Keskenmenosta kertominen miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Keskeneräinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Keskeneräinen"

Vieras
Epäilen vahvasti, että olisin ollut raskaana ja että olisi mennyt kesken..
Reilu viikko sitten alkoi hieman myöhässä olevat menkat. Olivat tosi kivuliaat ja musta tuli 2-3aivan järkyttävän kokoista hyytymää heti ihan alussa.
On mulla yleensä aina ollut jotain pienehköjä "normaalin oloisia" hyytymiä, mitä kait on kaikilla, mutta nämä olivat aiempiin nähden jo valtavia. Hyytymät olivat suunnilleen sen kokoisia mitä kaksi päällekkäistä tulitikkuaskia olisivat.
Tämän jälkeen on vuoto jatkunut nyt jo 11. päivää..

Epäilen siis suuresti että kesken olisi mennyt, mitä mieltä ootte? Onko teillä joilla on mennyt kesken niin ollut millaisia oireita? Mistä tiesitte kesken menneen ellette raskaustestistä?

Mulla tekisi mieli ottaa tämä asia esille poikaystäväni kanssa, mutta ongelmana on se että hänen ex-tyttöystävänsä on juuri kaksi viikkoa sitten saanut keskenmenon ja pelkään että mieheni ei nyt uskoisi minua tämän asian suhteen. Tai että hän saattaisi luulla minun vaan keksineen tämän asian saadakseni huomiota tai jotain sääliä ja että olisin siitä asiasta mustasukkainen, koska hänestä oli tuntunut ymmärrettävästikkin pahalta tuo exänsä raskauden keskenmeno. Kuulostaapa lapselliselta, mutta en ihmettelisi vaikka siippa niin kelailisi..
Minä en ole juurikaan tullut toimeen miehen exän kanssa enkä kyllä pahemmin halunnut olla edes tekemisissä, olen ollut aika mustasukkainen heistä välillä.

Mitä siis tehdä, miten puhua asiasta miehellä, koska mua vaivaa tämä asia. Ja ei olla yritetty lasta tehdä, vaan se tulee sitten kun on sen aika.

Kiitos jos luit. Saatto olla aika sekavaa. :)

mulla tuli verta ja oli kovat kivut.. siit nyt viiis vuotta. toinen ilmeisesti meni kesken ja oli ihan normi kuukautiuset.

mutta luin kerran et tosiaan jos jotai isompii hytymisii tulee, niin ne ei oo normaaleit tai kyse PMSstä.

En mä kyllä alkais noin uudelle siipalle sopertamaan mitään mahdollisesta keskenmenosta jos ei ole ollut tietoakaan mistään raskaudesta... Kuulostaa kyllä tyhmältä huomion kalastelulta! Mitä väliä vaikka olisi keskenmeno, oli niin aikainen että niitä on monilla naisilla huomaamatta useita.

Pitäiskö teidän pistää lapsi haaveet jäihin vähäksi aikaa kun suhde on tolla pohjalla? Ei hyvältä kuulosta näin tuntemattoman korvaan...

No toki kandee kertoo jos se sua asiana vaivaa. Eiköhän ukkos ymmärrä tai että eikait kukaan nyt tosissaan luule et vaan huomiota hakee, jos toinen saanu km:n?

Kun me annnettiin tälle mahassa pyörivälle mahdollisuus,niin kerroin kyllä kaikesta ns tavallisuudesta poikkeavasta miehelle,kenelles muullekkaan olisin avautunut.Itse en ehkä puhuisi keskenmenosta,mutta olisin varmasti maininnut tavallista kivuliaammista/runsaammista menkoista kylläkin.

Jotenkin tuntuu et 5 vuotinen suhteenne on kovin hataralla pohjalla. Nyt istutte alas ja keskustelette asioista.
ex naikkoset pitää unohtaa ei saa elää menneessä.
Molemmat työelämään ja talous kuntoon.Avioliitto ja sitten mietitte mahdollisia lapsia,.

Tuntuu et jos jatkat noin olet kohta yh mamma.

Yritättekö siis vauvaa? Kyllä mä olen vauvaa yrittäessä kertonut miehelle jos epäilin olevani raskaana, alkuraskauden keskenmenosta ja siitäkin jos oli jotain vuotoja minkä takia pelkäsin keskenmenoa. Muuten en vuoto-ongelmista ole enempää jutellut. Jos ette yritä vauvaa ja ehkäisy on kunnossa niin tuskin mikään keskenmeno on ollut ja vaikka olisikin niin väliäkö sillä.

Se ihmetyttää millainen suhteenne on jos mies ei uskoisi keskenmenoasi vaan epäilisi sinun kalastelevan huomioa. Millainen suhde miehelläsi taas on siihen 5v takaiseen ex:ään jos tämän keskenmeno ottaa noin koville.

Älä puhu mitään, jos et itse mitään tukea tarvitse, ja miksi tarvitsisit. Keskenmenoja sattuu, alkuraskauden keskenmenot ovat todella yleisiä, ja useimmiten nainen ei koskaan saa edes tietää olleensa raskaana, kun raskaus päättyy niin nopeasti. Se on luonnollinen asia. Älä suotta mene puhumaan miehelle, jos kerran välit ovat muutenkin ongelmalliset.

Minä en kyllä tuollaisessa tilanteessa kertoisi mitään, ethän ole itsekään varma, oliko kyse keskenmenosta. Turhaa huolta aiheutat ehkä perättömällä epäilylläsi miehelle. Mitä hyötyä kertomisesta olisi?

Kun et edes itse tiedä oliko keskenmeno tai vaan joku häiriö niin en menisi julistamaan niin miehelle niin dramaattisesti.

Jos jotain haluat sanoa niin sano niinkuin asia on. Sulla oli omituiset kuukautiset tällä kertaa. Yhdessä voitte sitte pohtia sitä enemmänkin jos sinä tai mies haluatte.

Yhteistyössä