@Apustaja ihan samoja fiiliksiä... Välillä huomaa, että on jo aika "syvällä" siellä ajatusmaailmassa ja sit kun herääkin todellisuuteen, että hei en mä välttämättä raskaudu tästä kierrosta niin aina se jotekin kirpasee.
@Maya123 mulle ei niinkään tuntemattomien vatsat herätä tunteita, mutta lähipiirin 5 vauvaa, joista 2 on syntynyt jo loput syntyy ihan meidän LA:n tienoilla on kyllä hankalia.. Viikonloppuna tapaan nää kaikki, niin odottavat kun jo syntyneetkin
jotenkin se ajatus tuntuu pahalta, että nää lapset kehittyivät samaan aikaan kun meidän, mutta vaan meidän lapsi ei saanut syntyä....
@Rnna onnea <3 mikä dpo plussasit ?
Mä oon aika skeptisin mielin. Apteekin oma oli kyllä selkäesti tummunut niin ettei tarvinnut edes tihrustaa, mutta PC oli samanlainen... Viime kerralla dpo 11 (eli tänään) oli jo ihan selkeä viiva, vaikka hentonen sekin. Tosin tein sen illalla, mutta niin.. Jotenkin on olo, ettei tämä jatku vaan tulee viikonloppuna vuotona pois
Oireita ei ole satunnaisia nippauksia lukuun ottamatta... Tässä vielä kuva
Muoks. Tein päivällä apteekkarin 25 herkkysen. Se antoi tälläsen. En tiedä voisinko olla niitä ihmisiä, joilla hormoni erittyy päivällä enemmän kun viimeksikin plussasin illalla.
https://aijaa.com/EVyPD9