Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011->

Tervetuloa kaikki keskenmenon jälkeen plussanneet keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia/tunteita tänne. Täällä tuetaan toinen toisiamme ja autamme aina kun vain osaamme. Kysy siis rohkeasti mieltäsi askarruttavista asioista!

Mikäli olet uusi ja haluat listalle, ole kiltti ja kerro tietosi niin voin lisäillä sinut mukaan! Onnellista raskausaikaa!

ODOTTAJAT

(Nimi........ikä........synnäri....... ..km/tm......mones lapsi)

2012

HELMIKUU

26.2.
Memelisa.....................KM 3/11..................1.

MAALISKUU

13.3.
Imoen... 34 v.....TYKS......KM 10/09 & 01/10....2.

HUHTIKUU

4.4.
Champion....29....km 04/10 &09/10....3.

7.4.
syysmyrsky..........tm 4/10, kkm 2/11

14.4.
Sandemar.... 11/10 TM, KKM 2/11....3.

TOUKOKUU

21.5.
Naive88......23......km 4/11 & 8/11.......1.

30.5.
vauvaqme....27.....km 5/11, 7/11 & 8/11......2.

caisachu......31......tm 8/10 & kkm 4/11.......2.

KESÄKUU

2.6.
Sanmar82.....29......KOS/NKL.....km 5/10, 9/10, 12/10 & 6/11.....1.

8.6.
Missy1985......26........................km 07/11..............................2.

18.6.
Emby^...................TYKS................................................1.

HEINÄKUU

18.7.
Johanna26...........EKKS.............................1.

25.7.
Bebel.........39...........km 12/09, 4/10, 10/10, 7/11.............2.

wallaroo... 30.. TAYS.....tm 6/06, km 1/11 tm 5/11......... 1.

ELOKUU

14.8.
ElinaMaria.... 28v.....phks..... RK01/08, tyttö 05/09, RK02/11...... 2.

14.8.
Chamon.......29v......VKS...........km 07/11, tm 09/11........2.

25.8.
Quu.............34..................km 10/10, 12/10, 3/11, 8/11........2.

SYYSKUU

8.9.
Tillu79................. KAKS...........km 1/09 9/09 1/10..........1.

8.9.
kaktuspiikki....28.......KYS......KM 05/08..........................2.

11.9.
Panacea.....35 v.....NKL....KM 10/06, KKM 9/08, KM 4/10, KKM 6/10, ½KKM 11/10, KM 11/11........4.

17.9.
Riikka90.......21......MKS.......KM 12/11......................2.

LuvLucy.................NKL.........KM 10/11.....................1.

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
KPKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Edelliset keskustelut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1833793-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-10-paivityspyynnot-yksityisviestilla/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1880380-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2010-2011-paivityspyynnot-yksityisviestilla/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1938642-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2011-paivittakaa-tietonne/

Raskaudesta humoristiseen tapaan a la Frizzante:

1. Vessassa kannattaa käydä tarkistuksella aina, kun mitä tahansa lorahtaa pöksyihin, tai siellä tuntuu jotain märkää, tai edes hiukan kosteaa. Tarkistuksia ei kannata unohtaa myöskään silloin, kun mitään edellä mainituista ei ole havaittavissa.

2. Raskauden ajaksi kannattaa kaikki muut kuin valkoiset alushousut työntää kaapin perukoille. Muut värit häiritsevät ikävästi erilaisten eritteiden tarkastelua. Myös vessapaperin on hyvä olla täysin valkoista.

3. Jos mikä tahansa oire katoaa, kannattaa vaipua epätoivoon. Jos esim. rinnat ovat normaalisti arat ja yhtenä päivänä eivät olekaan, niitä kannattaa tunnustella, tökkiä ja puristella niin, että ne lopulta ovat taas hellänä.

4. Jos ilmaantuu mikä tahansa oire, kannattaa se välittömästi googlettaa. Ei tarvitse käydä läpi montaakaan linkkiä kun jo löytää todisteita siitä, että juuri tämä oire on jollakulla ollut ensimmäinen merkki keskenmenosta tai muusta ikävästä.

5. Jos saavuttaa jonkun rajapyykin (esim. rv 12), kannattaa taas kääntyä netin puoleen. Hyvin helposti löytää kertomuksia, jotka palauttavat sinut maan pinnalle (esim. keskenmenot viikoilla 14, 16 ja 18).

Viimeksi muokattu:
SYNTYNEET

2010

kanella.....(La 27.2).....11.2.10.....48cm.....2770g....
.
tinttamaaria....(La 12.3.)...8.3.10....48,5cm...3500g....

MLL.....(La 17.3.).....19.3.10.....54cm.....4610g.....

BabyHope...(La 13.3.)...19.3.10...49,5cm...3290g...

kellopeliappelsiini...(La 5.4.)...30.3.10...50cm...3580g...

nanakuu...(La 28.3.)...9.4.10.....49,5cm...3505g...

Jääkyynel....(La 6.4.)....30.3.10....46cm....2710g....

Empuuu.....(LA 21.4.).....22.04.10.....51cm....3980g...

JulyForJoy....(LA 2.7.)....10.6.10....49cm....3290g....

Oliivitar....(LA 20.6.)....10.6.10....49cm....3830g....

Omenaruusu....(LA 1.7.)....1.7.10....56cm....3810g....

Huisi.....(LA 11.8.).....5.8.10.....52cm.....4150g....
.
zanz.....(LA 13.8.).....18.8.10.....52cm.....3930g...
..
marsa22.....(LA 2.9.).....2.9.10.....47cm.....3025g.....

kreta.....(LA 30.8.).....1.9.10.....53cm.....3526g....
.
primrose.....(LA 2.9.).....10.9.10.....53cm.....4160g....
.
Hupu07.....(LA19.9.).....16.9.10.....51cm..... 3300g.....

Eelis.....(LA 15.9.).....30.9.10.....54cm.....4460g...
..
sintsu78......(LA 3.11.)......3.11.10......44cm......3200g ......

Lumi-Marja......(LA 29.11.)......19.11.10......50,5cm...3926 g......

jääräpää......(LA 3.12.)......7.12.10......50cm......3560g ......

SpanishDancer....10.12.10....51cm....4160g....poika
Orchidx2......(LA 24.12.)......21.12.10......49cm......345 0g......

Minky......(LA 1.1.)......???......52cm......3500g.....
..

2011

BlondeMonsoon.....(LA 6.1.).....16.1.11......54cm.....3670g...
..
Vappupommi....(LA 6.1.)....17.1.11....51cm....4010g....

Toive81....(LA 26.1.)....23.1.11....51cm....3530g....

Repa ....(LA 12.2.)....1.2.11....48cm....3020g....

Tuittu-....(LA 3.1.)....6.1.11....49cm....3500g....

Taffo82....(LA 22.1.)....27.1.11....52cm....3805g....

Kätsy....17.2.....49cm....2900g....

Miukkari....(LA 3.2.)....30.1.11....46cm....2570g....

Peppiolina.... (LA 25.2.).... 23.2....49cm....3325g....

Viuhtis....(LA 23.2.)....22.2.11....53,5cm....3800g....

tillukas.... (LA 22.2.)....28.2.11....50cm....3520g....

miiak....7.3.11.... 50cm....3440g....

Sasuma ....(LA 27.2.)....8.3.11....51,5cm....3745g....

Katjahei.... (LA 28.3.)....20.3....47cm....2995g....

Harhaanjohtaja.... 30.3....1420g....

syyslaulu....26.4....53cm....4210g....

Catalia.. 9.5.... 52cm.... 3720g.....

Panacea 14.6.....48 cm.... 3660 g.....

Hjannah....23.7.... 52cm....4380g....

tömpsis.....21.9......50 cm....3005 g....

Neiti-81......21.10.....51 cm.....3645 g.....

neljäskö......23.12.....51 cm.....4076 g.....

Astre.........28.12......52 cm.....3618 g.....

Keskustelua voi jatkaa täällä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/vauvat-0-12kk/1921985-aarteet-tahdenlentojen-jalkeen-kohti-kevatta/

Viimeksi muokattu:
Imoen, mulle voi päivittää lasketun ajan 4.4. :)

Pitää tännekin tulla kertomaan kun meidän kaupungissa on niin ihana neuvolan täti et kun soitin ja kysyin et sako hysteerikkoäiti tulla jossain vaiheessa kuunteleen sydänäänet et onko kaikki hyvin niin antoi heti huomen aamuksi ajan ja toivotti tervetulleeksi :) Ei onnistuisi ihan joka kaupungissa ja saan mielen rauhas!

Champpis ja Martta 13+0

Tervetuloa uuteen pinoon! Suurkiitos tömpsikselle päivityksistä ja hurjasti vielä Onnea tyttövauvasta! :flower:

Kuumeilupuolellakin on tullut uusia plussia, toivottavasti löytävät tiensä myös tänne!

Champion, kiva että pääsee välissäkin neuvolaan. Tää on vähän ahdistavaa aikaa kun oireita ei juuri enää ole, eikä liikkeet vielä tunnu. Mulla tosin on nyt vatsa pompahtanut enemmän esille, joten kai siellä joku kasvaa kuitenkin. Ja huomenna onkin neuvola-aika. :)

Imoen & Mantti 16+1

Moikka vaan :) Voisin tänne liittyä kun tota edellistä pinoa jo tullut luettua mutta alkakuraskaudessa en uskaltanut vielä liittyä, nyt jo hyvinkin turvallisilla viikoilla mennään :)
Eli tiedot olis: Astre 23.v, KOKS, la 25.12., km 10/10 ja 2/11, toista odotellaan

Astre ja vauveli 27+3

Kiitos Imoen uudesta pinosta :flower:

mahottoman mukavaa nähdä täällä tuttuja nimiä positiivissa merkeissä.
Roppakaupalla makoisia odotusaikoja koko poppoolle. Täällä jo joulu on "kohta"
lähellä eli H-hetki tulee lähemmäksi. Odotusaika on ollut kyllä aivan ihanaa. On
edelleen uskomatonta tunnustella pikkukundin liikkeitä ja möyrintöjä.
Kyllä kannatti odottaa.

Voikaa hyvin,
Viena ja juniori 28+2

Meillä kans oli vahvat sykkeet ja olo hiukan helpottui. Meinas se neuvolan täti et voin käydä vaikka joka viikko kuunteleen sykkeet jos haluan :)

Näin me Imoen nyt vaan raskaana ollaan kaikkien tuskailujen ja odotuksien jälkeen ja nämä raskaudet päättyvät korkeinataan onnen kyyneliin :)

• Tykkää
Reactions: Imoen
Mä vähän nostan meitä, että löytäisivät nuo uudet plussanneetkin kuumeilupuolelta tänne. :)

Täällä on tuntunut muutaman päivän pikkuisia töytäisyjä silloin tällöin ja isompia muljahduksia toisinaan. Varmaan Mantin suuremmat käänteet tuntuu, ei ne oikein muutakaan voi olla. :heart: Olo on ihan huippuhyvä vaikka vähän väsyttääkin edelleen. Jaksoin tänään mennä pitkän tauon jälkeen kahvakuulailemaankin, ja kivaa oli. :)

Imoen & Mantti 17+1

Heeei täältähän löyty tämmönen :)

Ilmottaudun siis mukaan, tuttuja täälä jonkun verran olikin.
Täälläpä on taaas plussattu!

Joten mulle vois päivitellä: Naive88, 23v, Tays, LA 21.5. 2012, KM 4/11 ja KM 8/11, esikkoa ootellaan

Nyt ainakin oireet on vahvemmat kun kahdesta edellisestä ja ar-ultrassa on nähty syke. Toivotaan siis parasta ja pelätään pahinta. Vielä en oikeen ole osannut ottaa iloa irti asiaan kuuluvalla tavalla, lienee tuttu tunne kaikille meille. Tällä hetkellä täällä on oltu jo 2 viikkoa saikulla, koska epäillään (minä ainakin ja sentään yksi lääkäri), että työpaikalla olevalla homeella olisi myötävaikutusta keskenmenoihin. Maanantaina pitää mennä taistelemaan lisäsaikusta.

Naive ja Sissi 7+2

Naive, lämpimästi tervetuloa!! :hug: Tosi hienoa että uusi plussa tuli noin pian, ja toivon todella että NYT on kyse pysyvästä plussasta. :heart:

Seurasin kuumeilupuolella tuota homejuttua mielenkiinnolla, koska meidän työpaikan edellisessä toimistossa oli jotain homeongelmaa, vaikka sitä ei koskaan virallisesti todettukaan. Ja siellä ollessa sain nuo keskenmenot. Nyt taas ollaan oltu jo alkuvuodesta saakka uudessa paikassa ja tämä raskaus näyttäisi sujuvan hyvin.

Vähän tuota teoriaa heikentää se, että siitä talosta kaikki muut kyllä vuorollaan sai lapsia ilman mitään ongelmia... Mutta kukaan niistä ei ollut siellä niin kauan kuin minä yhtäjaksoisesti.

Hyvä kuitenkin että olet saanut sairauslomaa, ihan vaan mielenrauhankin takia! Tuo alkuaika on tosi stressaavaa muutenkin meillä. Itse olen vasta nyt viime aikoina uskaltanut alkaa iloita tästä pitkään odotetusta raskaudesta ja odottamaan vauvaa, eikä vaan keskenmenoa. Nyt tuntuu jo siltä että tässä käy ihan hyvin. Eikä paljon onnellisempi voisi enää olla. :)

Imoen & Mantti 17+2

NAIVELLE ja muillekin uusille tervetuloa:heart:

IMOEN, ihanaa kun alkaa liikkeita siella tuntua!:heart:

hirmu hyva mieli tulee kun lukee taalta teidan kuulumisia:heart: Janna miten voikaan niin olla iloinen toisten puolesta.

Taalla on odotusta ilmassa.
Ei merkkiakaan siis synnytyksesta, nyt on vkoja jo 38+3, eli viimeisia viedaan. Tylsyys mua vaivaa vahan...

vauva moyrii mahassa ja on tosi lahtokuopissa ollut jo tovin, viime neuvolassa talla viikolla ei enaa terkka paata tuntenut, eli on puskenut itsensa jo hapyluun taakse. sf-mittakaan ei ollut kasvanut, oli 32cm (38+1)
en usko kylla etta ennen laskettua tulisi, veikkaan itse 19. tai 21. pvaa.. saa nahda. Vauvan kaipuu kova, tuntuu et tata on odotettu jo niin kauan tata vauvaa....:heart: Kunhan kaikki nyt vaan menee hyvin:heart:

Heippa kaikille.

Varovaisesti vielä ilmoittaudun mukaan tähän pinoon.
Mammuzki, 26v, KYS, laskettuaika 14.6, kolmas lapsonen, km 03/11 ja 04/11
Vielä ei ole suuret odotukset, mutta toivon parasta että tällä kertaa ei tarvitsisi kokea tuota surua ja pettymystä enää.

Mammuzki, Paljon Onnea plussasta ja tervetuloa!! :flower: Ihanaa saada "tuttuja" tänne, olen seurannut kuumeilupuolta koko ajan ja siellä tuntuu olevan plussa-aalto menossa. Mä olen niin iloinen kaikkien plussanneiden puolesta ja jännitän mukana näitä alkuaikoja! :)

Imoen & Mantti 17+3

Naive ja mammuzki tervetuloa ja onnittelut! Ihanaa kun meitä alkaa tulvia tänne :)

Mä löydän jo tolla kotidoplerilla sykkeet ja niitä on kiva kuunnella sillon tällön niin tietää et kaikki on hyvin. Uskallettiin jo mennä miehen kans kiertään vauvatarvikeliikkeitäkin :D

Champion ja Martta 14+2

Mä kurkin nyt tänne jo ihan vaan sen kunniaksi, että tänään ollaan pidemmällä kuin koskaan ennen =) Täälä siis plussattu syyskuun loppupuolella ja tänään ois viikkoja 6+3. Pisin tähän asti kestänyt plussa on mennyt kesken 6+2, eli ollaan huimasti päivän pidemmällä ;)

Mutta on tää alku ja pelko ollu kyllä ihan hirveää!! Joka ikisellä vessakäynnillä pitää tsekata paperi, ettei siihen oo vaan jääny väriä. Ja joka ikinen mahatuntemus pitää "kuullostella", etteä ei kai vaan nyt satu just sillä pahalla tavalla. Huoh. Ihmettelen, jos mulla on edes vähän jotain mielenterveyttä jäljellä tän jälkeen. Nyt tulevana perjantaina ois varhaisultra ja sielä sitten tulee tuomio suuntaan tai toiseen. Voi kuinka mä toivonkaan sitä, että sielä näkyisi pieni ja syke ja vähintään yhtä paljon samaan aikaan pelkään, että onkin joku tuulimuna tai keskeytynyt km. Tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta, että tuolla ihan oikeasti voisi olla joku.

Tässä raskaudessa on ollu luget tukena ja en tiiä onko niiden aiheuttamaa, mutta aivan järkyt ilmavaivat vaivaa mua iltaisin ja aamulla taas on maha ihan sekaisin :O Ja tottakai noi ilmavaivamahakivut pelottaa, kun ne välillä tuntuu niin samankaltaisilta, kuin menkkakivut.

Ei tarvi vielä lisäillä mua listoille. Jos perjantaina tulee hyviä uutisia, niin sitten tuun listoille asti. Sori pitkästä ja päättömästä sepustuksesta. Oli pakko vaan vähän purkautua, mutta en viitti tuolla kuumeilupuolella "valittaa" ja täälä ihan varmasti kaikki ymmärtää näitä fiiliksiä :kiss:

• Tykkää
Reactions: Neiti-81
Eipä taida tälläkään kertaa onnistua :( aamulla alkoi rusehtava tuhruvuoto... vielä ainakaan toistaseksi ei ole veriseksi muuttunut eikä kipuja ole mutta uskon tämänkin olevan tässä.
Usko meinaa loppua kun jo kolmas peräkkäinen keskenmeno :( tottakai kiitän luojaa että menee nyt sitten näin alussa ettei tulisi ikäviä uutisia pidemmällä raskautta...mutta silti pettymys on taas todella suuri vaikkakaan ei sitä osannut vielä nauttiakkaan kun tämä pelko oli suuri...

Sanmar mä niin tiedän ton tunteen! Mulla kans meni yksi kesken noilla viikoilla ja se rajapyykin ylittäminen antaa aina toivoa! Ja mitä tulee ilmavaivoihin ja mahassa kiertämiseen niin tuntuu olevan normaalia. Mulla ainakin oli niitä paljon ja sit vielä mahakin ihan sekasin, mulla se on liittynyt kaikkiin raskauksiin ja parempi niin kun ummetus vaikka se ikävä tunne siitä tuleekin :)

Mammuzki onhan se hyvä olla realistinen eikä elätellä liikaa toiveita mut toisaalta voi asiat mennä ihan toisinkin silti täälä kertaa!

(.) itsellä viikko saikkua nyt kun tuli suppailuja mut kaikki hyvin kun kävin lääkärissä täänään. Nyt vaan lepäilen ja otan rauhallisesti.

Champpis ja Martta 14+5

:wave: kai mie nyt sit tänneki puolelle voisin tulla...

tulisin tonne toukokuun listaan: caisachu, 31v., tm 08/10, kkm 04/11, 2. lapsi

Sanmar todella paljon onnea rajapyykin ylityksestä!!! :flower:

mammuzki niin kauan kun mitään ei ole todistettu ei kannata heittää toiveita aivan täysin romukoppaan. se on tietty helpommin sanottu ku tehty, enkä osaa kauheen hyvin edes itse noudattaa neuvoani... :ashamed:

Neiti-81 miulle tulee aina surullisen haikee olo kun luen siun kuulumisia, kun aikoinani taustailin kovasti lokakuisissa ja meiän LAt oli aika lähekkäin. muita en edes muista koko ketjusta, mut siun tarina kosketti. :)

).( rv 7+3 ja ei oireita. roikun kokoajan kahden vaiheilla et onko siellä elämää vai ei, ku tytöstä oli tosi paha olo ja muutenkin vahvat oireet, tuulimunasta ei oikeestaan mitään muuta kuin turvotus ja nälkä ja 3. oli niinku eka kunnes yhtäkkiä alko oireet vähentymään. nyt siis oireet todella lieviä ja ei todellakaan päivittäin, edes turvotusta. ja sit kun mieluusti haluisin kahen kaavinnan jälkeen luomukeskenmenon (lääkkeellinen ei ole mahollista), ni ultraankaan en voi mennä ku mieluummin oon mahdollisimman pitkään tietämättä mahdollisia huonoja uutisia. niin, selitä tätä nyt sit siis ilman et vaikuttaa hullulta... niin, ja välillä tiputtelen tooooodella vähän ruskeeta tai vaaleenpunasta valkkaria. tiedä häntä. :|

kai sitä nuppi vähän sekasii on, ku tänäki aamuna googletin ensin kauan voi mennä et kkm alkais vuotamaan spontaanisti ja sitten et miten erilaisia voi eri raskaudet olla. eli siis voiko oireeton raskaus onnistua jos aikasemmissa raskauksissa on kärsiny selkeistä oireista. en siis osaa päättää toivonko vai oonko toivomatta... :LOL:

SANMARILLE tsemppiä ultraan perjantaina, ja onnea rajapyykin ylityksestä!:heart:

MAMUZKILLE tsemppiä! Toivottavasti on harmitonta tuhrua:hug: Tosi monessa raskaudessahan se tuhru on ihan normaalia. Toivoa on niin kauan kun vuoto ei ylly.

CHAMPION ottaa nyt iiiihan rauhallisesti siellä ja lepäilee:heart:

CAISACHU, :heart::heart:

Jäi vähän viesti kesken kun piti pesue ruokkia:LOL:

( . )

Viime yö meni valvoessa: mua supisteli. 23-5.30 tuli 5-15 min välein, ihan napakoita, ja mahakin veti kuralle. Sinänsä uutta että aikaisemmat synnytykset ovat käynnistyneet siten, että etukäteen ei mitään supistuksia ole ollut, vaan kun ovat alkaneet niin esikoisesta, naps, vedet, kuopuksesta supisti, ja alkoi limatulppaa tulla.
Limatulppaa ei ole näkynyt.. tässä päivän sitten kiristelly harvakseltaan ja kivuttomasti (yöllä siis otti selkään, nivusiin, reisiin ja ihan kaikkialle sillee ettei sängyssä voinu olla..) ja maha jatkanut aktiivista toimintaansa 8anteeksi tämä yksityiskohta...)

Katotaan nyt... esikko synty 39+2 yli vkon käynnistämisen tuloksena ja kuopus rv 41+5.... nyt viikkoja tasan 39.

Varovasti ilmoittaudun ketjuun mukaan: vauvaqme, 27v, km 05/11, km 07/11 ja km 08/11, 2. lapsi, laskettu aika 30.5.2011

Uskaltaudun nyt ainakin kurkistelemaan tänne, kun tänään 6+6 käytiin alkuraskauden ultrassa ultraäänihoitajalla, ja löytyi pikkuinen kohdusta. Koko oli 7,2mm eli vastasi kuulemma 6+4, mikä myös mahdollista. Eli koon puolesta kaikki olisi ok. Lisäksi nähtiin kun sydän pomppaili kovasti ja saatiin kahteen otteeseen kuunnellakin - maailman ihanin ääni kyllä :heart: Ja 128 lyöntiä minuutissa, eli hyvin kuulemma sekin.
Hoitaja sanoi, että kaikki on ainakin nyt niin hyvin kuin mahdollista, mutta tietysti varhaisilla viikoilla mennään, eli pidettävä vielä jalat maassa. Kuukauden päähän varattiin seuraava ultra.

Yhteistyössä