nyt OIKEESTI rupee usko ja mielenterveys loppumaan.kp28 muuttumassa kp1.Tuhruttaa jo.
Ei auta letrotzolit+terot,eikä clomit+lugesteronit tähän meidän vaivaan.Maanantaina on soittoaika lääkärille.Minulla on tosiaan VAHVA tunne ettei munis irtoa.Ovistestiin kyllä saan plussaa ja hymynaamaa,mutta sehän ei tarkoita vielä yhtään mitään.KYLLÄ TYMPÄSEE
Hassua että on tämmönen fiilis vaikka en todellakaan edes uskonu että olis tärpänny..mutta kai sitä jossain takaraivossa on toivonu.
Meillä siis kaavinnan jälkeen jo 7kk yritystä takana eikä edes yhtä haamulaista rtesteihin..jotenki lohuttas jos ois edes kiinnittymis yritys..mutta ei.
Mä en luota pelkästään ovistesteihin, mulla kun näyttäis usein olevan parikin huippua. Tapahtuneen ovulaation tunnistaa siitä, että lämmöt ensin romahtaa ja sen jälkeen nousee huomattavasti ja pysyvät ylhäällä. Lämmön nouseminen tarkoittaa, että ovulaatio on tapahtunut. Siis näin kotikonstein, ultrallahan sen tietenkin varmimmin sais tietää varmaan.
Tympäseehän/hajottaahan nämä jatkuvat yritykset, mullekin uusi juttu. Alkaa itsekin ihmetellä, että miten noita vauvoja muka tehdään tosta noin vaan, jos kaikki olisivat niinku minä, ihmiskunta olis tuhoon tuomittu. Mutta mä voin vannoa, että nää kiinnittymisyrityksetkään eivät ole herkkua kun ehtii innostua viivasta, joka sitten hiljalleen alkaa häipyä. Sieltä tullaan alas aika rytinällä, voin kertoa. Mattoa vedetään urakalla jalkojen alta epäonnistuneissa kiinnittymisyrityksissä.
Tänään täälläkin kp3, onpas meitä monta kierron alussa nyt. Mulla tuli paineella eilen raskausmatskut pönttöön yhtäkkiä. Ennen en ole kemiallisissa huomannut muuta kuin hyytymiä siellä täällä, nyt tuli selvästi muutakin. Otti sen verran ytimeen, etten pystynyt oikein vessaa vetämään ja pyysin lopulta miestäni sen tekemään. Itkin aika valtoimenaan tapahtunutta.
Itselleni tuli hormonien ja kohdunseinämän lisäksi kilppari mieleen, mä olen ollut alkukeväästä asti todella väsynyt ja lihonut kaiken stressin keskellä, mä alan tässä listaamaan asioita, joita mun ob/gynen haluan selvittävän kun siellä käyn. Joko elokuussa tai sitten syyskuussa, en ole vielä päättänyt.
Tsemppiä kaikille uuden kierron aloittaneille. Täältä tullaan vielä.