Keskenmenon kokeneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nompa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nompa

Vieras
Onko kukaan tullut raskaaksi niin ettei ole ollut menkkoja keskenmenon ja uuden raskauden välissä?
Liittyyköhän siihen jotain riskejä jos tulee raskaaksi ennen kuin ekat menkat ovat tulleet?

Mulla tuli ekan keskenmenon jälkeen yhdet menkat ja toisen keskenmenon jälkeen kahdet menkat, mutta neuvolantäti ja lääkärit ei "käskeneet" odottaa yksiäkään menkkoja.
Keho on kuulema valmis sitten kun on, uusi raskaus ei ala ellei keho ole toipunut. Ei siitä joidenkin mukaan siis ole mitään haittaa. Kai siitä on jotain tutkimuksia tehty, ois kiva itsekin tietää jos jollain ois sellaiseen linkkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nompa:
Liittyyköhän siihen jotain riskejä jos tulee raskaaksi ennen kuin ekat menkat ovat tulleet?

Käsittääksen ei liity riskejä (ainakin mulle sanottiin, että uuden yrittäminen voidaan aloittaa heti), mutta yhdet menkat olisi hyvä odottaa jotta raskausviikot olisi sitten helpompi tarkistaa.

Mullekin sanottiin, että ois hyvä odottaa yhdet menkat. Kai sitten just raskausviikkojen laskemisen helpottamiseksi.Jouduin kyllä kaavintaankin. Mulla vaan on ollut jo monetkin... :| Noh, jospa joskus tärppää vielä. Ja jos ei, niin on meillä maailman suloisin tyttö! :heart:

Yhteistyössä