keskenmenosta seuraavat kuukautiset- millaiset oli sinulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
olisi kiva jos löytyisi tänne kanssasisaria jakamaan tätä epämääräistä oloa.. :whistle:

minulla siis tuli km vähän yli kk sitten. lääkkeelliseen jouduin sen johdosta.

nyt kuitenkin keskiviikkona, tasan kuukausi km:n jälkeen alkoivat menkat tai niin luulin. :snotty:
eli keskiviikkona vuosi pari tuntia kirkasta verta, mutta loppui heti sen jälkeen. seuraavana päiväna eli torstaina oli ilman mitään vuotoa ja eilen perjantaina taas vuosi kirkasta verta n 3-4 tuntia ja loppu taas ja nyt tänään lauantaina ei tule taas mitään.. :o

onko nää nyt menkat vai mikä ihmeen häiriö??
joka toinen päivä vuotaa pari tuntia ja loppuu siihen.. :\|

onko jollain muulla ollut eka kierto todella epämääräinen???
ja jos niin miten raskauduit vai odotitko/tuliko seuraavat menkat?

kiitos jos joku osaa auttaa :ashamed: <br><br>

Menkat ilmeisesti voivat olla erilaiset tyhjennyksen jälkeen. Oletko jo käynyt älkitarkastuksessa? Jos siellä todettiin raskauden keskeytyneen ja kohdun tyhjentyneen, niin sitten nuo varmasti ovat kuukautiset. Jos et ole käynyt tarkastuksessa, kokeile edes raskaustestillä, näkyykö nega, niin menkat varmaan kyseessä. Jos plusssaa, kohtuun on saattanut jäädä jotain, joka nyt vuotaa. Toivotaan että ovat menkat, niin pääset taas jatkamaan! =)

Mulla km:sta jo 3 kk ja kuukautiset ovat ihan sekaisin. Minulla km oli täydellinen, eli ultrattiin ja gynen mukaan oli tullut pois. Jälkivuotoa oli pitkään, 3-4 viikkoa ja heti (siis muut.pvän sisällä) tulivat 1. kk:t. Sen jälkeen olenkin vuodellut reilun viikon, ja aina "puolivälissä" luulen jo, että vuoto loppuu, kunnes alkaa taas. Kk:ten välissä ei ole kuin muutama päivä ja sitten sama rumba alkaa taas. Mitään jälkitarkastusta ei pidetty tarpeellisena, olen jo kertaalleen soittanut gynen polillekin, jossa km todettiin, sanoivat että turha mennä lääkäriin, jos et ole kipeä. Neuvolassa kysyin samaa ja taas sama ohje. Toisaalta minulla ei ole kauheasti haluja uuteen yritykseenkään, sen verran koville otti henkisesti, joten olen ajatellut, että kai se luonto aikanaan tilanteen tasoittaa ilman hormonien popsimista. Vaan kyllä tämä alkaa jo vähän ottaa aivoon, koko ajan pitää kulkea rätit mukana. Pitänee kai nöyrtyä tohtorin pakeille...

Moi!

En tiedä onko tästä juuri apua, mutta kokemuksia kyselit. Mulla oli keskenmeno joulukuussa, jälkivuoto kesti pitkään, yli neljä viikkoa. Jälkitarkastuksessa kävin jo ennen kuin jälkivuoto oli kokonaan loppunut, eli neljä viikkoa keskenmenosta. Tällöin katsottiin samalla raskaushormonin määrä verestä ja oli hyvin laskenut, vaikkei nollilla vielä ollutkaan kun vuotokin jatkui. Siitä sitten odottelin vielä reilut kaksi viikkoa kuukautisia, eli ne tuli lopulta lähes seitsemän viikkoa keskenmenon jälkeen. Normaalia kivuliaammat olivat, kestivät kuusi päivää ja vuodin kuin seula, eli istuin pöntöllä ja jatkuvasti lorisi. Minnekään en kuitenkaan hakeutunut, kun ei onneksi ruvennut heikottamaan. Uusi yritys päälle kuukautisten jälkeen ja nyt kaikki onneksi toistaiseksi hyvin, viikkoja 9+4. Tsemppiä kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 10:03 vieras kirjoitti:
Menkat ilmeisesti voivat olla erilaiset tyhjennyksen jälkeen. Oletko jo käynyt älkitarkastuksessa? Jos siellä todettiin raskauden keskeytyneen ja kohdun tyhjentyneen, niin sitten nuo varmasti ovat kuukautiset. Jos et ole käynyt tarkastuksessa, kokeile edes raskaustestillä, näkyykö nega, niin menkat varmaan kyseessä. Jos plusssaa, kohtuun on saattanut jäädä jotain, joka nyt vuotaa. Toivotaan että ovat menkat, niin pääset taas jatkamaan! =)

eilen alkoi myöhemmin vuotamaan ja on edelleen vuotoa. joten emnkat ne on sitten.
tarkastuksessa en ole ehtinyt käydä kun ke piti olla mutta alkoi vuoto. testin tein 2 viikkoa sitten ja negan sain.
joten.. plussa on ensi kerralla sitä itseään toivottavasti..

toivotaan että nyt alkaisi kunnon vuoto ja kestäisi niin voisi alkaa yrittämään taas.

kiitos kaikille =) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 18:10 Kokenut kirjoitti:
Moi!

En tiedä onko tästä juuri apua, mutta kokemuksia kyselit. Mulla oli keskenmeno joulukuussa, jälkivuoto kesti pitkään, yli neljä viikkoa. Jälkitarkastuksessa kävin jo ennen kuin jälkivuoto oli kokonaan loppunut, eli neljä viikkoa keskenmenosta. Tällöin katsottiin samalla raskaushormonin määrä verestä ja oli hyvin laskenut, vaikkei nollilla vielä ollutkaan kun vuotokin jatkui. Siitä sitten odottelin vielä reilut kaksi viikkoa kuukautisia, eli ne tuli lopulta lähes seitsemän viikkoa keskenmenon jälkeen. Normaalia kivuliaammat olivat, kestivät kuusi päivää ja vuodin kuin seula, eli istuin pöntöllä ja jatkuvasti lorisi. Minnekään en kuitenkaan hakeutunut, kun ei onneksi ruvennut heikottamaan. Uusi yritys päälle kuukautisten jälkeen ja nyt kaikki onneksi toistaiseksi hyvin, viikkoja 9+4. Tsemppiä kaikille!

onnea uudesta maha aarteesta :heart: :hug:

Moi!

Mulla km helmikuussa ja ekat km:n jäkeiset menkat oli pari viikkoa sitten. Täytyy kyllä sanoa, että mulla oli myös todella erikoiset, nimittäin aluksi tuli pari päivää ihan olematonta tuhrua. Sitten alkoi ihan mukavat menkkakivut ja päivän tai kaksi tuli runsaampaa ja sitten loppuivat kokonaan. Eli taitaa tuo km hieman sekoittaa kiertoa (mulla oli ihan "luonnollinen km" rv 7 eli ei tehty kaavintaa tai lääkkeellistä). Tosin se oli ihan positiivista, että menkat tulivat n. 4½ viikkoa km:n jälkeen, joten itse kierron pituus ei ole tainnut häiriintyä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 10:20 Vieras kirjoitti:
Moi!

Mulla km helmikuussa ja ekat km:n jäkeiset menkat oli pari viikkoa sitten. Täytyy kyllä sanoa, että mulla oli myös todella erikoiset, nimittäin aluksi tuli pari päivää ihan olematonta tuhrua. Sitten alkoi ihan mukavat menkkakivut ja päivän tai kaksi tuli runsaampaa ja sitten loppuivat kokonaan. Eli taitaa tuo km hieman sekoittaa kiertoa (mulla oli ihan "luonnollinen km" rv 7 eli ei tehty kaavintaa tai lääkkeellistä). Tosin se oli ihan positiivista, että menkat tulivat n. 4½ viikkoa km:n jälkeen, joten itse kierron pituus ei ole tainnut häiriintyä!

joo, mulla ke alkoi vuoto- olematon sellainen. sunnuntaina vasta illemmalla runsaantui. eilen uin verestä ja tänään kanssa, tunnissa tulee "isosta" läpi.
joten huh huh, en eläissäni ole näin vuotanut.
toivottvasti loppuu pian ;)
mulla menkat alkoivt tasan 4 viikkoa lääkkeellisestä joten katsotaan nyt pidentyykö kierto- luulen että vähän :whistle:

Yhteistyössä