Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Imoen juu, täällähän minä silloin pyörin. :) Mulle voi muuten laittaa että kp 13/28

Mulla on yleensä melko tarkka kierto, se on ollut 28 päivää aina... paitsi nyt keskeytyksen jälkeen oli 29.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut ja voimahalit kaikille sitä tarvitseville <3 Oli aika paljon vaan kurjia uutisia kun kävin pitkästä aikaa lukemaan pinoa :(
Plussa onnea kierron viimisillä päivillä oleville :)
ON
Täällä tais olla tänään ovis tai ainakin sitä rataa vihlon mahaa ja ollu vähän paha olokin ja muutamia muita merkkejä mistä sen tunnistan :) Peittoja heiluteltu toissapäivästä asti aktiivisesti, joten toivotaan et parin viikon päästä sais hyviä uutisia vihdoin :) Nyt on kuitenkin jo yk 14 tai 15? et sais plussaa alkaa tulla ja tietysti masukaveri mikä pysyis kyydissä mukana :)

Hyvää lauantai iltaa kaikille! :)
 
ElinaMaria Tervetuloa listalle, vaikka ei tänne ketään uusia toivoisi saapuvan. Todella kurjaa tuuria kokea myöhäinen keskeytys kahteen kertaan. Niin epäreilua!

Mulla on koko hormoonitoiminta AIVAN sekaisin. Tai sitten mä oon vaan ihan liian hätäinen :ashamed: Keskenmenosta reilut 5 viikkoa ja kaavinnastakin tulee 2 viikkoa ja torstaina kävin tosiaan jälkitarkastuksessa ja sielä ultratessa ei mitään viitteitä, että ovulaatiota tulis lähiaikoina edes olemaan! Voi kele sentään. Parhaimmillaan/pahimmillaan mulla on täysaikaisen synnytyksen jälkeen alkannut menkat viidessä viikossa vaikka olisin imettänytkin...
No, kaikkea järkeä uhmaten otin sitten vuoden jäsenyyden kuntosalille. Rehellisesti kyllä ilmoitin, että jos raskaudun niin lääkäri kirjoittaa kyllä todistuksen, että en saa urheilla kun suunnilleen wc:hen ja takaisin sänkyyn ja voi olla, että jos huonosti käy niin ei ole asiaa edes sinne vessaan. Kaikkeen sitä onkin valmis ryhtymään vaikka riskit on tiedossa ja se, että jossain määrin niitä tulee joka tapauksessa olemaan. Silmät kierossa olen lukenut tietoa noista cerclage-tukilangoista. Toivottavasti ne minun kohdalla auttaisi, sillä ei sitä kovin montaa keskiraskauden keskenmenoa kyllä jaksaisi läpi käydä :|
 
moi kaikille! Täällä olis yksi kuumeilija lisää... Meidän tarina on sellainen että meillä on ihana pojan nassikka joka täyttää muutaman päivän päästä 2. Melle oli myös pikkutiitiäinen tulossa ja menin rakenneultraan 7.3 jolloin oletin olevan rv20+0 mutta ruudulle ilmestyi selvästi liian pieni enkeli. Rv oli n. 17. Tyhjennys hoidettiin lääkkeillä. Nyt suurin suru on hellittänyt mutta kaipuu on kova. Uutta vauvvaa olemme päättäneet yrittää heti koska itse tunnen sylin jääneen "vauvan verran tyhjäksi". Käynnissä siis yk1 ja jälkitarkastus on nyt ke. Sitä jännittäessä.
 
SUNNUNTAI 3.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 4/26-30
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 7/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 8/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 10/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 12/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 15/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 21/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 28/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 13/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 13/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 14/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 21/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 21/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 55/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 22/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 30/28-30
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 49/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 23/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 25/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 10/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ



 
tanjuska, pahoittelut menetyksestäsi. :hug: Tervetuloa kuitenkin mukaan kuumeilemaan!

Meidän lista alkaa olla nyt sen verran pitkä, että olisi varmaan syytä vähän siivota sitä. Olen melko varma että listalla on sellaisiakin nimiä jotka eivät täällä enää käy.

Voisi tehdä niin, että kaikki jotka ovat edelleen mukana, ilmoittavat huhtikuun aikana mukanaolostaan. Ne joilta ei ilmoitusta ole tullut, poistetaan listalta toukokuun alussa. Toki sinne sitten pääsee halutessaan takaisin myöhemmin. Ilmoittautuminen koskee nitä, joilla ei ole listalla kiertopäiviä + taustalla olevia.

Vai mitä mieltä olette?
 
Imoen, minusta tuo listasiivous on hyvä idea. Komppaan :)
Meillä kun on samat kiertopäivät kanssasi, niin mitkäs ovat tunnelmat siellä. Oletko toiveikas? Mulla vaihtelee päivittäin tunnelmat. Oireita löytyy niitä samoja kuin aina ennenkin negakierroksilla... hmmmm, mene ja tiedä.

Tanjuskalle, hymyjä ja voimia ja tervetuloa!
 
Imoen: Joo kuulostaa hyvältä idealta.

Mulla se sitten alkoi. Meinaan pahoinvointi. Nyt on tasan 6 viikkoa täys ja eilen alkoi illalla aika kova yökötys ja meni maha sekaisin. Aamulla jatkui se kauhea krapulainen olo ja yökötys. Meni ohi muroja syömällä ja nyt tässä makoilen sängyssä lepäämässä.

Eilen kävin lyhyellä juoksulenkillä aamupäivällä että en tiedä sitten laukaisiko se tuon pahoinvoinnin mutta tässä sitä nyt ollaan. En osaa harmitellakaan tätä kuvotusta. Ristiriitaista kun ällöttää mutta olen tyytyväinen siitä. Onneksi ei oksu lennä. Ultra on nyt sitten järjestetty viikon päähän. Hitto että jännittää.. En millään haluaisi edes mennä.
 
tää uus kuumeilija haluaa ainankin pysyä listoilla :D vaikka ei oikeastaan ole mitään hajua kierrosta... onko muuten ketään joka olis päässyt heti ensimmäisestä kierrosta testailemaan? kauanko on odotellu ennen testausta? mulla oli lähes varmasti ovis muutama päivä sitten ja nyt jo toiveet tietty korkeella.. pyydän muuten jo tässä vaiheessa anteeks kaikkia kirjotus virheitä mitä tulee kun kirjottelen kännykällä aina... :ashamed:
 
Mäkin tahdon pysyä listoilla mukana,vaikken ahkerasti kirjoittelekaan, mutta jokapäivä käyn lukemassa ja olen hengessä mukana.
Lupaan aktivoitua sitten kun alotus on oikeesti päällänsä :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Ja halit menetyksen kokeneille!
 
Heips! Minä tahdon pysyä listalla. :) Kiertopäivistä ei vaan ole vielä mitään tietoa, kun tyhjennyksestä on vasta kaksi viikkoa. Vuotoa kesti tosiaan vaan se 5 päivää ja testissä oli toissapäivänä jäljellä enää tosi haalea haamu. Pupuiltu on, mutta vaikea on mihinkään tiettyyn aikaan tähdätä, kun ajattelin testailla ovista vasta ensimmäisessä normaalissa kierrossa. Eli menkkoja odotellessa..
 
Moro! Täällä kans halutaan pysyä listoilla. Kiertopäivistä ei kans mitään hajua et missä mennään...Toivottavasti ei tarttis ees jatkossa tietääkkää :p

Lämpimät tervetulotoivotukset Tanjuskalle, on todella ikävää et teille on käynyt noinkin pitkällä ikävä juttu. Voin vaan kuvitella ne tunteet joita ootte käyneet läpi, ite tosiaan 2 viikkoo sitten synnytin enkelipojan, joka oli menehtynyt 14+5. Elämä on kyllä kurjaa :'(

Vähän omanapailua: mulla tuli vissiin tänään pala istukkaa ulos, joka oli jääny kohtuun... kyllä pisti vähän mietityttämään et pitääköhän sitä soitella johonki, mut ajattelin et olkoot, tuskin mitää vakavaa on. Mulle sanottiin synnytyksen jälkeen et istukka oli näyttäny vähän repaleiselta.

LeenaT. Sullahan on ihanan vähän aikaa jälkivuoto kestäny. Täällä tulee keskiviikkona tosiaan se 2 viikkoo täyteen ja alan olla oikeesti korvia myöten täynnä tätä veren pyyhkimistä. Tein itekki raskaustestin viime ke ja siihen tuli selkee plussa. Ajattelin viikon välein testin tehä et näkee missä vaiheessa raskaushormoni on "nollautunu" tai vaihtoehtoisesti jos se jostain syystä lähteeki tummenemaan ni voi vähän viikkoja katella ;) Ei onneks niin järkkykalliita oo tuolla prismassa (2 testiä 3e tms).


Täytyy kyllä sanoo et tää on oikeesti eka keskustelupalsta missä mä tunnen oloni hyväksi. Yleensä kaikissa keskustelupalstoissa on jou "päällepäsmäri" tai sit tekstejä tulee niin paljon ettei kerkee/jaksa aina kommentoida. Täällä on ihana tahti, et tällaset hitaammin syttyvätki pääsee helpommin mukaan. Kiitos teille kaikille :heart:

-Memelisa-
 
ElinaMaria Syvä osanotto, todella epäoikeudenmukaista, että olette joutuneet käymään läpi rankan koettelemuksen vielä kahteen kertaan. Toivottavasti saisitte tutkimusten kautta jotain vastauksia asiaan jotta sama ei enää toistuisi. Onneksi teillä on kuitenkin yksi terve lapsi, josta saatte voimaa jaksaa ja todisteita on siitä, että terveen lapsen saaminen on täysin mahdollista. Voimia! :hug: Ja toivotaan, että tulisit uudestaan raskaaksi pian!

tanjuska Pahoittelut menetyksestä... :hug: En osaa edes kuvitella miltä tuntuu menettää pieni monen kuukauden normaaliksi oletetun raskauden jälkeen. Itsekin ehdin jo tottua raskaana olemisen ihanuuteen ja tuntui pahalta että se kaikki otettiin pois, tuossa vaiheessa kipu on varmasti mieletön... Onni, että teilläkin on esikoinen lohduttamassa edes hieman. Jaksamisia koko perheelle!

Tuntuuko teistä, joilla on ennestään yksi tai useampia lapsia, että heidän olemassaolonsa helpottaa keskenmenon aiheuttamaa tuskaa edes jollain tavalla? Itse esikoisen kohdalla keskenmenon kokeneena näin voisi arvailla, mutta mielenkiinnosta kysyn kun en tosiaan pysty tilannetta kuvittelemaan? Enkä tarkoita tällä missään nimessä sitä, että km olisi jotenkin helpompi kestää jos kyseessä ei ole esikoisraskaus, tiedustelen vaan saatteko voimaa esikoisestanne/ muista lapsista vai pystyykö sitä kanavoimaan niin?

Itsellä huomenna se poliklinikkakäynti, jossa tarkastetaan kystan tilannetta. Toivon niin kovasti, että olisi tyhjentynyt itsestään, keltarauhanen hävinnyt ja päästäisiin toden teolla yrittämään uudelleen.
 
Minä tahdon kanssa pysyä listalla. Kiertopäivistä ei tietoa, mutta skopia oli viime tiistaina. Siitä jos lasketaan, niin nyt on kp 6/n.28. Kierto tosin voi olla mitä vain, kun ei yhtään tiedä, miten hcg laskee.

ElinaMaria :hug: Tosi kurjaa, että teille kävi taas noin. Mäkin muistan sut tästä pinosta, olin silloin tosin itse toisella nimimerkillä. Toivottavasti pian tärppää ja sujuu onnellisissa merkeissä loppuun asti.

Muillekin menetyksen kärsineille paljon tsemppiä.
 
Hei, minäkin haluan pysyä listallla, kone on vaan vähä täs tilttaulu netti ei oikeen toimi kunnolla ja kestää aina tämä netis käynti, olen lukenut sivua.
Uusille tervetuloa ja jaksamisia menetyksen takia :hug:

ON: Eilen tein raskaustestin, hiukan epäonnistuin sen tekemisessä, mutta plussaa se näytti haaleaa , tänään tein sit uude, mutta kyllä se plussaa näytti ja selkeämmin. Kyllä sitä täs jo vähä aavisteltiin huonoaoloa potenu ja oksennellu päivittäin noin viikoaja, suolakurkkua ei kiitos minun lähelle, eikä ihmisiä jotka tupakoivat sillä hetkel. Öisin saa juosta pissalla, joka kerta kun herään ja herään parin tunnin välein.
 
Viimeksi muokattu:
onnea äidiksi haaveilevalle plussasta :heart:

Täällä kotiuduttu Etelä-Karjalan reissulta, lapset haettu kotiin ja ihana olla kotona.
Menkat edelleen poissa, ei verta tippaakaan ole tullut edes pyyhkiessä ja oksettaa edelleen.
Testi ostettu reissulta mukaan ja huomenna aamulla on sen aika taas.
Mies meinasi että miksi pitää tehdä kun testissä haalea viiva näkyi jo, mutta mun on oman mielenrauhan takia tehtävä..
Toivon ja uskon siihen piirtyvän toisen viivan tummempana kuin perjantaina.
Eli öitä kaikille ja huomiseen :D
 
Mä haluan myös pysyä listalla :)

Tervetuloa tanjuska ja pahoittelut menetyksestäsi!

Memelisa eikö sulla ole joku jälkitarkastus tulossa, missä katotaan onko kaikki kunnossa? Ja paljon kertoo myös se, että alkaako r-testissä viiva vaalentua. Toivottavasti kaikki on kuitenkin tullunna ulos, jotta pääsette pikasesti uuteen yritykseen :)

äidiksi haaveileva ymmärskinlö oikein, sua voi jo onnitella?:heart:

Gabrielle mä olen saanut esikoisesta voimaa. Ei yksinkertaisesti ehdi jäädä tuleen makaamaan ja tietää, että on mahdollista saada se lapsi syliinkin asti.

ON: Ovista metsästetään ankarasti. Eilen sain tasapaksut viivat aamulla, mutta en älynny samantien varmistaa digillä ja illalla oli jo negaa. Tänään enää olematon viiva. En oikeen tuoata ovista osaaa itse bongata, joten vähän ärsyttää. Kaikki raskautta auttavat toimenpiteet kuitenkin tehtiin eilen illalla :) Vähän ihmetyttää, kun viime kierrossa taas tuntu ovisplussa näkyvän useana päivänä. Mene ja tiedä
 
Neljäskö kyllä se viiva on varmasti vahvistunut. Minkä merkkineen testi sinulla on? Itselläni on tuo RFSU kahe testi paketti ja niin tekis miel viel tehdä tuo toinen.
Oli naurus pitelemistä kun kävin testin ärrältä ostamassa, myyjä tarjosi minulle kortsu pakettia raskaustesti sijaa.

Kyllä uskon, että uskaltaa onnistella, kun viime raskautee vertaa ei ollu pahoinvointii, oksensin kerra. Nyt olen oksentanut jo monta kertaa ja nännitki on kipeänä, enemmä oireita tässä on kun edellisessä ja näin varhaisessa vaiheessa. Kuitenkin se pieni pelko on, tiovotataa parasta.

PLUSSATUULIA KAIKILLE
(ARG VIHAAN TÄTÄ KONETTA KUN TÄMÄ EI SUOSTU TOIMIMAA JA NYT EN LÖYDÄ SITÄ HYYMIÖTÄ MIKÄ PITI LAITTAA)
 
Viimeksi muokattu:
Mango86: mulle sanottiin ettei varsinaista jälkitarkastusta erikseen tarvitse tehdä. Mulla on hormoniklinikka toukokuun lopussa, jossa selvitellään tätä mun kuukautiskiertohäiriötä, mulla siis 2010 tuli luomusti n. 3-4 menkat kaikissa muissa ollu jonku sortin lääkitys mukana. Ilmeisesti tuolla klinikalla tehdään myös jälkitarkastus. Hieman pitkälle kyllä musta mennee ni ajattelin et meen joko kunnalliselle tai yksityiselle tarkistukseen kuhan tää jälkivuoto on loppunu tai on hyvin vähästä enää. Kyllä tässä tahtos jo uuteen kiertoon et sais jännäillä sen plussan kanssa.

Äidiksi haaveileva & neljäskö, molemmille jo varovaiset onnittelut. Toivottavasti viivat vahvistuu oikein kunnollisiksi ja pienet pysyy nyt matkassa terveenä loppuun asti. Täältä paljon peukkuja et kaikki mennee hyvin d:)b
 
sonsku, gabrielle ja too-ticki kiitos. :hug: Toivon tosiaan että uusi raskaus tulisi pian, on nimittäin aika kamala se tyhjä syli mikä jäi. Sain kuitenkin silittää pienen tyttäreni päätä sairaalassa. :(

Gabrielle no kyllä se jonkin verran, mutta mulla tekee tavallaan pahempaa nyt kun ekalla kerralla. Ehkä siksi että tietää mitä menetti? Mutta ei ehdi niin paljon velloa siinä asiassa kun on pieni taapero, silloin on vaan pakko jaksaa ja pakko tsempata. <3

jaa-a. mulla on varmaan kehukoputkentulehdus ja kaamee yskä... ei paljon huvita sänkypuuhat ja just nyt ois se hetki kun pitäis olla aktiivinen. blaah.

No, teetä ja hunajaa ja sellaista kehiin...

tsemppiä uuteen viikkoon... niin ja onnea äidiksi haaveilevalle ja neljäskölle. :D <3

-EM
 
Pikaisesti vielä ennen maate menoa...
Jo olemassa olevista lapsista olen tietysti onnellinen, niin onnellinen kun vaan joka päivä osaan olla, mutta vauvan menetyksestä huolimatta en osaa olla heistä yhtään sen onnellisempi kun ennenkään.
Jokainen heistä kuitenkin on oma persoonansa ja omanlaisensa ihminen ja se, että tiedän menettäneeni jotain täysin korvaamatonta ja erityistä meinaa välillä hajottaa täysin palasiksi.

Mutta eteenpäin, eteenpäin...
 
tanjuska<3 pahoitteluni menetyksesi johdosta ja lämmin lohdutus halitus:hug:

Tervetuloa tänne mukavaan pinoon ja pikaista tärppiä toivottelen!:heart:

äidiksi haaveileva Onnea kovasti plussasta ja pikkiselle tarrasukkasia rekkalastillinen!!:heart::wave::flower:

neljäskö huomiseen testiin PuuuhPuuuh vahvaa viivasta!:heart:

Kiitäjällä selkeitä R-oirehia, kyllä nyt menee kaikki hywin!:kiss:

kultakimpale2 miulla on aina tärpin käydessä jomotellut nivusia..;)
..toivon näin siullahin olevan:heart:


Plop Plop ++++++++++ laitan kaikille tulemaan!
 
ON..miulla täällä pikkasen alkaneet toiveet heräämään..jos sittenhin

Tällä kiertoa vain kerran lemmitty, 28.3 ja nyt siis oletettavasti ehkäpä dpo6 - korkeintaan 7

Oviksen oletin olevan Jo 24.3(dippailin muutaman testin)..joten siitä ei tärppiä ole voinut käydä..haaveksin salaa toisesta oviksesta..

..ja nyt tällaista: eilen illalla myöhään meinasi ihan oksu tulla ja kovasti ollut alamasu tuntemuksia, lisääntyneet vaan, sekä selkääkin jomottelee.
KN korkialla ja sormelle vaal.punertavaa, makeantuoksuista limaa.(näin -09 raskaudessa)
Tavan tuhruissa raudan/veren tuoksahdus.

Lämmöt pomppasi 37.4!(näin vain raskautuessa tai kipiänä ollessa..)
..mitäs vielä?..ON vain sel-lai-nen olo, että jotain ainahin yrittäis tapahtua tuolla masukassa..:)

..toki voi olla niinhin, että täti hupakko on tulollaan jo etuajassa..:|

Ihmehän se olisi J O S..mutta olen kuullut, että niitähin tapahtuu..

Tiistaina sitten alkaa dippailut(dpo8)jos vuotoa ei kuulu sitä ennen.
Tällä kertaa noita herkempiä liuska testejä osteltuna, vaikka tykkäisin enempi vähemmän herkistä ja puikkomallisista(tällainen sokeampihin pöllö näkee niitä tulkita;))..huutelin nyt kuiteshin huutiksesta kun sain niin halvalla!:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä