan ymmärrä, eikä kukaan tätä varmaan voi mulle ikinä selittääkään.. Kuitenkin mä tiedän, että kaikille on ainakin yläasteen seksuaalivalistuksessa kerrottu, että keskeytetty yhdyntä on äärimmäisen epävarma ehkäisykeino, joten miksi kukaan edes yrittää vaäittää vastaan??

niin. jeesus ei kai ehtinyt antaa voimia pidättäytyä seksistä kokonaan, vastustaa himoa. no joo, en mäkää ymmärrä. ihminen tekee virheitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:

Ajattelit sitten alunperinkin ilmeiseti käyttää aborttia ehkäisykeinona kun tollaseen touhuun ryhdyit, ja nyt vasta kyselet jälkiehkäisyn perään??? :O

ei, kyllä mä lapsen pidän jos sellanen on tullakseen. ei musta murhaajaksi kuitenkaa ole :(

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Muistaakseni jäkiehkäisy on aloitettava 72 tunnin kuluessa yhdynnästä. Jos et toivo raskautta, niin hae pillerit.

joo en toivo. miehen kanssa tunnettu 1kk.. 72t menee täyteen ihan just.. muuten ei edes nii pelottas, mut oli maha kipee sillon just ja sehä johtu ovulaatiosta. aika pahaan aikaan sattui kyl...! eikai oo haittaa, jos pillerit hakis.

Keskeytettyä yhdyntää ei kannata käyttää, ellei molemmat ole valmiita vanhemmiksi. Niin epävarmaa se on. Oikeita ehkäisykeinoja on niin paljon tarjolla, että jokaiselle luulisi löytyvän sopiva vaihtoehto.

1kk tunnettu .. huh huh. Tsemppiä vaan. Jos napsahti, toivottavasti on edes joku kunnollinen isätyyppi.

niin. jeesus ei kai ehtinyt antaa voimia pidättäytyä seksistä kokonaan, vastustaa himoa. no joo, en mäkää ymmärrä. ihminen tekee virheitä.

No älä nyt Jeesusta tuohon mukaan vedä. Ihminen tekee virheitä, mut se joka nykypäivänä käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona miehen kanssa, jonka on tuntenut kuukauden, on TYHMÄ. Ootko koskaan kuullut sukupuolitaudeista? Kilkuttaako mikään kello, kun kuulet kirjainyhdistelmän HIV?

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:

ei, kyllä mä lapsen pidän jos sellanen on tullakseen. ei musta murhaajaksi kuitenkaa ole :(

Ja missä sun mielestä sitten menee se murhan raja? 72 tunnissa vai 12 viikossa? Itse en näe kumpaakaan vaihtoehtoa "murhana". Mielenkiintoinen vain tuo sinun rajauksesi..

kuka mies suostuu tohon keskeytettyyn yhdyntään?? :o sama kun mies antais naiselle likipitäen orgasmin mutta h-hetkellä keskeyttää ja tokaisee että jatkapas ite loppuun.

Yhteistyössä