Keskenmenon jälkeen raskautuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja combo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

combo

Vieras
Sain viime kuussa keskenmenon alkuviikoilla. Nyt ei kuukautisia ole kuulunut ajallaan, mutta ei myöskään raskautta.
Kuinka kauan teillä on mennyt keskenmenon jälkeen kierron tasaantumisessa/raskautumisessa uudelleen?

Kävitkö km:n yhteydessä lääkärissä? Onko kohtu varmasti tyhjentynyt kunnolla? Ensin pitäis antaa yksien kuukautisten tulla normaalisti ja vasta sen jälkeen yrittää uutta raskautta.

[QUOTE="lll";28755649]Kävitkö km:n yhteydessä lääkärissä? Onko kohtu varmasti tyhjentynyt kunnolla? Ensin pitäis antaa yksien kuukautisten tulla normaalisti ja vasta sen jälkeen yrittää uutta raskautta.[/QUOTE]

Vanha uskomus joka perustui siihen, että laskettu aika oli vaikea määrittää ilman edellisiä kuukautisia. Nykyään on niin hyvät ultralaitteet ettei tarvitse odottaa.

Mulla oli kohdunulkoinen raskaus, hätäleikattiin rv 9 kieppeillä. Mulla poistettiin silloin munajohdin toiselta puolelta, mikä siis laski huomattavasti mahdollisuuksia tulla uudelleen raskaaksi. Olin jonossa lapsettomuushoitoihin tämän jälkeen muutamastakin syystä, raskaus alkoi onnellisena yllätyksenä kuitenkin itsestään n. 8kk leikkauksen jälkeen.

[QUOTE="Myy";28755730]Mulla oli kohdunulkoinen raskaus, hätäleikattiin rv 9 kieppeillä. Mulla poistettiin silloin munajohdin toiselta puolelta, mikä siis laski huomattavasti mahdollisuuksia tulla uudelleen raskaaksi. Olin jonossa lapsettomuushoitoihin tämän jälkeen muutamastakin syystä, raskaus alkoi onnellisena yllätyksenä kuitenkin itsestään n. 8kk leikkauksen jälkeen.[/QUOTE]

Hieman ohi aiheen, mutta mullakaan ei ole toista munajohdinta (poistettiin vuosia sitten kystan takia), eikä se ole millään tavalla vaikuttanut raskautumiseen. Lääkäritkin sanoivat, että yhdellä toimivallakin pärjää, ja olen tuon jälkeen tullut neljä kertaa helposti raskaaksi (1 keskenmeno, 1 tuulimuna, 1 synnytys ja nyt raskaana 14+).

[QUOTE="-p-";28755753]Hieman ohi aiheen, mutta mullakaan ei ole toista munajohdinta (poistettiin vuosia sitten kystan takia), eikä se ole millään tavalla vaikuttanut raskautumiseen. Lääkäritkin sanoivat, että yhdellä toimivallakin pärjää, ja olen tuon jälkeen tullut neljä kertaa helposti raskaaksi (1 keskenmeno, 1 tuulimuna, 1 synnytys ja nyt raskaana 14+).[/QUOTE]

Täällä myös yksi jolla ei ole toista munanjohdinta, joka poistettiin kohdunulkoisen raskauden vuoksi, tämän jälkeen raskauduin lapsettomuushoitojen tuloksena :) mulle kans sanottiin että yhdellä munajohtimella pärjää, mutta oon vähän skeptinen sen suhteen... On kiva kuulla että tosiaan sillä yhdellä pärjää :) Nyt haaveissa toinen lapsi!

Minulla on ollut keskenmenot rv 7 ja 11. Molemmilla kerroilla kesti 4 kuukautiskiertoa ennen kuin tärppäsi uudelleen. Kaavinnassa tai lääkkeitä ei tarvinnut käyttää, tulivat ulos luonnollisesti.

Pahoitteluni keskenmenosta, se on aina pieni kuolema.

Kierto on varmaan sitten vain sekaisin... En oikein tiedä mitä ajatella. Raastavaa tämä plussa odottelu, kun on kauan tahtonut... Vaikka ollaan vasta näin vähän aikaa yritetty.

Yhteistyössä