Keskenmeno...=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marru"

Vieras
Sain viikko sitten keskenmenon vkolla 6+6=(... Se oli spontaani eikä lääkäriä tarvittu, kuinka nopeasti voisi yrittää uutta raskautta?? Haluaisin toisten kokemuksia... Eri tahot kun suosittelevat eri odotus aikaa uudelle yritykselle, toiset sitä mieltä et yhdet kuukautiset ja toiset että heti yrittämään vaan!! Jos olette yrittäneet heti niin onko odotus onnistunut??

Kiitos vastauksista... Mukavaa syksyä=) Marru

Me yritettiin heti kun ei ollut estettä sille, koska oli noin sama aika kuin sinulla. Kävin gynellä tuossa välissä. Toisesta kierrosta raskauduin ja nyt menossa rv14.

Mulla oli spontaani km viikolla 11 ja heti tulin uudelleen raskaaksi ilman mitään kuukautisia, raskaus meni hyvin ja tuloksena oli terve tyttö joka on nyt reilu 1-vuotias taapero.

Olen kyllä lukenut näitä juttuja paljon, ja kyllä voi heti yrittää. Toisilla jopa tärppää paremmin keskenmenon jälkeen. Jos taas on tarvinnut käydä kaavinnassa, niin silloin on mielestäni neuvottu odottamaan yhdet kuukautiset.

meillä tärppäsi heti ja terve lapsi syntyi aikanaan. lääkäri sanoi vaan että elimistö oli jo valmis uuteen raskauteen koska heti tärppäsi. jotkut suosittelee siksi yhtiä kuukautisia siihen väliin niin on helpompi laskea sitten että kuinka pitkällä uusi raskaus on.

jos keskenmenossa ei mitään "ongelmia", niin voi heti yrittää uudelleen. itsellä km-vuoto loppui viikko sitten (kesti 3 viikkoa) enkä aio odotella seuraavia kuukautisia. näin sanoi neuvolantätikin, ei tarvitse odotella.

Kiitos vastauksista... Mulla loppu vuoto eilen, kesti siis "vain" kuus päivää!! En tarvinnut kaavintaa, kaik tuli itsestään ulos!! Uutta haluaisin, mieheni myöskin kokeilla... Joten ei taideta ottaakaan kumeja käyttöön;) Eiköhän se tule jos on tullakseen...=)

jos keskenmenossa ei mitään "ongelmia", niin voi heti yrittää uudelleen. itsellä km-vuoto loppui viikko sitten (kesti 3 viikkoa) enkä aio odotella seuraavia kuukautisia. näin sanoi neuvolantätikin, ei tarvitse odotella.

mulla oli spontaani km rv 7+6, tyhjeni täydellisesti. 2 vk km:sta kävin gynellä jälkitark. Kaikki oli kunnossa ja 2vk tästä käynnistä plussasin taas. Tuloksena jo yli 2v poitsu! :) Gyneltä sain siunauksen yrittää heti uudestaan.

Kättäriltä soitti lääkäri kun otettiin verikokeista raskaushormooni arvot, sano et ovat laskeneet yli puoleen siitä ennen kuin keskenmeno tuli... Nyt täytys tehä raskaustesti jonka pitäs näyttää negatiivista, jos neg niin sitten kaikki ok! Sanoi et jälketarkastukses ei tarvii käydä.... Olis sit varmaankin kuiteski käytävä gynel?? Vai?

Sain spontaanin keskenmenon just samoilla viikoilla reilu 1,5v sitte. Kohtu tyhjentyi suht nopeasti ja kunnolla ihan itsekseen, kesti myös vain muutamia päiviä, vain vähän menkkoja pitempi ja kovempi vuoto. Mistään odottamisista ei terveydenhoitaja puhunut ollenkaan (lääkärillä en käynyt, neuvolassa ultrattiin ja sit verikokeet otettiin), eikä sitten odoteltukaan vaan yritettiin heti uudestaan (ei onnistuttu raskautumaan heti uudestaan).

Yhteistyössä