Miltsi: Tsemppiä ultraan ihan hirmuisesti, kaikki on varmasti hyvin!!!!!
Mimis: Kiitos hienosta päivityksestä taas
Beata: Tsemppiä täältä kanssa. On toi kyllä tosi harmillinen tilanne ja kun aloin miettimään, että mitä jos tuo sattuis omalle kohdalle, niin meinas tulla itku pelkästä ajatuksesta. Mahtavasti sä kyllä jaksat. Voi olla toisaalta sitäkin, että sun on vaikea päästää miehestä irti ja se on ihan ymmärrettävää... en tiedä mitä itekään tekisin samassa tilanteessa :/ Voimia lähettelen sinne.
Täällä tosiaan taas vähän apeissa tunnelmissa, jäin eilen ainakin parin viikon saikulle. Harjotussupistuksia on tullut pari päivää liian usein

Toissailtana maha veti ihan tilttiin enkä saanu edes kunnolla hengitettyä. Se ei sattunu, mutta oli tosi epämukavaa ja meni ohi vasta puolentunnin päästä. Tuntu ihan siltä, ku koko vatsa olis ollu räjähtämispisteessä ja jos olisin vähänki liikkunu, niin jotaki olis revenny

Soitin sitte kätilölle ja niitä supistuksia tuli koko eilisen päivän puolentunnin välein. Ei kivuliaita, mutta kuitenkin. Pääsin onneksi samantien lääkärille, ei tulehduksia, joten määrättiin lepoa. Sisätutkimusta ei tehty, koska se pahentaa vain supistuksia. Nyt sitten katellaan levolla maanantaihin asti ja jos ei auta nii käyrille sairaalaan
Mua niin pelottaa, kun meillä, jotka on saaneet toistuvia keskenmenoja, on suurempi riski synnyttää liian aikaisin

Vaikka heti kun pääsin töistä pois, niin ne lakkas. Eilisen illan aikana ei supistellut yhtään eikä yhtään vielä tänä aamunakaan. Luultavasti tuon aiheutti stressi ja vi*utus töissä. Oon välillä istunu niin raivona työpöydän ääressä ettei mitään rajaa. Nyt en aio suoda koko lafkalle yhtäkään ajatusta. Mun paras työkaveri otti loparit eilen ja sekin masentaa. Oon siis sen puolesta onnellinen, että löysi ihan mahtavan uuden työpaikan, mutta nyt oon siellä paskassa sitten yksin

Tosin lääkäri sano, etten enää mee töihin 100% vaan saikun jälkeen teen sitten lyhyempää päivää jos voin töihin palata. Onneksi!!!!!!! Mimis: Oot niin oikeessa, että äitiysloma 3 viikkoa ennen laskettuaikaa on aika uskomatonta ja kyllä meillä on ainakin töissä kaikki jääneet saikulle aikasemmin. Sen takia kai moni valitsee tuon 3 eikä maks 12 tai jotain siltä väliltä, koska äitiysloman lasku alkaa siitä ja jos sitten onkin sairaana, niin menee vähän niinku hukkaan ne viikot.
Lakallis: Teinistä en viitsi täällä niin kauhean tarkkaan kirjotella, kun saan taas vain haukut päälleni, kun en oo tarpeeksi aikuinen ja ota kaikkea paskaa mukisematta vastaan. Meillä on siis ihan pattitilanne ja mun supistuksien takia on parempi, ettei se nyt hetkeen oo meillä. Se ei itekään tänne halua, koska mä oon totaalinen kusipää sen mielestä. Niin varmasti oonkin, mutta joku kaunispäivä se tajuaa miksi. Mies on kanssa sitä mieltä, että pieni tauko tekee hyvää. Me oltiin kuitenkin 2 kk 24h yhdessä. Välillä oli onneksi tosi mukaviakin päiviä

Ymmärrän kyllä, että teinin, joka on aina saanut kaiken periksi, on vaikea ymmärtää, kun yhtäkkiä asiat ei niin meekkään. Me ollaan siis molemmat tosi epäreiluja ja ihan idiootteja, kun ei kanneta sen tavaroita, viedä sitä sinne mihin se haluaa nyt heti ym. Riidat tulee siis siitä, kun asiat ei mee halutulla tavalla. No annetaan sille ja meille aikaa... muuten reissu teki sille tosi tosi hyvää, joten kannatti ottaa mukaan

Itekin se puhu, että kuinka erilailla se näkee kaiken kotona. Sehän ton reissun tarkotus olikin, että se avaa silmänsä. Jos se nyt sitten pilas osittain meidän välejä niin ne varmasti saadaan korjattua jossain vaiheessa. Siskoa se odottaa innolla, mutta on kyllä mustasukkainenkin... ristiriitaiset tunteet. Paljon varmaan on kiinni siitä, miten me asia hoidetaan, kun vauva tulee, ettei tyttö tunne itseään ulkopuoliseksi. Ei oo helppoja juttuja, mutta toisaalta voi olla, että vauva lähetääkin meitä, kun on sitten jotain joka on osa meitä kaikkia <3 Toivotaan niin

On ollu muuten helpottavaa kuulla töissä toisten äitien rehellisiä kertomuksia siitä millaisia teinit kotona on ja miten muut noihin niiden temppuiluihin suhtautuu. En oo edes niin erikoisen kusipää mitenkään, kun vertaa muihin
Ihanaa, kun ei enää supistele. Toivottavasti jatkuukin näin
Hansu 22+1