keskenmenoko?? *älä avaa jos ällöttää*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
kuukautiset alkoi 2-3 päivää myöhässä..raskaus oireita oli paljon ja olinkin jo testailemassa tänään mutta sitten nuo kuukautiset alkoivatkin joten jätin testin apteekkin..
nyt kuitenkin vuotaa todella runsaasti ja vatsa kramppaa ja vuodon mukana isoja hyytymiä. vuoto todella tummaa ja limaista.

millaiset oireet keskenmenossa?

ei minulla juurikaan koskaan mitään vatsakipuja ole kuukautisten aikaan. eikä vuotokaan ole noin runsasta. ihan lorotamalla tulee sellaista limaa kun pytylle menee:(

pitääkö tässä tehdä jotain vai odotella vain että vuoto loppuu?

Ei välttämättä. Mulle tuli kanssa noin oudot menkat kerran, vuotoa tuli ihan sairaan paljon. Mieheni on hedelmätön, joten se ei millään voinut olla keskenmeno, tai sitten se oli joku ihmesiittyminen joka meni alkuunsa kesken.

Oletko lähiaikoina ottanut Buranaa?

Mulla ihan normaalissakin kuukautisvuodossa voi olla klimppejä ja hyytymiä ja vuodan runsaasti ja olen tosi kipeä. Jos sulla ei normisti tuollaista ole, voisi se olla aikainen keskenmenokin (siis kyllä tosi aikainen ja kenties tuulimuna).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en ole buranaa syönyt varmaan 4 kuukauteen:)

mutta jos on keskenmeno niin saako sen vain antaa olla vai pitääkö ottaa yhteyttä johonkin?

Mä en keskenmenojen jälkeen ole käynyt lääkärissä,ei välttämätöntä.
Mutta jos vähänkään epäilyttää tai mietityttää kannattaa soittaa ja kysyä onko tarpeellista tulla näytille.

No ei sun tarvii ottaa mihinkään yhteyttä kun ei varmuutta onko keskenmeno.Ja pikkuviikoilla keskenmeno annettaan olla ilman mitään hoitoa.Ainoastaan jos jotain ongelmia tulee niin silloin lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Ei välttämättä. Mulle tuli kanssa noin oudot menkat kerran, vuotoa tuli ihan sairaan paljon. Mieheni on hedelmätön, joten se ei millään voinut olla keskenmeno, tai sitten se oli joku ihmesiittyminen joka meni alkuunsa kesken.

Oletko lähiaikoina ottanut Buranaa?

Miksi tuo, että oletko ottanut buranaa? Mä käytän buranaa vuodon vähentämiseksi. Useampi tuttu käyttää myös ja kaikki sanonut, että hillitsee vuotoa.

ajattelin vaan sitä jos haluaa varmuuden, että onko keskenmeno niin hommaa testin ja testaa. Siitä voi joskus olla hyötyä tulevaisuudessa jos esimerkiksi joutuu lapsettomuushoitoihin. tietää ainakin että kuinka kauan on ollut jojotain ongelmia. No tää meni nyt hieman yli asian,mutta siis jos varmuuden haluaa eikä arvuutella.

Yhteistyössä