Keskenmenon jälkeen outoja kipuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MiiJane"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MiiJane"

Vieras
Heips

Viime kuussa koin keskenmenon vkolla 6. Vuotoa ei tullut paljoa, mutta raskaustestit eivät enää olleet positiivisia.

Viime viikolla (ovisaika??) alavatsa oli niin kipeä, että tuntui, että tippuisi kokonaan pois.

Muutama pvä sen jälkeen, keskelle vatsaa (alavatsaa) tuikki ikävästi kahden päivän ajan. Ihan kuin joku olisi koukulla tuikannut ja vetänyt sisälmyksiä irti.

No tänään, muutama pvä noiden tuikkasujen jälkeen noustessa tulee oikealle repäsykivun tapasia viiltoja.

Mietin, oiskos tulehdusta tulossa, vai paikat herkkinä km´n jälkeen ja vai ihanko normaalia? :D

Onko muilla ollut tälläistä keskenmenon jälkeen? Mulla ei ole, vaikka keskenmenoja olenkin kokenut. Mietin vaan vuodon vähäisyyttä, olisiko jäännyt kuiteskin jtn rippeitä sisään ja nyt tulehdusta pukkaisi?

Soittelin lääkärille, neuvolaan ja Naikkarille. Ne sanoivat, jos ei kovia kipua, turha tulla. Jos testit näyttää negaa, ei tartte tulla.. Eli en koskaan käynnyt tästä enää lääkärissä.

Mä kävin yksityisellä varmistamassa, että kaikki tuli pois. Joskus sinne voi jäädä jotain limakalvoja tms. jotka ei vuoda. Mulla oli 6. viikon keskenmenosta ainakin tosi runsas vuoto. Outoa jos sulla ei. Menisin sinuna yksityiselle ja pyytäisin ultrausta.

Tämä asia on vaivannut minua.. Mä tosiaan vaan vuosin 1.5pvää. Normaalimenkatkin on 6pvää.

Mua ei ole otettu lääkäriin, koska ei kipuja ja olokin alkuhuippailujen jälkeen ok. Sanoivat, että kipujen takia vain lääkäriin, jos testit muuttuu negaksi.
Olen raivonnut NKL´lle monesti ja tämä on vastaus.. Ihmetellyt itsekin.

Oikea nivunen/munasarja kipuilee(tuikkii ikävästi) ja niitä repäsyviiltoja/kipuja tulee aina ylösnoustessa.

Voinko muka oikeesti olla TAAS raskaana? Hailakka viiva ilmestyi heti. Kerran ollu viikko sitten seksiä tai no puoltoista vkoa sitten.. Vai näenkö harhoja vai onko oikeesti jäänny jotain rippeitä??

Yhteistyössä