Uusille pahoittelut keskenmenoista
@Pihlaja36 tuo ikä on kyllä
asia näissä puuhissa.. Itsellä nyt "vasta" 34 täynnä,mutta aina olen asettanut itselleni erilaisia rajoja iän suhteen, että koska lakataan haaveilemasta enempää.
Ihan aluksi esikoisen 23 vuotiaana saatuani, ajattelin ettei kukaan tee lapsia enää 30
Toisin kävi... Ei nää vauva jutut mee aina niinkuin kuvittelee.. No nyt se on jo noussu 35. Eli nyt ajattelen, että vuosi vielä ja jos siihen mennessä ei onnistu, niin sitten ei..
Saa nähdä mitä asiasta vuoden päästä ajattelen,mikäli raskaana en vielä silloinkaan ole
Toki meillä on se kolme lasta jo, joten tilanne on aivan eri. Sillä me ei enää (kai) aiota hoitoihin lähteä, kun molempia meillä on hoidollisia lapsia ja luomu lapsia. Joten luomuna mennään, siihen asti kuin mennään.
Mutta suosittelen myös käymään katsomassa tilanne. Eikös 35 vuoden jälkeen pääse julkisellakin puolella puolen vuoden yrityksen jälkeen tutkimuksiin
? Vai muistanko ihan omiani..
Toki yksityisellä pääsee nopeammin katsomaan mikä on tilanne.
Mä oon nyt ollu vähän vähemmällä kirjottelulla. On jotenkin niin veto pois olo ollu näissä vauva asioissa..
Välillä olen jo alkanut miettiä, pitäisikö vaan luovuttaa jo. Mutta sitten taas km raskaus oli jo niin konkreettinen meille kaikille ja huomaan että pienimmätkin lapset selkeästi haluaisi meille vielä vauvan.
3 vanhan tyttö juuri ihaili perhekerhossa vauvaa ja harmitteli, että miksi meillä ei voisi olla sellaisia vauvan siemeniä
Niinpä kyllähän meillä niitä piisaa, tällä
mutsilla vaan kroppa ei toimi niinkuin pitäisi
Ja aina kun tekee mieli luovuttaa, niin kyllä sitä itselle sitten kuitenkin tulee jostain esiin se taistelu tahto, että en varmasti luovuta vaan vielä me se vauva saadaan.
Joten olen koittanut vähän keskittää ajatuksia muualle välillä ja käynyt täällä vähän vähemmän.
Ja nyt on kp 13 ehkä, niin on ollu vähän tylsä vaihekin.
Loppu kierrossa sitten taas tulen tänne piinailemaan.
Nyt ovista odottelen. Flo ennustaa perjantaille ja jonkinlaisia jomotuksia jo onkin ollut. Ja ehkä jonkinlaisia limojakin valuu
Niitäkun ei yleensä ole mulla muutakun vasta juuri ennen kk.
@tylleröinen_21 mitenkäs siellä voidaan
?
Toivottavasti piinailijat pääsisivöt pian analysoimaan testejä tänne