Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

KESKIVIIKKO 1.12


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 5/27
durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 8/24-28
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 18/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 19/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 19/?
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 22/32
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 28/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 51/25-30
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 55/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 5/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 11/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 15/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 16/24?
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 19/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10.................................KP 26/28-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09........................KP 59/35-50
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Sandemar........KM 04/01, TM 11/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 3/23-28
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 8/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 14/25-29
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 30/31
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 8/27-28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 41/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, Sanmar82, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73



 
Viimeksi muokattu:
Eikös se oli raudanpuutos jos väsyttää aamusta iltaan? energiajuomat ei auta eikä kahvi..
Mites, jos sitä ottais sellasen mission että laitetaan napaan joka päivä vitamiina jos se kroppa jaksais paremmin tulla raskaaks.. mutta mutta mites sais stressihormonit pois kehosta tahi edes vähemmän stressais joka asiasta.. :confused:

onkos muuten mitään poppaskonstia kierron säännöllistämiseen tai ovuloimiseen..?
ilmeisesti en osaa tulkita ovistestejä enkä kroppaani koska viimeisestä plussakierrosta ovistikuissa ei ollut plussaan viittavaa ja kehokin oli hissukseen ovuloinu. mihin sen peittojen heilutuksen ajoittaa jos ennen km:a oli kierto 30(?) ja välillä stressin ajamana 44:kin. onkos se vaan tahtina joka toinen pvä vai joka pvä? :ashamed::)

kengu
 
Nyt on menossa jo kp 40 eikä menkkoja näy:O

Ovista en saanut tikutettua ollenkaan ja hermot mänöö kohta ihan totaalisesti.
Ja ylläytys,yllätys kaikki raskaustestit negoja.....aaargh.

Lämmöt koholla koko ajan about 36,8,paleltaa ihan himona,masu turvoksissa,rinnat ehkä aavistuksen arat,väsyttää.alakerta kuiva kuin saharassa.
Että tämmöstä.
 
Kengumamma: mä olen ainakin ihan sika väsynyt koko ajan. Popsin C- ja D -vitamiinia ja lisäksi koitan syödä rehuja mahdollisimman paljon, mutta kun väsyttää niin väsyttää.

Kuinka aikaisin muuten olette soittaneet neuvolaan? Menen nyt jo toiveikkaana asioiden edelle.. mutta jos tarttee käydä alkuraskauden ultrassa jossa varmistetaan sikiön sijainti niin eikö se tehdä 6-7 viikolla. Jotenkin ei haluais puhua koko asiasta noilla viikoilla vielä kellekkään ja päätin että th:n luo en mene täyttelemään mitään papereita ennen kun on joitain toivetta oikeasti saada se mukula. No eipä kantsis tämmösiä vielä miettiä, mutta minkäs teet..
 
Tervehdys uuteen ketjuun :)

Vitamiineista, mulla jäi km-raskaudesta noita multatabsin raskausvitamiineja ja oon nyt sit syönyt niitä, niissähän lukee että myös raskautta suunnitteleville.. Ja mulla oli hb niin matala silloin kun sen keskenmenon jälkeen otin, että jospa niistä ois apua siihenkin kun en ihan pelkkää rautaa haluaisi ottaa..

shenda81, harmillista tollanen pitkä kierto kun ei oikein tiedä missä mennään, voimia! Toivotaan tietysti, että tulisi vaikka myöhäinen plussa tai että ne menkat sieltä pikaisesti alkaisivat niin saisi selvyyttä asiaan..

maximilian
, mä oon molemmissa raskauksissa soittanu neuvolaan melko heti plussattuani, koska täällä ainakin ajat on aika kortilla pitemmänkin päälle ja parempi mitä aikaisemmin soittaa, mutta sain molemmilla kerroilla ensikäyntiajan 8+ viikolle ja kävin esikoisesta sekä tästä km-raskaudessa varhaisultrassa 7+ viikolla.. Oon siis halunnu aina mennä ensin ultraan ja nyt sitten tässä km-raskaudessa ei tullut turhaan mentyä ensikäynnille vaikka toki piti sitten aika perua.. Mutta mulla on se hyvä puoli että mulla on terkkarina aivan ihana ihminen, joka on vielä puolituttu kun oon siis itekin terkkari, niin sille soittaminen missään asioissa ei oo koskaan ollut mitenkään vaikeeta/inhottavaa..

Sitte kysymys ovulaatiosta, tai oikeastaan kivuista.. Ku mulla pitäis normikiertoa ajatellen ovis olla pe/la akselilla ja mulla on nyt jo mun mielestä vähän niinku oviskipuja.. Et onks muilla tällasia ennakkokipuja? Toki tiiän, että se munasolu siellä kasvaa ennen irtoamista ja kipu voi johtua siitä, mut ois kiva kuulla onks tää ennakkokipuili/tunteilu yleistäkin? Ja eikös niitä limojakin voi tulla jo ennen muniksen irtomista? Ku mulla tuli tänään jotain limoja, joissa oli vähän veriviirujakin.. Mut kaikki voi toki johtua vielä eilisestä pupuilustakin :ashamed: :D
 
Lääkärissä käyty, tuli aika yllättävää tietoa... teki perusteellisen kartoituksen mun elämästä ja oli sitä mieltä että laihtuminen on todennäköisesti syynä kiertoheittelyihin, olenhan sen itsekin tiennyt että raju laihdutus voi sitä häiritä mutta en ole sitä ajatellut koska ei se mulla niin kauhean rajua ole ollut, viime raskauden tyhjennyksen jälkeen aloin karppaajaksi närästysvaivojen vuoksi keväällä ja siinä muutaman kuukauden aikana tippui n. 7 kg. Ja elokuusta asti olen ollut samassa painossa, mutta kyllä se siis voi sekin määrä ilmeisesti vaikuttaa... eli älkää naiset siis ainakaan laihdutelko jos haluatte raskautua, paitsi jos olette ylipainoisia niin sitten varmasti siitä on apua... Mut muuten katsoi että kaikki on kunnossa ettei mitään rakenteellista tms. ja hyvät uutiset oli se et se tiputteluvuoto oli sitten menkat että limakalvon paksuus oli kiertopäivää 19 vastaava, jos ovulaatiota ei tapahdu niin kuulemma se voi aiheuttaa niukan vuodon. Nyt sitten alkaa ensi kuukautisista sitten kierron seuranta verikokeilla ja jos siinä jotain häikkää todetaan niin sitten saamme lähetteen lapsettomuuspolille jatkotutkimuksia varten ja siellä sit varmaan katsotaan onko jotain tarvetta hormonihoidoille tai mitä ne nyt ikinä sitten ovatkaan ne keinot millä kiertoa avitetaan. Mut tällä hetkellä siis näyttäis taas siltä et kierto olisi hyvänpituinen koska ovis oli viime viikolla et näyttäis siltä ettei apuja tarvittaisi jos ne ei sit taas jostain syystä lähde huitelemaan huippulukemiin. Meillä kuitenkin todistettu jo se että normaalipituisesta kierrosta tulen raskaaksi.

shendaolet aivan samassa tilanteessa ku minä olin pari viikkoa sitten, onko sulla ollut sitä tiputteluvuotoa missään vaiheessa tätä kiertoa? mulla oli ja luulin valemenkoiksi ku raskausoireita oli myös mut kaikki testit negoja. Kun siitä se lääkäri juuri sanoi että jos ovista ei tapahdu niin menkat voi jäädä todella niukoiksi ja kaikki kivut yms tulee silti. ovista en saanut itsekään tikuilla ja luulin sitä tosi pitkäksi kierroksi mutta todellisuudessa olikin jo uusi kierto lähtenyt käyntiin tiputteluvuodosta ja sit yllättäen ihan puskista yks päivä alkoi oviskivut tuntua...mutta muutenkin se lääkäri sanoi että jos siis ovista ei tapahdu niin kierto voi venyä ja venyä... tsemppiä, tiedän tunteen miten raastavaa se on vauvahaaveiden kannalta aina odottaa ja odottaa jotain tapahtuvaksi...
 
TORSTAI 2.12


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 6/27
durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 9/24-28
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 19/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 20/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 20/?
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 23/32
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 29/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 52/25-30
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 56/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 6/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 12/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 16/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 17/24?
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 20/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10.................................KP 27/28-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09........................KP 60/35-50
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Sandemar........KM 04/01, TM 11/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 4/23-28
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 9/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 15/25-29
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 31/31
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10............................KP 9/27-28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 42/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, Sanmar82, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73



 
Heippa tännekkin :wave:

Viime kuussa plussasin ja olin tänään varhaisraskauden ultrassa ja siellä köllötteli päiviä vastaava katkarapu :heart: Kokoa oli 10.2mm ja vastaa viikkoja 7+1, niinkuin pitikin. Eli 4.s kerta vuoden sisään kun samalla tädillä kävin samoissa asioissa ja kertaakaan ei oo näin hyviä uutisia tullut! Eli nyt kun syke löytyi ja se oli normaali niin mulla ei pitäis olla suurempi riski km:n kuin muillakaan! Kivi vierähti sydämeltä!
Eli näyttäis siltä et kaikki itku, pettymykset ja odotus palkitaan heinäkuussa. Toivon oikeasti kaikille ketjussa olevilla plussaa ja tietysti sitä nyyttiä! Mä jatkan nyt varovaisin mutta tällä hetkellä onnellisin mielin tuolla odotuspuolella :heart:

Cappuccino ja papunen 7+1
 
Minäkin käyn täälä aina kurkkimassa kuulumisia ;) Ja nyt oli ihan pakko tulla onnittelemaan sua Cappucino ihanista uutisista :heart: Todella ihanaa!! Mulla tuli täälä kyyneleet silmiin, kun luin sun viestiä (varmaan omilla raskaushormoneilla jotain tekemistä asian kanssa :LOL:) Noita samoja hyviä uutisia toivon niin kaikille teille tällä palstalla (ja itselleni myös)! Osaan kuvitella kuinka ihana tuollainen uutinen on 3:n km:n jälkeen. Itsestä tuntuu, että kahdenkin km:n jälkeen vähintään itkisin onnesta tuollaisen uutisen jälkeen :)

Omaa napaa sen verran, että kovin hyvältä ei tämä oma raskaus näytä, kun hcg oli rv 4+6 verikokeessa 218, kun tuo taso pitäisi olla jo paaaljon enemmän...tänään kävin uusintaverikokeessa, tuloksen saan huomenna, että onko lähtenyt nousuun. Peukut pystyssä!

Plussatuulet kaikille :whistle:
 
shenda81 voimia sulle ärsyttävään kiertoon! kokomusta on.. toivotaan että sulla alkais pian vuoto tai tulis kuitenkin vielä +! :)

Huikkis mulla on ennakkokipuilua ennen ovista.. voi jomotella jo viikkoa ennen..

IHANAA Cappuccino!!! :heart: Kaikkea hyvää sun raskauteen! :)

Sanmar82 toivottavasti saat hyviä uutisia huomenna! Tulehan sitten ilmottamaan tännekin suuret luvut! :)

).( ensi viikkoa odotellassa niin saa alottaa tikutuksen.. :D
 
Sain tänään "terveen paperit" ultrassa ja verikokeissa. Vuoto jo loppunut ja kohtu typötyhjä. Km-vuotoa ei sitrten kestänyt kuin 4 päivää. Lupa tuli ryhtyä heti uuteen yritykseen ja lääkäriähän on toteltava;) kp 6 eli ens viikolla vois ruvetya ehdottelemaan tuolle isännälle...
 
Mites sen IMOEN lääkäri meni?

SANMARILLE tsemppiä! Josko kuitenkin hiormoonit nousisi hyvin. Pidän peukkuja!!

CAPPUCINO: Ihania uutisia :heart:

MINTTU: Mullahan oli lääkäri kanssa, ja meinasi myös että jotain mun hormoneille on tapahtunut 2 onnistuneen raskauden jälkeen. Epäili syyksi tuota painon pudotusta mullakin, mulla putosi 1,5vuodessa n. 40 kg:a
Sen jälkeen ei siis ole raskaus onnistunut loppuun asti, vaan aina vkolla 6-8 menee kesken. Epäili että mun loppukierron hormoneissa olisi vika, koska kierto on vain 24 pvää, mutta selkeästi ovuloin ja tulen raskaaksi niin puhui jostain lutenisoivan hormonin puutteesta.
Huomenna tulee kilpirauhas- ja sokerikokeiden tulokset, tutkitaan ne ensihätään.


).( Mulla alkoi treenit ja voi pojat mun lihakset huutaa hoooooooosiannaaa.....
Muuten ei mitään ihmeellistä täällä. Perusarkea :)
Treeni vieny hyvin ajatuksia muualle vauvoista.

Yllättävää oli että kuntotestin mukaan mulla on lihaksistoa normaalia enemmän, ja kunto on erinomainen :D Yllätyin todella, koska en ole ehtinyt treenaamaan juuri ollenkaan.
BMI, rasva% ja kaikki oli erinomaiset, eli kiinteytymistä ja kropanmuokkausta luvassa :)
 
Sanmar ei miusta tuo hcg arvosi ole ihan mahdottoman huono.
Tuossa olisi se haarukka: 3 viikkoa hedelmöittymisestä/5 viikkoa viim. kuukautisista 18-7340
..miullahan oli 4+3(dpo17) arvo vain 48..

Kovasti jaksuja ja hcg:n nousua toivottelen siulle!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Cappuccinolle lämpöiset onnittelut hyvistä kuulumisista ja onnellista masun kasvatusta! :heart:

Sanmar, toivotaan, että hcg on reippaassa nousussa. Mulla oli viime keskenmenossa hcg n. 280 rv 5+1 ja se oli kuulemma ainaki vähän liian vähän. :| Lisäksi ultrassa ei näkyny silloin muuta kuin epämääräistä massaa, joten se varmisti km-tuomion. Miten muuten pääsit hcg-mittaukseen?

Onnittelut myös Viululle hyvistä kuulumisista ja toivotaan, että tärppää nopeasti uudestaan!
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Cappuccino! Nauti odotuksesta :)

Mä luulen et palaan listoille maalis-huhtikuu tienoilla. Nyt on otettu kilpparikokeet ja saan soiton niistä 22. päivä ja laparoskopian ensikäynti on 21 päivä ja toivon et pääsen melko nopeeta sinne. Irtisanouduin eilen töistä kun työpaikka menee kuiteskin konkkaan ja entinen työnantaja tarjosi 3kk täystuntista pestiä oman sairaslomansa ajaksi. Menee sit sopivasti 3kk karenssi siinä mitä liitolta seuraa turhasta irtisanoutumisesta ja voin nyt etsiskellä töitä rauhassa tai sitten jäädä tulevaan työpaikkaan osa-aikaiseksi/liiton rahalle jos töitä vaan riittää :) Saa nähdä mitä tästä tulee et teinkö virheen.. Noh ainakin nyt hyödyn lomarahoistakin kun ei tartte liiton lukea niitä tuloksi ja saan rahaa kuitenkin jostain. Tosin lopputilini joudun varmaan hakemaan palkkatruvasta mut ei sen väliä, pääasia et joskus tulee :)

Ihmeiden aikakaan ei ole ohi! Kaverille tuli keskenmeno pari viikkoa sitten viikolla 10 ja verta vuosi ihan kamalasti. Siinä sit itkeskeltiin yhdessä ja reilu viikko sen jälkeen oli lääkäri jossa piti varmistaa et kohtu on tyhjä ja lääkäri totesi et kohtu on kyllä vielä tosi iso ja kuunteli doplerilla ja löytyi sydänäänet :heart: Pari päivää sitten oli ultra ja vauva köllötteli tyytyväisenä siellä mutta toinen kaksonen oli tullut pois ja siitä materiaalia oli vielä jäljellä joka valuu jossain vaiheessa ulos! Ette arvaa miten onnellinen olin kaverin puolesta kun tämä selvisi että toinen vauvoista kuitenkin vielä siellä on :)
 
Ihanaa Capuccino, onnea jatkoon. Pidä lippua korkealla, itse sieltä heinäkuisista tänne tipahdin ja yritän kivuta elokuisiin.

Kertokaapa, että miten teillä on raskaustesti odotuttanut sitä negaa km:n jälkeen? Mulla kohtu tyhjeni tuulimunasta puolitoista viikkoa sitten, testi heikkoa plussaa näyttää. Edellisen km:n jälkeen raskauduin nopeasti ja plussasin alle kk km:n jälkeen, nyt ei siihen liene toivoakaan, kun kierto ei pääse käyntiin plussan takia. Kokemuksia?
 
Sandemar, mulla meni varmaan aika pitkän kaavan mukaan, koska testi näytti haamua vielä lähes 4 viikkoa km-vuodon alkamisen jälkeen.. Ja pari päivää siitä, niin ekat menkat alkoivat.. Mulla oli jännä se eka kierto, kun mulla oli ihan selkeitä ovisoireita just 14 päivää ennen ku ekat menkat alko.. Mut tuskin sentään ovuloin silloin, kun testikin kerran näytti vielä sen jälkeen plussaa..

Champion
, kiva että sulla asiat etenee.. Ja toivotaan, että irtisanoutuminen oli oikea ratkaisu, ainakin kuulostaa ihan järkevältä :) Ja ihanaa, että tuollaisiakin ihmeitä sattuu kun ystävällesi oli käynyt :heart:

Viululle onnittelut "terveen papereista" :flower: Eikun ovista odotellen ja sitä sitten hyödyntäen ;)

Neiti-81, sielläpä ollaa hyvässä kunnossa, oon kateellinen :ashamed: :D Mä olin ennen esikoisen aikoja tosi hoikka (en kyllä vieläkään mikään lihava ole..), liikuin suht paljon jne mut nyt tuntuu, et kaikki on jäänyt.. Toki mä ulkoilen lapsen kanssa päivittäin, vedän pulkkaa, työnnän rattaita, mut ei se oo sama kun kunnon lenkit jne.. Painoakin on joku 6-7kg enemmän, kun ennen esikoisen raskausaikoja, mut ei toi paino niinkään inhota, ku oon tosiaan vielä ihan normilukemissa, mut tää lyllyvä ihra.. :x ..niin ja hyvä että teilläkin asiat vähän etenee :)

).( täällä kp13 ja ja.. Eilen vihloi vasemmalle puolelle muniksia (viime kierrossa tuntemukset oikeella) ja muutenki pari päivää oli maha tosiaan aika kipee.. Nyt kuitenki kivut on vähän helpottanu, jokohan se ovis sit meni :confused: Ota mun kropasta nyt sit selvää :D No, mut ei se nyt toisaalta niin päivän päälle oo koska se on.. :rolleyes:
 

Yhteistyössä