KESKENMENOSTA TIETÄVÄT!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9fuwx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9fuwx

Uusi jäsen
05.09.2015
4
0
1
Kaipaisin suuresti apua tämän asian kanssa.:( Alotin e-pillerit toista kertaa elämässäni vähän aika sitten. Nyt olen puolessa välissä laattaa ja menkat maanantaista saakka olleet kivuliaina ja runsaina. (Melko normaaleina kuitenkin.)

Tänään yhtäkkiä housuissa "lihainen" limanen ja sitkeä kasa, sellaista ei koskaan ennen ole ollut. Kasassa jotain vaaleaa ja "narumaista".. Menkat loppuivat/niukkenivat huomattavasti tämän jälkeen.

ELI keskenmeno vaiko vaan sattumalta oudot kuukautiset jostain syystä..? Erottaako keskenmeno "liman" kuukautisista johtuvasta limasta ja onko keskenmenossa lima tuon tapaista?

Jos haluat asiaan varmuuden, tee raskaustesti. Raskaushormoni ei katoa kropasta keskenmenon jälkeen samantien, vaan jos raskaana olit, pitäisi vielä näyttää plussaa. Jos testi on selkeä nega, sinulla oli vaan tavallista runsaammat kuukautiset.

Ei nyt kyllä ole vastaus ap:n kysymykseen mutta itekin oon joskus miettinyt että onkohan mulla tullut keskenmeno tietämättäni edes että olisin ollut raskaana. Mulla oli siis hormonikierukka ja menkkoja ei ollut lainkaan, kumminkin sit yhtenä päivänä tuli verta ja myöhemmin illalla juurikin tuollainen noin 2,5cm pitkä lihainen,sitkeä,katkaravun muotoinen klöntti jossa näytti "sisällä" olevan jotain sinertävää,eli kenties verisuonia. ja näytti olevan toisessa päässä pyöreä pää ja toisessa päässä häntä.. en tajunnu silloin tehdä testiä jälkeenpäin. Mutta oon kyllä sitämieltä että se oli km ja alkio joka paperiin jäi. :/

Keskenmenossa tuli joo iso möntti. Mutta oli jo viikolla 7 se.

Minipillerit kun aloitin, menkat oli runsaammat kuin keskenmenossa ja myös ihme hyytymiä ja lönttejä tuli pyttyyn. Muutenkin koko kierto, kroppa ja vuodot heitti ihan häränpyllyä täysin. Raskaana en ollut.

Yhteistyössä