keskenmenon jälkeen uudestaan raskaaksi?

kuinka nopeasti voi keskenmenon jälkeen tulla uudestaan raskaaksi? mulla oli se keskenmeno joulukuun puolessa välissä ja silloin alkoi menkatkin taas, mutta nyt niitä ei ole tammikuussa näkynyt vaikka onkin jo kuukausi aikaa ko tapahtumasta ja edel menkoista.

voinko siis olla jo taas raskaana? ja millä todennäiköysyydellä tulla uusi keskenmeno? =)

kamu
itsellä tuli keskenmeno huhtikuun viimeisellä viikolla, siitä puolentoista viikon kuluttua oli raskaana. Tai siis laskettuaika laskettiin sen päivämäärän perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
kuinka nopeasti voi keskenmenon jälkeen tulla uudestaan raskaaksi? mulla oli se keskenmeno joulukuun puolessa välissä ja silloin alkoi menkatkin taas, mutta nyt niitä ei ole tammikuussa näkynyt vaikka onkin jo kuukausi aikaa ko tapahtumasta ja edel menkoista.

voinko siis olla jo taas raskaana? ja millä todennäiköysyydellä tulla uusi keskenmeno? =)

Mulla kuukautiset heitteli km:n jälkeen, välillä pidempi väli valillä lyhyempi. Jos oot epävarma tee testi

Yrttisammakko
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
:hug: kiitos teille infosta, no huomenna sitten apteekkiin testiä ostamaan... :whistle: =)
Siis eikö se edellinen raskaus tullut kierukasta huolimatta? Päätittekö yrittää nyt lasta tarkotuksella? Aikasemmin olet sanonut ettei sun mies halua enempää lapsia?

oho
Minäkin olen lukenut sun viestejä siitä kuinka miehesi ryyppää aika paljon ja ei tee juuri mitään muuta kuin makaa sohvalla. Ja riitelette paljon sekä raha-tilanne on tiukka. Ja muistaakseni myös todellakin mainitsit sen ettei miehesi halua enää kolmatta lasta ????
Niin nyt ihmettelen miksi, sitten ihmeessä pitää väkisin yrittää kolmatta lasta ???
En voi ymmärtää en !!!

Yhteistyössä