@BeHappy-17 ajattelinkin että jos se flunssainen olo voi olla oire oviksesta niin miksei raskaudestakin Toivotaan että viikonloppuun mennessä plussa ilmestyis testiin
No sitä mäkin katsoin, että ihan ku olis ollu mutta kehon lämpötila ei kyllä puoltais tätä yhtään. En kyllä tiijä, kovin kummallista menoa. Katsellaan mitä testit sanoo tässä lähempänä virallisempaa ovulaatioikkunaa... vaikea uskoa, että tuo olis ottanu tollasen varaslähdön vaikka se jo kerran todistetusti onkin tapahtunut.@Niwhai Mä sanoisin tota toka alinta plussaks..
Mulla ekan kmn jälkeen kierto oli heti ekoista menkoista lähtien tasanen ja ovikset just eikä melkein päivinä.
Nyt tokan (kkm) jälkeen kpt huitelee 32 (eli tänään pitäisi menkkojen alkaa) mutta eipä näy eikä kuulu. Ja toivottavasti ei kuuluiskaan, kun huomenna on gynellä käynti edessä.. Sen jälkeen sais alkaa vaikkapa heti, koska tänään varoiks tehty r-testi oli puhdas nega.
Tuskin, mua on katsottu ultralla monesti eikä viitteitä moiseen ole ollut. Siksi tää onkin vähän kummallista. Toisaalta, mä odotin toki kummallisia testejä tälleen hetkellisen raskauden jälkeen.@Niwhai Mrs.Ö juuri edellisellä sivulla kertoi että PCOS aiheuttaa vääriä ovisplussia. Voisiko siitä olla kyse?