Keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kolmio"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kolmio"

Vieras
Kyselin tuossa viime viikolla raskautumisen mahdollisuutta kunnei testissä mitään näkynyt, mutta oireet olivat todella vahvat. Olisin tänään ollut menossa labraan, kun terveydenhoitajakin oli samaa mieltä.

La-su välisenä yönä (rv4+5) alkoi runsas vuoto ettei siteetkään pidä. Eilen ei ollut enää raskausoireitakaan. Viime yön on supistellut (= vatsakramppeja) ja tullut hyytymiä ja klönttejä, ja kaiketi jotakin kalvon tapaista.

Hoitajan pitäisi puolilta päivin soitella, mutta kun en labraan mennyt niin en tie soittaako.. Mietin nyt vain sitä, että jos hän ei soita ni pitäisikö itse ottaa yhteyttä ja käydä tarkistuttamassa että paikat on kunnolla tyhjentyneet vai uskallanko vain luottaa että tällä vuodolla tuskin sisään mitään jäisi...

Tässä vaiheessa suhdetta en vielä lasta toivonut, mutta toisaalta ehdin juuri tottua ajatukseen ja innostuakin.. :'(

Raskaus on tuossa vaiheessa niin alussa, että kontrolleja ei tarvita vaan alkanut raskaus poistuu täydellisesti runsastuneena kuukautisvuotona. Pahoitteluni surullisesta ja kurjasta tapahtumasta!
Jos sinulla on epänormaalin tuntuisia kipuja vuodon aikana, kannattaa tulehduksen tms. mahdollisuus sulkea pois käymällä teveyskeskuksessa.

Eihän tuosta edes tiedä, onko keskenmeno, kun et edes positiivista testitulosta saanut. Itse en ainakaan sitä sellaisena pitäisi, vaikka tietysti harmittaa jos toiveet on heränneet ja kuukautiset tuleekin.

No en kyllä itse varmaan menis mihinkään tarkastukseen, kun koko raskauskaan ei ollut varma, ja jos olisitkin ollut raskaana, niin noilla viikoilla luulis poistuvan ihan tavan vuodon mukana.

Kyllä se hoitaja vaan sieltä perään soitteli ja olisi kirjoittanut heti saikkuakin. Tässä vaiheessa riittää ettei tehdä mitään tarkastuksia, mut jos tulee kipuja tai muuta niin suositteli päivystykseen menoa. Näillä näkymin vaikuttaa siltä et kaikki on tullut ulos.

Kiitos pahoitteluista "Sivusta mutta alalla" <3 Kyllä nainen vaan oman kroppansa tuntee..

Yhteistyössä