?
..
Vieras
Perjantaina todettiin mulla keskeytynyt keskenmeno. Eilen pääsin onneksi heti sitten osastolle jossa kohtu tyhjennettiin lääkkeillä. Sairaslomaa sain la-ma. En ole raskaudesta kertonut töissä muutakuin parille läheiselle työkaverille, nyt kerroin heille siis myös keskenmenostakin. Pomolle en ole kertonut siis koko raskaudesta. Soitin perjantaina töihin sairaslomastani mutta pomo ei ollut paikalla työkaverini otti tiedon vastaan.
Eihän mun ole mikään pakko kertoa pomolle sairaslomani syytä, sairaslomalapussa lukee kyllä diagnoosi koodina. En haluaisi että keskenmenosta tietää muut kuin mainitsemani työkaverit töissä. On henkisesti vielä rankkaa enkä kestä muiden säälittelyä enkä halua puhua asiasta töissä. Saahan pomo halutessaan selville sen ICD-koodin, mutta luulis ettei kehtaa tulla multa mitään kyselemään..
Eihän mun ole mikään pakko kertoa pomolle sairaslomani syytä, sairaslomalapussa lukee kyllä diagnoosi koodina. En haluaisi että keskenmenosta tietää muut kuin mainitsemani työkaverit töissä. On henkisesti vielä rankkaa enkä kestä muiden säälittelyä enkä halua puhua asiasta töissä. Saahan pomo halutessaan selville sen ICD-koodin, mutta luulis ettei kehtaa tulla multa mitään kyselemään..