Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Catalia:Onnittelut plussasta ja pahoittelut aiemmasta menetyksestä :( Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!!! :hug:

tillukas:Sinuna en olisi huolissaan, en tuntenut noilla viikoilla läheskään päivittäin liikkeitä! Nytkin liikkeet tuntuu yleensä silloin kun itse olen paikoillaan, useimmiten makuuasennossa.=)

jääräpää:Kurjalta kuullostaa, pikaisia paranemisia!!!:hug:


ON: Olen ihan karseassa flunssassa :snotty: Tänään oli vapaapäivä töistä ja olo on tosi huono. Huomenna en aio mennä töihin vaan koitan kerätä voimia. Tytön saan hoitoon niin josko kunnon lepo ja lääkitys saisi taas tämän mamman kuntoon. Onneksi Sintti tuntuu voivan ihan hyvin, ainakin kova on liikkumaan :D

Huomenna sitten on se kauan odotettu rakenneultra!Jännittää! :eek: Aika on vasta iltapäivällä ja koitan saada dropattua itseni kuntoon, että jaksaa reissun.Tulen huomenna illalla kertomaan miten mänt, pitäkäähän peukkuja! :cool:

Toive81 ja Sintti 19+5
 
Viimeksi muokattu:
Catalia, tervetuloa ja onnea plussasta:flower: Pahiottelut aiemmasta menetyksestänne, tässä ketjussa jos missä, tiedetään mitä menetykset ovat ja omalle kohdalle tullessa ne sattuu tietenkin kaikkein eniten. Mullakin niitä ihan liikaa :(

Kretalle ja koko perheelle onnea pikkuisesta pojasta:heart: Paljon kaikkea hyvää teidän vauva-arkeen :):flower:

Toive, sullakin jo kivasti viikkoja kasassa :) Pian puolivälissä :D Jotenkin aina tuntuu, että toisten viikot ne vain etenee ja ite junnaa paikallaan, mutta kaippa se kalenteri samassa kohtaa itelläki kuitenkin menee, heh.

Täällä jatkuu ne tavalliset ongelmat, närästys, kärsivällisyyden puute viikkojen etenemiseen ja erinäiset säryt selässä ja nivelissä. Suppareita tulee ja menee, mutta nyt niiden kans on pärjänny kuitenkin jollain tapaa. Hissukseen yritä elellä, sen mitä tässä hulinassa on ylipäätään mahdollista.


Lumi-Marja ja Nuppunen 28+1
 
pitkästä aikaa kirjoittelen tännekin.

Mulla on onneksi raskaus edennyt hyvin, ja nyt kun on rv25 niin alkaa pahimmat pelotkin olla ohi. Vähän aikaa sitten vielä näin usein unta, että olin lähtenyt synnyttämään ja mulle sanottiin että vauva on kuollut... kamalaa herätä aamulla tollaisien unien jälkeen. Onneksi tuli hankittua se doppleri, jota käytinkin ahkerasti siihen saakka kunnes liikkeet alkoi tuntumaan hyvin joka päivä. Nyt sen voisi kai jo laittaa myyntiin.

Onnea kaikille uusille plussanneille, tarrasukkia mukaan! Ja onnea myös jo vauvansa saaneillekin!!! :flower:

Mua vaivaa nyt tooosi paha lantion löystymä, josta johtuen en voi kävellä paljon tai tehdä monia muita juttuja (viime raskaudessa olin lopulta sängyssä 2kk, tällä kertaa se olisi tosi vaikeeta koska hoidan esikoista kotona). Hankalaa esikoisen kanssa, joka on uhmaiässä ja heittäytyy välillä tosi itsepäisesti vaikka maahan tai ulkona kadulle, kun en saisi oikeastaan nostella paljon... ja kun emme voi ulkoilla tarpeeksi...

Vähän ollut haikea olo, kun kaveri jolla olisi ollut sama laskettu aika kuin mulla jäi äitiyslomalle ja saa kohta pienokaisensa. Tietenkin olen tosi iloinen että me saatiin uusi mahdollisuus, mutta mun kohdalla ainakin tuntuu kuitenkin siltä, että mikään ei korvaa sitä lasta joka olisi syntynyt nyt. Olen kyllä kuullut muidenkin sanovan, että keskenmenojen kipu palaa silloin kun LA tulee lähelle. Onko teillä muilla ollut näin, siis uudesta raskaudesta huolimatta?
 
Jestas sinua, Lumi-Marja! Sinähän olet vielä käsittämättömämmän kokoinen kuin minä esikoisesta! Eli kauhulla odotan, millainen maapallo minusta vielä tuleekaan...

manna Itselle vain se ensimmäisen la:n ohitus oli kipupiste, loput ovat menneet sitten jo siinä sivussa, huomaamatta. Jopa se rv12+0 keskenmenon la. Viimeisin la odottaa seuraavassa kuunvaihteessa ja luulen, ettei se minua hetkauta enää mitenkään. Mutta näihin asioihin ihmiset suhtautuvat niin eri tavalla. Toinen on herkempi kuin toinen.

Missä vaiheessa teille on alkanut tulla varmuus siitä, että tämä nyytti vihdoin tulee syliin saakka? Itse kun en ole vielä puhunut koulussa lapsille mitään, vaikka tiedän, että 3.-6.-luokkalaiset ainakin ovat itse jo asian tajunneet (muiden opettajien kertomaa), enkä hämmästyisi, vaikka omanikin jo asian tietäisivät (1.-2.). En ole halunnut puhua, kun jotenkin on vaan niin epävarma olo. Myöskään esikoiselle (2v7kk) emme ole puhuneet vielä mitään, ettei sitten tarvi selitellä mitään. Pelkään, kun tämä on kuitenkin jo niin julkinen tila, että isommat lapsetkin tajuavat asian laidan, aikuisista puhumattakaan, että joudun jossain vaiheessa selittelemään, ettei mitään vauvaa tulekaan.

16+1
 
tillukas:Tässä raskaudessa on ollut plussasta asti yllätttävän vahva olo, että vauva tulee syliin asti. Se mikä meni maaliskuussa kesken niin alusta asti taas tunsin, että raskaus ei tule jatkumaan.:|Mutta keskenmenot ennen esikoista taas tulivat kuin isku vasten kasvoa. Sitä niin jaksoi luottaa toisen raskauden kohdalla, että nyt onnistuu, mutta kun sekin meni kesken niin esikoisen odotusaika oli kyllä kaikkea muuta kuin varmaa oloa!:|Me ollaan nyt jo esikoiselle sanottu, että äidin masussa on vauva, mutta hän on vielä niin pieni itsekin (1v8kk) ettei moista ymmärrä.:)

manna-:Sama fiilis kuin tillukkaallakin! Ehkä hiukan kirpasee välillä kuulla jos joku saa vauvan marraskuun alussa, se kun olisi ollut edellisen la, mutta tunne menee heti ohi.

Lumi-marja:Komia masu!!!:whistle:Ihana!:heart:

ON:Tänään oli rakenneultra ja kaikki kunnossa :heart:Vastasi täysin viikkoja ja oli muutenkin hyvän kokoinen ja mahdoton liikkumaan :D Sukupuolta kun varovasti kysyttiin niin pippeliä ei näkynyt ja Sintti ristikin lopuksi jalkansa kiltisti yhteen. Ultraaja kuitenkin sanoi näkevänsä jonkun viivan mikä ennustaisi tyttöä, mutta satavarmaksi ei tietenkään voinut mitään sanoa. Eli meille taitaa tulla toinen prinsessa!:heart: Ollaan kuitenkin menossa vielä kuukauden päästä 4D-ultraan joten vastaus voi vielä muuttua ;) Joten jos tyttö pitää paikkansa niin täällä kumoutuu se luulo täysin, että oloista voisi mitenkään päätellä sukupuolta! :D

Mutta ihana ja kiitollinen olo on! Oli helpotus kuulla, että vauva voi mainiosti!:heart: Huomenna poksuu puoliväli, josko laittaisi vielä masukuvankin. Ensi viikolla on neuvola ja mielenkiinnolla odotan sitä sf-mittausta...Se sai aikaa harmaita hiuksia esikoista odottaessa kun laahasi alakäyrillä. Masu kasvoi silloin maltilla, toisin kuin nyt :D

Olen edelleen kipeä ja huomenna pois vielä töistä, kuume ei onneksi ole enää noussut. Toive81 kuittaa ja huomenna "kuullaan" :)

Toive81 ja Sintti 19+6
 
tillukas mun täytyy tunnustaa että mulla ei vieläkään ole tullut sitä varmuutta että mun nyytti tulisi syliin saakka. Olo on kyllä jonkinverran rauhoittunut mutta silti on vielä epävarma olo. Mulla äskettäin oli ja meni keskenmenneen lapsen la eli 26.8 ja kyllä siinä sellainen haikea olo tuli. Nyt täytyy vaan toivoa että tällä kertaa kaikki menisi hyvin joulukuulle asti kun la on 2.12.

Tänään rv 27+5.
 
ON:Pistän puolivälin kunniaksi vielä masukuvaa, mutta on vasta tulossa. Koitan aina saada mahdollisimman "totuuden" mukaisen kuvan eli mieluusti aamuisin, vatsan toiminnan jälkeen :D Näin ei ainakaan mitkään eiliset syömiset ja päivän paisumiset ole siinä "huijaamassa" :LOL:

Unohdin eilen kertoa, että ainoa miinus mitä ultrassa tapahtui, oli ultraajan ajoittainen todella kovakourainen ote!!! Välillä painoa todella lujaa mahan sivuilta kun yritti saada vauvan päänmittaa ja minä purin hammasta ja idioottina en osannut sanoa, että nyt sattuu:'( Illalla sitten maha kipeytyi ja supisteli ikävästi :kieh: Onneksi olen nyt saikulla, levolla helpotti eilen, mutta ikävää kun kävellessä alkaa heti sattumaan. Onneksi vuotoja ei ole ollut. Ihmeellistä kun sama nainen ultrannut np-ultrankin ja esikoisestakin nämä molemmat niin en moista runnomista kyllä muista koskaan tapahtuneen :|

Toive81 ja (vihdoin ja viimein) Sintti iso poks 20+0
 
Lumimarja,Kiva maha...mulla on varmaan kans kohta tollanen:p

Toive,ihania uutisia:heart: Jos se ultraaja ei tahtonu saaha sitä mittaa ja oli siks sit kovakouranen: /No pääasia et kaikki sintillä kunnossa:heart:

Miä en kauheesti oo murehtinu enää edellistä keskenmenoo,mietin kyllä monestikkin et mulla olis jo kohta puolivuotias vauva jos kaikki olis menny toisin,mut sit toisaalta mulla ei olis tätä mikä nyt masussa lyllertää... kaikenkaikkiaan ennen esikoista tapahtunut keskenmeno oli mulle pahempi pala,sitä mietin joskus vieläkin kun lokakuu koittaa (olis siis ollu ekan keskenmenneen laskettu)...
Mitä tulee sitten luottoon tämän raskauden kans... todennäkösesti varmuus laskeutuu vasta kun viimeset viikot on käsillä. Oon paljon rauhallisempi kuin esikoista odottaessa,mut en ajattele kauheesti eteenpäin... rakenne ultra kuunlopussa on yks etappi jonka jälkeen varmaan hiukan taas antaa ajatuksen lentää helmikuulle,mikäli kaikki ok.

Mulla on pikkasen kurkkukipua ilmassa. Pojalla ja miehellä oli tossa nuhaa viikko takaperin...tulisko nyt vasta mulle...mulla kyllä useesti menee ohi ilman kummempia. Säynävä on liikuskellu kivasti,eilen pisti oikeen kunnolla ranttaliks,oli alamaha jopa hiukan hellänä sen jälkeen kun nousin ylös. Aika jännä,vaikka on vielä niin heiveröinen:)

Repa ja säynävä 17+4
 
Olin tänään sokerirasitustestissä.. Huomenna täytyis muistaa soittaa tulokset neuvola tädiltä, vähän jännittää kun itseltäni ylipainoa löytyy ja vielä on sukurasitteissa isältä sokeritautia.. : /

Sasuma ja taapero 15+3
 
Mä tuun kans tänne viimeinkin :) Kirjottelen paremmin kun ehdin kun pitää lähteä kyläilemään..

Lakettu aika 18.5.2010 ja se on mun syntymäpäivä. Keskenmenneellä lapsella olis ollut laskettu aika mun nimipäivänä..
 
Championille lämpimästi tervetuloa. lisäsin sut listoille :flower:

Täällä on ollut puhetta keskenmenojen lasketuista ajoista. Mulla ei ole ollut kova paikka tammikuun la, johtuen varmaan siitä, että se oli tuulimuna, eikä siten koskaan sikiöksi asti kehittynyt. Ymmärrän kyllä, että jotkut kokee ne ajat erittäin vahvasti, etenkin mitä pidemmälle raskaus on aikoinaan edennyt. Mutta yleisesti ottaen oon tässä raskaudessa keskittynyt nimenomaan siihen, että tm on ollut yksi ikävä kokemus elämässä, eikä millään muotoa tietenkään kuvasta sitä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Tämä vauva toivottavasti syntyy ehjänä ja elävänä, enkä ajattele, minkä ikäinen vauva meillä olisi ilman keskenmenoa.

Toki tuo puolivälin ylitys ja rakenneultra vahvistivat uskoa siihen, että synnytykseen tässä pitää alkaa valmistautua. Ja sehän onkin sitten asia ihan erikseen, kun sektion jälkeen ruvetaan miettimään sitä alatiesynnytystä, jota toivon kovasti mahdolliseksi tällä kertaa. Pelottaa sekin toki, olo on tietenkin kuin ensisynnyttäjällä siinä mielessä, vaikka viimeksi ehdin sen 8 tuntia olla synnytyssalissa alatiesynnytys mielessäni. Lopullinen urakka vain jäi mun osalta urakoimatta..

Kävin tiistaina neuvolassa, Kelan paperit sain käteen ja muuten kaikki oli ok. Painoakin oli tullut jotain alle 300g/viikko, aisoissa siis se puoli. Tosin th natkutti edelleen sokerirasituksesta, ja eilen sainkin vihdoin varattua ajan ensi viikolle, kun osuu arkivapaita. Toivotaan, ettei taas tarvitse alkaa sokereita mittaamaan, ainakaan sillä neuvolan outoja tuloksia antavalla mittarilla..
Sydän löi Putilla 135 ja liikuskelee paljon, etenkin kun itse olisin nukkumaan menossa. Edelleen en valita :)

Huomenna Sting Helsingissä, sunnuntaina Sirkus Finlandia Tampereella, saattaa tulla kiva viikonloppu! Sitä ennen töitä töitä töitä.

BM ja Putti poksuupi 23+0 *poks*
 
Onnea champion!! :flower:

Nyt voin huokaista helpotuksesta noiden sokeriasitustestin tuloksista, kaikki oli siis OK :)

Nimistä sen verran että täällä on päätetty niin tytön että pojan nimi kokonaan. Mikä oli hassuinta niin isä sanoin eilen vaunut nähdessään että:" Siellä meidän *piip* sitten lykitään." Katottiin miehen kans toistemme päälle että mistä se sen nimen voi tietää, varsinkin kun meilläkään ei ollut kun 2 nimivaihtoehtoa pojalle ja kummatkaan nimistä ei liity mitenkään kummankaan sukuun.. Naureskeltiin sitten että kai se on sit vain kohtalo joka päättää meidän (poika)vaavin nimen jos kerran isäkin sen sattumalta "tiesi". Ja kenellekkään kun emme ole puhunut nimistä, ei haluta kertoa, täytyy pitää jännitystä ilmassa ;)

Sasuma ja taapero 15+4
 
Championille paaaljon onnea ja tervetuloa tänne puolelle:heart:

Sasuma,Hyvä että testeissä ei ilmennyt mitään:)

Tääl on vesirokkoa liikkeellä...ei olis vastaan et poika sen sais (2v3kk),mut mietittyttää itteni takia... oon sairastanut sen kyllä,mutta kun puhutaan et aina se ei estä uutta tartuntaa,vaikka kai harvinaista sentään on...

Repa ja säynävä 17+5
 
Repa Meillä on vielä muutama piinapäivä jäljellä vesirokkoaltistuksesta. Sinulla on siis sama tilanne kuin minulla: tauti podettu, mutta jos kuitenkin... Onneksi todennäköisintä on, ettemme reagoi mitenkään. Ja jos reagoimme, saamme vain vyöruusun, joka ei vaikuta vauvaan. Kysyin neuvolasta ja he sanoivat, että voin huoletta jäädä hoitamaan lasta kotiin, jos hän sairastuu ja ehdottomasti huolettomammin kuin mies, jolle vastustuskyky on hankittu rokotteella pari vuotta sitten. Neuvolassa pitivät siis sairastettua tautia varmana suojana, rokotetta vain todennäköisenä suojana (suojaavuus n. 85%).

Onnea champion!!!
 
Heipahei :wave:

Meillä oli oikea plussapuhuri tuolla kuumeilupuolella kun muutaman päivän sisään saatiin 4 vai 5 plussaa! Enemmän kuin muutamina kuukausina yhteensä :)

Itse siis toista odotan ja tätä ollaan viime vuoden joulukuusta asti tehty. Tuona aikana sain km:n viikoilla 9 ja km:n/kemiallisen viikoilla 6+. Nyt on sellanen fiilis, että tää on meidän kerta! On ollut raskausoireitakin enemmän ja jotenkin vaan sellanen tunne. Oon aivan into pinkeänä ja toivon etten tipu korkealta jos jos... Enpä ees sano! :) Hip hip hei vaan!

Onnellinen Cappuccino ja papu 4+6 (?)
 
Tervetuloa Catalia, Champion ja Cappuccino niin ja onnea plussasta :flower:

Täytyy sanoa, ettei vieläkään ole semmoinen luottavainen olo tämän raskauden suhteen :ashamed:

Täällä on myös ollut hyviä ultrakuulumisia, onnea niistä :heart:

Lumi-Marjalla onkin jo ihanan iso maha :D

Tärkein meinasi unohtua eli suurensuuret onnittelut Kretalle uudesta tulokkasta :heart:

Itselleni ei kuulu mitään uutta. Normi arkea elellään. Ensi viikonloppuna päästään miehen kanssa kahden hotellilomalle ja suunnitteilla olisi ensikuulle pieni Espanjanloma... Rakenneultraa odotellessa, sinne vielä reilu kuukausi aikaa, huoh. Liikkeitä olen varmaan alkanut tuntemaan, uskoisin ainakin :D Edelleen kuitenkin doppler ahkerassa käytössä.

Peppioliina rv 16+1
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Cappuccino! Ihanaa, että sieltä tulee vanhoja tuttuja oikein urakalla tänne, on niin hiljaista ollutkin!

Repa Miehesi kannattaa ottaa yhteyttä työterveyshuoltoon tai terveyskeskukseen asian tiimoilta, niin ottavat vasta-aineet verestä. Sen jälkeen tietää, onko vastustuskykyinen vesirokolle, sitä voi meinaan olla tautia sairastamatonkin. Jos vasta-aineita ei ole, voi sitten miettiä, ottaako riskin sairastaa tauti aikuisena vai hankkiiko (kalliin) rokotuksen. Me päädyimme rokotukseen, koska koimme, että se tulee "halvemmaksi" kuin usein yli kuukauden kestävä sairastaminen jälkitauteineen.

ON Kaamea yskä sai lääkkeekseen niinkin tehokasta yskänlääkettä kuin Cocillana! Ja viime yönä nukuin, kun yskänärsytys pysyi poissa, ekaa kertaa viikkoon en kakonut ja kyökkinyt yöllä yskääni. Nyt on virtaa!

16+5
 
Viimeksi muokattu:
Cappuccino,ihanaa ja onnea plussasta,olikin hiljasta uusien tulokkaiden rintamalla,mut nyt sit alko paukkumaan:heart:

Tillukas,Sanoinkin miehelle jo et kyselis työterveydestä mitä mieltä ovat...olis se kyllä ikävä tauti tässäkohtaa sairastaa: / Onkos vauva liikuskellut nyt enempiä?

Tiistaina olis neuvola,sen jälkeen alan tosissaan jännäämään sitä rakennetta,joka siis viimenen päivä... mulla on hetkiä et oon tosi ahistunut vauvan terveyden suhteen,lähinnä et jotain tosi olennaista puutuuis ja ei olis elinkelponen:'(mut onneks toi nyt ei oo jokahetkistä märehtimistä. Nyt kun esikoisen kanssa alettiin juoksemaan taas kerhoissa ja muskarissa,huomio onneks siirtyy muualle eikä kokoaikaa tuu miettineeks vaan masuasukkia,niikun et liikkuuko,eikö,onko terve,eikö jne....mut ainahan sitäkin kerkee harrastamaan,valitettavasti.

Repa ja säynävä 18+0 poksistaheijaa:heart:
 
:wave: Minäkin varovaisesti täälä kurkin tänne odotuspuolelle päin. Minutkin pääsi km:n jälkeen kuumeilevien plussapuhuri yllättämään ja vähän ihmeissään täälä vielä ollaan, kun ei meinaa todeksi uskoa...:)

Täälä onkin muutamia tuttuja nimiä kuumeilupuolelta ja muutama tammikuisistakin :) Mulla siis takana km 05/10 ja tammikuisten ketjusta tipuin silloin. Nyt viime maanantaina pärähti enimmäinen haamujen haamu tikkuun ja siitä pari päivää digitestiin "raskaana 1-2" . Oloja vaan ei pahemmin ole. Väsymys, finnit ja hajuherkkyys ehkä ainoat oireet, niin sekin pistää taas pelottamaan, kun keskenmenneessä niitä oli enemmän tässä vaiheessa. Koska olen täysi testitikku neurootikko, niin olen digin ja niiden ekojen haamujen lisäksi testannut "muutaman" testin lisää :snotty:...ja viivojen vahvuus ei ole ollut vielä kovin kummoinen, niin sekin pistää varpailleen. Joku ns. "normaali" olisi varmaan tyytyväinen siihen yhteenkin haaleaan, mutta selvästi näkyvään viivaan...minkäs sitä ittelleen ja peloilleen voi...tiedätte varmaan :|

Muutenkin ihan neuroottisena tarkkailen paperia joka vessakäynnillä. Viimeksi km eka oire oli ruskea tuhruvuoto, joten sen ilmestyminen taas on kauhukuvana mielessä. Voi kunpa olis olemassa joku nappula, jolla vois kääntää kaikki raskauteen liittyvät ajatukset off-asentoon siihen asti, että varhaisultrassa näkyisi jotain elävää. Silloin uskallan ehkä ekan kerran hengähtää :D

Sori vuodatus, mutta pakko purkaa jonnekin ja luulen, että täälä näitä ajatuksia voisi joku ymmärtää.
 
En ole aikoihin kirjoitellut tälle palstalla...

Täällä on ollut puhetta kesken menneen lasketun ajan ohittamisesta. Mulla se oli viime kuussa ja se päivä oli rankka, en itkenny tai mitään sellasta, mut muuten olin tosi väsynny ja muutenkin viikon verran siitä pelkäsin, että tämäkään ei syliin asti pääse. Ja koko ajan kuulostelin liikkeitä jne. Nyt tilanne on taas rauhottunnu...huoh, on tää raskasta odottamista.

Tesmis 27+6
 
Cappuccino musta on ihanaa saada meitä paljon tänne tuolta kuumeilupuolelta! Jotenkin siitä palstasta tuli kauhean tärkeä..

Edellisen la lähestyminen mulla se oli 26.10 eli ens kuussa ja mun nimipäivänä.. Harmittaa mutta ei enää niin paljoa kun on uusi vauva matkassa. Mulla on parilla kaverilla laskettu aika noilla samoilla ajoin ja olin niin kateellinen. Tällä hetkellä pystyn jopa olemaan hetkittäin tosi onnelinen niiden puolesta :)

(.) Nyt mä ehdin kirjottaakkin. Oon ollut tän viikon lomalla ja koko viikko on ollut yhtä pyöritystä! Ensin tämä uusi plussaus alkuviikosta johon en todellakaan uskonut ja sit isän kanssa retki saaristoon viherkarille ja seuraavana päivänä pariks päiväks Helsinkiin astuttamaan mun koiraa ja lauantaina harrastusbileet ja siellä meni täydestä mun alkoholittomat siiderit :D

Tiistaina mulla on lääkäri selkärankareumaeopäilyn vuoksi ja meen noiden magneettikuvatulosten kanssa sinne. Iltapäivällä sen jälkeen lanitopohja fyssari mutta en tiedä jatketaanko sitä nyt kun oon raskaana vaikka jotenkin tuntuu et nyt sitä vasta tarvittaskin.. Samaten pitää näyttää toi punkin purema tiistaina lääkärille kun se on ihan punainen ja vähän turvonnut ja se punkki otettiin kuitenkin jo keskiviikkona irti!

Mää oon jo viidettä päivää polttamatta!!!!!!!!!!! Hyvä minä!!!!!!!!!! Kaksi edellistä onnistunutta raskautta olin polttamatta mutta nyt toi keskenmennyt meni överiksi. Jotenkin oli alusta asti tunne ettei kaikki mene hyvin enkä lopettanut. Nyt on hetkittäin eri fiilis ja päätin et vaikka tää menis kesken niin en polta koska se oli ihan kamalaa kun alkoi miettiä syitä ja syytin jopa tupakointiani siitä.. Syy tosin tais olla se anafylaktinen shokki joten nyt vaan allergilääkettä nassuun kiltisti joka päivä. Onneksi odotus on talvea vasten niin on helpompaa allergioiden kanssa.. Mutta joka tapauksessa tämä uusi vauva ei joudu röökistä kärsimään!!

Kirjauduin taas kiloklubiin ja pitää tarkkailla syömisiä tosi tarkkaan kun pelkään kauheesti lihomista. Edelliset raskaudet toi mulle ylipainoa 30kg ja tiputin 35kg pois noiden jälkeen ja oli hoikemmassa kunnossa kun ennen raskauksia.. En halua lihoa enää. Jopa toi keskenmennyt nosti paino 11viikossa 5kg! Mulle sanottiinkin et mulla vois olla joku geeni mikä nostattaa painoa mut tiedän tarkalleen et syömisestähän se johtuu mut mää en ole koskaan kylläinen raskaana. Voisin syödä koko ajan! mut nyt pidän kontrollin yllä!!

Champion ja Öpö 4+4
 

Yhteistyössä