Keskenmenoko? ;(

Olen vähän epätietoinen...
Mulla oli edelliset menkat 9.3 ja kesti sen viikon, nyt eilen alko vauotamaan sellasta rusehtavaa vuotoa...tänään tullut ihan kunnolla, ihan ku olis menkat mutta vaa paljon kivuliaammat kun normaalisti, nyt on alaselkäkivut, alavatsakivut ja myös jalat kipeät. Voiko tämä olla keskenmeno? Mietin vaan että voiko se olla mahdollista kun edellinen yhdyntä ollut sunnilleen viikko...
 
Mietin vaan että onko edes mahollista et olisin ollu raskaana, ku mun laskujen mukaan vasta nyt olis "tärppipäivät" menossa...
Nyt on muutenki muutoksia edessä, ni nyt viel tää..huoh. :'( no täytyy yrittää tää viikonloppu töitä tehä...
 
Hei! Äsken pytyllä tuli alapäästä ulos eräänlainen 3-4 cm pitkä kalvomainen "nauha" jonka päässä oli läpikuultava pussukka sisällään jotain punaista tms. Voisikohan olla keskenmeno? Hirveä olo kun ei ole varmuutta mitä tapahtuu. Toisaalta olen käsittäny että keskenmenoon liityisi aina verenvuoto ja sitä ei ole lainkaan!! Masu ollu jonkuverran kipeänä, mutta mitään erityistä en oo huomannu.
Olisi kauhean helpottavaa saada joka nimi tälle tapahtumalle, että alapäästä ei vain putkahtaisi "jotain".. :'( Auttakaa jos tiedätte mua paremmin!
 

Yhteistyössä