Keskenmenoko?!?

Tein tuossa viikko sitten testin ja plussaa näytti,

Nyt harmikseni on parina päivänä tullut todella niukasti ruskeaa verta, näiden vuotojen välissä on ollut päivä, jolloin ei tullut vuotoa ollenkaan.

Olisin tiedustellut teiltä keskenmenon kokeneilta, kuinka teidän keskenmeno sai alkunsa, olen kuullut, että joillakin on alkanut niukalla vuodolla, joka on yltynyt parin päivän päästä todella runsaaksi.

Kiitos kaikille apua antaville =)

 
Mulla kävi kahdella kerralla niin, että ensin oli kovat menkkakivut parina päivänä, ja sitten ihan kirkasta vuotoa koko ajan enemmän. Lopulta syntyi sitten se vauva.. :ashamed: Nämä tosin olivat jo viikoilla 13 ja 10. Sitten viikon 5 keskenmeno, kovat menkkakivut ja sitten vaan vuoti ulos aika runsaana. :/

Että äläs huolestu vielä jos vaan rusehtavaa vuotoa, jos ei ole kipuja. =)

 
Ei minulla ole kovia kipuja, sellaista menkkakivun tyylistä; alavatsaa hieman kipristelee ja alaselkää vihloo.

Hieman huolestuu, sillä ensimmäinen kanssa ei ollut tälläistä,

no aika vaan näyttää, toivon parasta ja pelkään pahinta.

Kiitos sinulle
 
Meni hieman sössimiseksi, en ollut äsken kirjautunut meni aikaisemmalla nikillä, jota en saanut rekisteröityä,
(siis toi Alma)

Minä ja tietokoneet, ei todellakaan mikään hyvä yhdistelmä :whistle:

Noloa :snotty:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 21:59 Alma kirjoitti:
Ei minulla ole kovia kipuja, sellaista menkkakivun tyylistä; alavatsaa hieman kipristelee ja alaselkää vihloo.

Hieman huolestuu, sillä ensimmäinen kanssa ei ollut tälläistä,

no aika vaan näyttää, toivon parasta ja pelkään pahinta.

Kiitos sinulle
Mulla meni kesken viikolla 8 ja alkoi just samalla tavalla,pientä rusehtavaa vuotoa muutama päivä ja sitte alko tulemaan kirkkaampaa vuotoa enempi. Mut toisilla taas tollanen vuoto on ihan normaalia. Toivottavasti kaikki on hyvin!
 
Mulla alkoi kans tuollain että muutamana päivänä vain pyyhkiessä tuli rusehtavaa paperiin ja muutaman päivän jälkeen alkoi vuotaa sit kunnolla...viiikkoja oli 10...

Mutta älä vielä huolestu, ei se välttämättä tarkoita sitä että olis kesken menossa....minullakin oli keskimmäiseltä kahteen eri otteeseen vuotoa..eka kerralla tosi runsasta veristä vuotoa ja myöhemmin sit rusehtavaa vuotoa muutamana päivänä mutta kaikki meni kuitenkin hyvin
 
Kylläpä alkoi just ruskealla vuodolla viime perjantaina, kävin gynellä ja siellä sanottiin että keskenmeno on alkanut. rv oli 11 ja vuoto jatkui lauantain ja sunnuntai iltana vuotikin sitten tosi paljon ja kivut oli kovat olin ensiavussa yön. Sain kipupiikin ja maanantai aamuna gyne antoi lääkkeet että loputkin tulee pois. Nyt sitten vuotaa hiljakseen ja mieli on aivan sekaisin mutta jospa tästä jotenkin selvittäisiin. Yli vuoden yrityksen jälkeen vihdoin tärppäsi mutta onni oli hyvin lyhyt, elämä on joskus aika kovaa.Koettakaa jaksaa kohtalotoverit, vielä me vauvan saamme!!!
 

Yhteistyössä