Naneni: tervetuloa joukkoon! Toivottavasti pieni pysyy tällä kertaa matkassa.
Täällä np-ultra takana ja siellä oli kaikki mainiosti, hallelujah! Pikku voimisteli tarmokkaasti ja kätilö sanoi, että hienolta näyttää selkäranka ja luut ja aivopuoliskot ja aktiivinen meininki. Vastaa myös täysin viikkoja, tai itse asiassa päivän isompi, eli tänään 12+5. On niiiiiiiiin onnellinen ja kiitollinen olo.
Onko muilla muuten riesana päänsärky? Mulla on jatkuva sellainen ollut nyt noin viikon, kerran otin Panadolin, mutta muuten yritän kärvistellä. Tässä on kyllä sekin taustalla että unet on jääneet ihan liian vähiksi (n. 7 tuntia yössä eikä päikkäreitäkään) ja stressiä ilmassa, koska asuntokaupat käynnissä. Mutta tympeää herätä joka aamu jomotukseen. Yleensä en pahemmin kärsi päänsärystä. Olisko siihen mitään luonnonkeinoja tarjolla? Hierontaa olen ajatellut, mutta yksi shiatsu-tuttu sanoi, että olisi varovainen niska-hartiahieronnan suhteen, koska siellä on akupisteitä, joita ei ole hyvä painella raskaana, eikä useimmat normihieroja ole näistä tietoisia. Mun ystävällä yritettiin käynnistää yliaikainen raskaus juuri shiatsulla ja hän sanoi, että nimenomaan hartioiden pisteitä paineltiin...