keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskenkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskenkö

Vieras
Kävin muutama päivä sitten varhaisultrassa, jossa todettiin, että sikiö oli todella pieni, vastasi vasta viikkoa 6, vaikka piti olla jo viikko 8. Sitä edeltäneenä päivänä oli jo tiputellut hieman ruskeaa vuotoa. Nyt on jo neljäs päivä ja vuoto on hieman lisääntynyt, mutta edelleen suurimmaksi osaksi ruskeaa, ja aika vähäistä. pikkuhousun suojallakin ehkä pärjäisi. Itse uskon, että toivo on jo menetetty ja minulla on meneillään keskenmeno. Koska vuoto runsastuu vai runsastuuko se ollenkaan? onko tämä vain "tässä"? mitään kovin vahvoja kipujakaan ei ole ollut, paljon laimeampaa kuin menkkakipuni yleensä.
Ultran aikaan oli 3 vko raskaustestin plussasta, jos raskaus olisikin alkanut myöhemmin niin miten se muka olisi näkynyt jo 3 vkoa sitten testissä?

Minulla on ollut vastaavanlaista ja tuhrua kesti muutama päivä, sitten alkoi kunnon vuoto. Tuo alkion pienuus kyllä vähän huolettaa mutta voihan raskaus siltikin olla alkanut oletettua myöhemmin. Minulla on menneet ne kesken missä alkion koko on ollut viikkoja selkeästi jäljessä... Keskeytynyt keskenmeno voi olla "oireeton" viikkojakin ja voi olla ettei lähde tulemaan itsestään ulos.

Saitko aikaa kontrolliultraan tuon alkion liian pienen koon takia? Voimia epätietoiseen tilanteeseen...

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
Kyllä tuo vähän keskenmenolta kuulostaa jos kerran alkio oli niin pieni. Itselläni ruskea tuhruvuoto oli merkki keskeytyneestä keskenmenosta ensimmäisessä raskaudessa. Nykyisessä raskaudessa taas vuoto oli jopa hieman runsaampaa, mutta ultrassa löytyi syke ja alkio vastasi suunnilleen viikkoja.

Mitä lääkärisi sanoi?

:hug:

Yhteistyössä