Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Onko sulla minttumar mitään oireita? Tänne on selvästi rantautunut myös lievänä tuo tuttu etominen, ei kuitenkaan häiritsevänä. Tämä sen lisäksi, että rinnat ovat arat (eivät kuitenkaan yhtä arat kuin viime kierron kemiallisessa). Mun tutuista oireista puuttuu väsymys. Ollut ihmeen pirteä olo, sitä kamalaa väsymystä en kyllä yhtään kaipaakaan :p

Saa nähdä kuinka tämä tällä kertaa loppuu. Viime kierrossahan oireet iskivät jo 7dpo tosi voimakkaina ja näillä päivillä (11 dpo) oireet olivat jo lähes täysin poissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Pidetään peukkua teille joilla viivasia testissä! ja nimenomaan peukkua sille että tällä kertaa menis loppuun asti

Mitä mieltä ootte? kun me oltas lähdössä kreetalle elokuun eka sunnuntai...ja nyt pelkäänkin et jos mulla kierto pysyy siinä 38pvässä niin mulla alkais menkat just tuolloin 4.8 no se ois ihan ok vielä..ehtis just loppua..ettei mee loma pilalle.. mut jospa kierto venyykin.. mulla olis tuolla kaapissa yks satsi terolutia ja mietin et alottaisinko ne ens viikolla jo..niitä syödään sen 10pvä..ja mulla on yleensä vuoto alkanu 4pvän sisällä vikasta..ihan ekalla kerralla vai oliko tokalla kerralla meni sen 11pvä että vuoto alkoi..niin senkin takia vois jo hyvissä ajoin alottaa sen terolutin..
 
Pidetään peukkua teille joilla viivasia testissä! ja nimenomaan peukkua sille että tällä kertaa menis loppuun asti

Mitä mieltä ootte? kun me oltas lähdössä kreetalle elokuun eka sunnuntai...ja nyt pelkäänkin et jos mulla kierto pysyy siinä 38pvässä niin mulla alkais menkat just tuolloin 4.8 no se ois ihan ok vielä..ehtis just loppua..ettei mee loma pilalle.. mut jospa kierto venyykin.. mulla olis tuolla kaapissa yks satsi terolutia ja mietin et alottaisinko ne ens viikolla jo..niitä syödään sen 10pvä..ja mulla on yleensä vuoto alkanu 4pvän sisällä vikasta..ihan ekalla kerralla vai oliko tokalla kerralla meni sen 11pvä että vuoto alkoi..niin senkin takia vois jo hyvissä ajoin alottaa sen terolutin..
Mun mielestä voisit aloittaa Terolut-kuurin ihan hyvin. Siitä ei ole mitään haittaakaan, vaikka olisit raskaana. Siinä tapauksessa kuurin jälkeen ei vain ala menkat..
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Onko sulla minttumar mitään oireita? Tänne on selvästi rantautunut myös lievänä tuo tuttu etominen, ei kuitenkaan häiritsevänä. Tämä sen lisäksi, että rinnat ovat arat (eivät kuitenkaan yhtä arat kuin viime kierron kemiallisessa). Mun tutuista oireista puuttuu väsymys. Ollut ihmeen pirteä olo, sitä kamalaa väsymystä en kyllä yhtään kaipaakaan :p

Saa nähdä kuinka tämä tällä kertaa loppuu. Viime kierrossahan oireet iskivät jo 7dpo tosi voimakkaina ja näillä päivillä (11 dpo) oireet olivat jo lähes täysin poissa.
Mulla alkoi kemiallisessa myös oireet aikaisemmin ja tosi vahvoina ja loppuivat muutaman päivän päästä täysin.
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Mun mielestä voisit aloittaa Terolut-kuurin ihan hyvin. Siitä ei ole mitään haittaakaan, vaikka olisit raskaana. Siinä tapauksessa kuurin jälkeen ei vain ala menkat..
Jep näin taidan tehdä..niin eipä tarvii reissussa sitten pelätä et koska se vuoto alkaa. Toivottvasti nuo terolutit toimii.. no miksipä ei toimis kun ennenkin toiminu. päätettiin miehen kanssa et jos jotakin touhuillaan niin kumin kanssa kun en halua olla reissussa raskaana..liian stressaavaa..mutta sitten varmaankin jätetään kumi pois kun ne menkat alkaa. tää on ehkä vähän tyhmä kysymys mutta eikös kumia voi käyttää ihan normisti? eihän se kai aiheuta mitään tulehduksia?
 
Oi, miten ihanaa! Onittelut viivoista! Oon niin onnellinen teidän puolesta!

Täällä testaillaan huomenna, jos jaksan käydä vielä tänään testi ostoksilla (pakko jaksaa!). Niin ja jos on syytä testata. Nyt siis kp29/30
Viime kierrossa oli oireita vaikka muille jakaa, nyt oireena pissalla ravaaminen (aina ennen menkkoja), väsyttää ihan tajuttomasti, ei menkka tuntemuksia, yleensä tässä vaiheessa jo selkää ja jalkoja painaa. Nyt en kyllä odota, että tulis kahta viivaa, kun niin oireeton olo, mutta olishan se tietysti ihana asia.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Voi itku, miulla alko nyt iltapäivästä menkkamaiset jomotukset... Ei kylläkään oo kipeitä, eikä ihan tismalleen menkkamaisia, mutta semmosta inhottavaa jomotusta kuitenkin... Säteilee jalkoihin asti... Toivottavasti en liikaa innostunu tuosta aamusesta testistä... :unsure:

KevätTähti Jos ei kuulla siusta ennen kun palaat reissusta, niin peukut täältä sille, että saat digiin toivotun tuloksen! :love: Miulla on ihan päinvastaisia oireita kun viime kerralla: jatkuvaa nälkää, väsymystä, huimausta ja jatkuvaa nenän vuotamista. Viime kerralla vahvimpana oireena oli vaan närästys. Pahoinvointia ja tissikipua ei juurikaan ollut viime kerralla, eikä ole nytkään. Voi kun toivoisin niin edes pientä etomista, se antas paljon varmemman olon... Niin, ja eihän tuosta siun allekirjotuksen listasta taida enää paljon muuta puuttua kuin onnistunut raskaus ja kohdunulkoinen. Josko toivottais sitä onnistunutta raskautta vaihteeksi! :love:

Armadillo Toivotaan näin! :love: Miulla on kans jatkuva nälkä! Normaalisti miun ateriarytmi on ihan päin persettä, syön vain noin 3 kertaa päivässä, ja nyt on joutunut sen 5 kertaa syömään... Hyvältä kuulostaa tuo siun vatsan turvotus ja kivistys! ;)

Hantta81 Ai kamala tuo juttu minkä kuulit... :cry::cry: Oliko lääkäreillä mitään tietoa vielä, miks noin oli käynyt? Miun kaverin siskolle kävi myöskin samalla tavalla tuossa pari vuotta sitten. :(

Vauveli vanhalle Jutskapa sen jo sanoikin mitä itsekin meinasin siulle kirjottaa. ;)

sanzzes Pidetään peukut pystyssä huomiselle! :love: Tulehhan kertomaan sitten miten kävi. ;)
 
Juu en mää vielä heitä kirvestä kaivoon. Elän normaalia elämää kunnes jotain tapahtuu.

Oon nyt saanut hyvin pidettyä pääni kasassa ja on sellainen tasainen ja hyvä olo kaiken suhteen. Se otetaan vastaan mitä tulee, vuoto tai plussa ja niillä mennään etiäpäin.
Mulla pysyy huonommin kasassa pää. Oon jo kehittänyt itselleni raskausoireet, vaikka vasta dpo 7. :LOL: Olen toivoton hätähousu..
 
Onnea plussanneille! :love:
Mie harvoin tänne kirjoittelen mutta päivittäin käyn kuulumisianne lukemassa.
Tuulimunan tyhjennyksen jälkeen päästiin uuteen kiertoon ja ovis oli kait ehkä viime viikonloppuna! Tänään dpo6 kait ehkä. Yritän olla miettimmättä koko raskautumista, mutta vaikeaa on.. Yritän myös olla kyttäämättä oireita, mikä myöskin vaikeaa...
Lämpöjä olen seurannut ja on ne jonkin verran nousseet oletetun oviksen jälkeen, tosin dpo3 ja dpo4 kävivät hieman alempana. Tiedä sitten onko normaalia.
En oikein luota oman kroppaan, että toimisi normaalisti näin kahden peräkkäisen tuulimunan jälkeen.
Fiilis on se ettei tästä kierrosta ainakaan tärpännyt.
Mutta ehkä vielä tämän vuoden puolella, toivon ainakin niin. Nyt yritän vain keskittyä johonkin muuhun, harrastuksiin ja kesään!
Plussatuulia kaikille. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Onnea plussanneille! :love:
Mie harvoin tänne kirjoittelen mutta päivittäin käyn kuulumisianne lukemassa.
Tuulimunan tyhjennyksen jälkeen päästiin uuteen kiertoon ja ovis oli kait ehkä viime viikonloppuna! Tänään dpo6 kait ehkä. Yritän olla miettimmättä koko raskautumista, mutta vaikeaa on.. Yritän myös olla kyttäämättä oireita, mikä myöskin vaikeaa...
Lämpöjä olen seurannut ja on ne jonkin verran nousseet oletetun oviksen jälkeen, tosin dpo3 ja dpo4 kävivät hieman alempana. Tiedä sitten onko normaalia.
En oikein luota oman kroppaan, että toimisi normaalisti näin kahden peräkkäisen tuulimunan jälkeen.
Fiilis on se ettei tästä kierrosta ainakaan tärpännyt.
Mutta ehkä vielä tämän vuoden puolella, toivon ainakin niin. Nyt yritän vain keskittyä johonkin muuhun, harrastuksiin ja kesään!
Plussatuulia kaikille. (y)
Sama tunne, että ei luota oikein omaan kroppaan enää.. Kuinka pitkälle sun tuulimunaraskaudet ehti edetä ennen kuin huomattiin ne? Ja oliko ne oireiltaan samanlaiset?
 
Muistaakseni oli rv6 ja rv8. Oireiltaan olivat samankaltaisia. Pahoinvoitia ei juurikaan kummassakaan. Tuossa rv8 tuulimunassa hCg nousi myös tosi ylös, kun taas tuossa rv6 himmaili aikas alhaalla.
Kokemuksia mulla ei olekkaan kuin vain tuulimunista... :(
 
Muistaakseni oli rv6 ja rv8. Oireiltaan olivat samankaltaisia. Pahoinvoitia ei juurikaan kummassakaan. Tuossa rv8 tuulimunassa hCg nousi myös tosi ylös, kun taas tuossa rv6 himmaili aikas alhaalla.
Kokemuksia mulla ei olekkaan kuin vain tuulimunista... :(
Toivottavasti saat pian toisenlaisen kokemuksen!! Mulla oli tuulimunassa kaikki oireet, myös pahoinvointi. Oli varmaan aika korkealla hcg..
 
Voi naiset, kyllä meitä vielä onnistaa :love: Jos ei nyt, niin sitten joskus tulevaisuudessa :love:

Mulla on ollut elämässä yksi raskaus ja se päättyi km:n. Oli tosi oireeton ja siitä olin heti alussa asti huolissani. Mutta kerta lähisuvussa on ollut 7 oireetonta raskausta väsymystä lukuunottamatta, niin se vähän rauhoitti mieltä. Itsellä oli vain turvotusta, näläntunnetta ja lisääntynyt valkovuoto, mutta ei muuta.

Oireet toisivat jonkinlaista varmuutta, mutta ei ne oireetkaan aina takaa, että kaikki on ok.

Mutmut tosiaan, tällainen seesteinen olo on oikeastaan ekaa kertaa viime marraskuun jälkeen, kun raskautta päätettiin aloittaa yrittämään. Ehdin kyllä viikon aikana tuntea vielä vaikka mitä, mutta koitan sitten muistaa tämän olotilan.
 
Puhdas nega tuli, kuten odotinkin.
Mies ehdotti eilen, että lähdetään terassille. Ollaan kumpikin ihan onnettomia alkoholin kuluttajia, kerran tai kahdesti vuodessa käydään yhdet juomassa. Lupasin, että tänään mennään, jos ei oo estettä minun holtittomalle alkoholin käytölle. Eli tänään siiderille, luultavasti päädyn kokikselle.
Plussa tuulia toivotellen!
 
sanzzes Voi höh... :(

Omanapa Ilkeältä tuntuu nyt laittaa oma testikuva tänne, mutta viiva on miun silmään vahvistunut eilisestä ja ehkä näkyy hiukan jo punaistakin. :love: Eiliset menkkajomotuksetkin on jo hävinny. Illalla oli pientä etomista, joten toivotaan että kaikki meniskin hyvin tällä kertaa... Raskaana sitä taidetaan olla. :love: Varovasti kurkkailen jo tuonne maaliskuisiin odottajiin, mutta en vielä lähde täältä ryhmästä pois ennen kuin olen varmoilla vesillä. :)

Tänään dpo 11 ja kp 29/28. Ylempi eilinen dpo 10 ja alempi tän aamuinen:

http://aijaa.com/XhHnFI

Bettinah Miut saa päivittää heinäkuussa plussanneisiin kunhan lueskelet milloin ketjua. :)

Plussatuulia nyt hirveesti kaikille muillekin!! :love::love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Minttumar: kännykän pienestä näytöstä tihrustin tikkukuviasi ja selkeämpi tuo tän aamun viiva oli kuin eilinen...ihanaa....:)

Omanapa: kp 20. Reissussa ollaan ja elimistö on ihan pihalla. Limaa tuli eilen illalla lusikka kaupalla ja tänään kastui pikkarit totaalisesti. Tissitkin on aavistuksen kipeät....talletukset on koomassa kun reissussa ollaan...jaa no toissapäivänä taidettiin tehdä...

tuohon tuli nuo hymiöt joita en kännykällä saa pois...:ROFLMAO::ROFLMAO::cry::cry:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Täällä eilen touhuiltiin tietysti ja vielä ilman kumia :D mies oli sitten kuitenkin sitä mieltä et mihin semmosta tarvii... no nyt oon havainnut että eilisetä ja tänäänkin ollut sitä etovaa oloa...eli voisin ehkä jopa ajatella että josko ois ovis jo tapahtunut.. kun joillakin ovishan aiheuttaa niin sanotusti semmosta huonoa oloa.. mutta saas nähdä.. 25.7 on kontrolliverikokeet hcg lasku katotaan.. mulla oli jo hcg aika hyvin laskenu kun 29.6 hcg oli vaan 391..näkee sitten tuossa kontrollikokeessa et onko kenties nousussa.. jotenkin huomaan kyttäileväni itseäni enemmän varsinkin tuon raskautumisen jälkeen..
 
Armadillo Onneksi olkoon, ihanaa!! :love: Mie sain kans tänään reilusti eilisestä tummentuneen viivan. Joka oli kyllä myös punertava. :love: Meille tulee maaliskuun vauvat. :love: Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Ihanaa Armadillo ja Minttumar, isot onnittelut! :love:

Täällä kp1, joten uutta yritystä kehiin. Mieli on ihan ok ja nyt ei kyllä ollut mitään pms-oireita, joten etiäpäin vaan sanoi mummo lumessa! Luteaalivaihe oli 9 päivää eli nyt on sama ongelma mikä on ollut ennenkin.

Vielä ehtii kesäristiäisiin mikä on haaveena :)
 

Yhteistyössä