Aloita laskeminen tuosta toimenpidepäivästä.Minulla oli se kaavinta 30.12 ja nyt siis kp32 ja eilen alko tuhru,paperiin jäi jotain veren tapaista ja tänään luulin että menkat alko,mutta edelleenkään ei tule siteeseen..tiedä sitten mitä lie.Onnea Truudy ja pahoittelut uusille.
Perjantaina tosiaan nukutettiin ja poistettiin istukka tähystyksessä. Kaikki meni hyvin ja oon hyvin toipunutkin. Myooman olivat myös bonganneet ja poistaneet. Siitä ottaneet myös lastuja näytteeksi, joista kuulen myöhemmin jos tarve. Hcg oli 5.
Nyt en tiedä miten kp:t menee? Mulla ois pitänyt alkaa kuukautiset alkuviikosta muttei alkanut ja vielä ke ultrassa sano et limakalvo on sen verran loppukiertoa et hetkenä minä hyvänsä, mutta ei tullut ja varmaan nyt pe on se limakalvoki lähteny ni laskeakko kp1 vai missä mennään?
Minäkin olin muuten heinäkuun hellevauvoissa. Tuntuu kyllä et on ihan järkyttävää ollu tämä sekä henkisesti että fyysisesti, mutta nyt on kaikki raavittu musta pois ja fyysinen puoli pitäs olla kunnossa. Irtisanouduin ja sain uuden työpaikankin, jonka toivon helpottavan stressiä ja tuovan uutta puhtia henkiseen puoleenkin niin nyt jätän tän taakseni ja menen eteenpäin.
Mä käsitin et niukka vuoto on ihan normaalia kaavinnan jälkeen, kun limakalvokin on kaavittu niin ohueksi niin eiole ehtinyt muodostumaan sitä niin paljon tms. Nyt sit tähdätään uusiin plussiinJos nämä on menkat niin kovin on niukat..Eli sunnuntaina pyyhkiessä verentapaista,eilen valui vähän pönttöön ja pyyhkiessä paperiin,tänään sama jatkuu.Siteeseen ei mitään tule..ONKO normaalia että kaavinnan jälkeen näin onnettomat menkat
Pitää varmaan arpoa mikä on kp1!!!
Oletettavasti näin.Mä käsitin et niukka vuoto on ihan normaalia kaavinnan jälkeen, kun limakalvokin on kaavittu niin ohueksi niin eiole ehtinyt muodostumaan sitä niin paljon tms. Nyt sit tähdätään uusiin plussiin
Mulla tehtiin ja poistettiin siinä niitä istukan rippeitä. Pari päivää toimenpiteen jälkeen oli niukkavuotoista, sitten alkoi ikään kuin menkat, kestikin sellaiset 5 päivää ja sitten loppui. En tiedä oliko se vain jälkivuotoa vai oliko ne oikeasti menkat, mutta reilummin tosiaan vuoteli. Toivottavasti sullakin kyse jostain tällaisesta tavallisesta vuotelusta!Olen todella pahoillani kapsukka!
Onko muille tehty tätä hysteroskopiaa? Mut leikattiin sillo viime pe. Oli jälkivuotoa ehkä reilun vuorokauden ja sit ihan muutama tuhru, kunnes tänään holahti niin et housut kastu. Puhdasta verta. Kipuja ei onneks oo kovia, pientä jomotusta eikä kuumetta.On nyt siitä lähtien vuotanut ihan huomattavasti. Onko muilla ollu? Tais mennä meikäläisen kp:eetki sekasin...