Minuakin kiinnostaa mitä kuuluu
Naivelle ja
Tillulle?
Ja mikä
Embyllä? : /
Sanmar: Kyllähän se kohta olis varmaan aika pakata se laukku
Käy pian niin, että lähdette kiireellä ja saat pyytää miestä tuomaan tavaroita. Noh, saisit ainakin ylläritavarat. Tai niin meillä ainakin kävis
).( Huomenna aamulla ultra ja jännittää niin pirusti! Mä en yhtään osaa sanoa, että ollaanko masussa vielä hengissä vai ei. Ei minkäänlaista olotilaa suuntaan eikä toiseen. Yleensä mulla on ollut joko vahva olo siitä, että on kaikki hyvin. Tai sitten sen kerran olin jo tiennyt keskenmenosta, kun sinne ultraan menin. Pelottaa ny. On ihan sellainen olo, etten halua mennä sinne, kun jos sieltä tuleekin huonoja uutisia... Tai toisaalta olis aivan ihana nähdä se pikkuinen taas.
Mulle soitettiin tänään myös äippäpolilta, että huomenna voisi antaa sen verikokeen sitä seulaa varten. Samalla kysyin nt-ultra aikaa ja sain sen 12.6. Siihenhän on 4vkoa! Huih! Piiiiiitkä aika. Noh, toisaalta mä itse pyysin, että katsottais sellainen aika että mieskin pääsee. Se nyt sitten vaan osui sen kahden viikon ultrausajan loppupuolelle. Onneksi oli niin ihana hoitaja, että saatiin sumplittua mieskin mukaan.
Toivottavasti huomenna olis sama lekuri ultraamassa kuin viimeksi, siltä saisin varmaan pummattua tähän väliin vielä yhden ultran. Mä olen vaan niin huono pyytämään ja niiltä erikoistuvilta lekureilta ei saa mitään ylimääräistä pyydettyä ja se osastolääkärikin saattais sanoa, ettei tässä mitään vois kuitenkaan tehdä niin se ultraaminen on ihan turhaa.
Tietty kohta alkais ne sydänäänet kuulua, niin vois niitä sitten kuunnella ja olla varma siitä hengissä olosta. Mut toisaalta niidenkin kuulumiseen saattaa mennä vielä muutamakin viikko, riippuu varmaan siitäkin, että missä se istukka luuraa. Viimeksi oli edessä.
Tälläistä täällä, huomenna toivottavasti taas mukavia uutisia