Keskenmenoko?

Raskausviikkoja nyt jotain 8-9. En ole vielä käynyt neuvolassa. Pahoinvointi ja väsymys loppuivat viime viikolla ihan yllättäen. Oireita ehti olla noin viikon ajan. Aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi on jatkunut rv 12 asti. Mitä tämä tarkoittaa? Voiko tarkoittaa keskenmenoa? Vuotoa ei ole ollut.

Kertokaa kokemuksia! Onko raskausoireet loppuneet yllättäen ja myöhemmin todettu keskenmeno?

teepu
Heippa!

Muista, että kerron vain omat kokemukset. Olen kokenut 4 keskenmenoa. Mulla on juuri käynyt niin, että kaikki raskausoireet on loppuneet yhtäkkiä ja silti on mennyt jopa viikkoja ennen kuin mitään kipuja tai supistuksia tai vuotoa on tullut. Mutta muista, että kaikki raskaudet on erilaisia ja ne oireet voi loppua milloin vain kuin seinään ja silti olet raskaana. Jos asia painaa mieltäsi, niin mene ultraan yksityiselle. Tietty voit ottaa yhteyttä neuvolaan, mutta aikaa menee ennen kuin sydänäänet saadaan kuuluviin( toisilla kuuluu aiemmin ja toisilla myöhemmin) ja mulla oli juuri kohdun ulkopuolinen raskaus. Sydänäänet olisi silti kuulunut, mutta se ei kerro ikävä kyllä sikiön sijaintia. Tietty se ultra maksaa, mut kukapa ei maksaisi saadakseen varman tiedon. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja mieti tätäkin vaihtoehtoa!

Minulla oireet loppuivat samoihin aikoihin. Viime perjantaina tuli pientä vuotoa ja todetiinn että oli tuulimuna. Saman tien tehtiin kaavinta ja nyt tässä yritetään toipua lähinnä henkisesti tapahtuneesta. rv oli kasassa 10+3. että ei tule meille vauvaa ainakaan vielä!

Minulla oireet loppuivat samoihin aikoihin. Viime perjantaina tuli pientä vuotoa ja todetiinn että oli tuulimuna. Saman tien tehtiin kaavinta ja nyt tässä yritetään toipua lähinnä henkisesti tapahtuneesta. rv oli kasassa 10+3. että ei tule meille vauvaa ainakaan vielä!

kerranvielä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 12:30 paula kirjoitti:
Raskausviikkoja nyt jotain 8-9. En ole vielä käynyt neuvolassa. Pahoinvointi ja väsymys loppuivat viime viikolla ihan yllättäen. Oireita ehti olla noin viikon ajan. Aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi on jatkunut rv 12 asti. Mitä tämä tarkoittaa? Voiko tarkoittaa keskenmenoa? Vuotoa ei ole ollut.

Kertokaa kokemuksia! Onko raskausoireet loppuneet yllättäen ja myöhemmin todettu keskenmeno?

Älä mieti sellaista jokainen raskaus on kumminkin niin erillainen.'
Tiedän kyllä että jokaisessa raskaudessa aina miettii kaikkea sille ei vaan voi mitään....
Minulla itselläni oli kyllä oireet loppuun saakka väsymys ym..
Ja silti tuli km.
Ei niistä tiedä mutta nauti sinä vain äläkä mieti mitään muuta.
Jatkoa ja vointeja sinulle.

Yhteistyössä