keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
voiko olla raskaana vaikka raskaustesti näyttää negatiivistä jos raskaus vasta kestänyt pari viikkoa? on ollut maha kipeä jo jonkin aikaa ja nyt alkoi vuotamaan verta. kuukautiset ei pitäisi ihan vielä tulla ja säännölinen kierto ollut. keskenmeno? normaalisti mua ei koske mahaan jos on menkat.

jos on aina ollut saman pituinen kierto ja kivuttomat menkat, ja yhtäkkiä alkaakin vuotamaan aiemmin kipujen kanssa, on mahdollista hormonitasapainohäiriö.
Jos tulee keskenmeno, pitää ensin olla raskaana, eli kyllä sen testissä pitää näkyä ennekuin voi keskenmenoksi kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja entä:
kemiallinen raskaus?
mitä?? mitä tarkoitat?

Biokemiallinen raskaus ei ole "huijariraskaus": Raskaus on kyllä ihan oikeasti alkanut - siittiösolu on hedelmöittänyt munasolun - mutta hedelmöittynyt munasolut ei koskaan kiinnity kohdunseinämään eikä raskaus siten ei ehdi kehittyä kliiniseksi, ultraäänellä havaittavissa olevaksi raskaudeksi vaan seuraa erittäin varhainen keskenmeno.

kopsattu vau.fi

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
jos on aina ollut saman pituinen kierto ja kivuttomat menkat, ja yhtäkkiä alkaakin vuotamaan aiemmin kipujen kanssa, on mahdollista hormonitasapainohäiriö.
Jos tulee keskenmeno, pitää ensin olla raskaana, eli kyllä sen testissä pitää näkyä ennekuin voi keskenmenoksi kutsua.

mikä sellainen hormonitasapainohäiriö on ja mistä se voi johtua?

minulla on ollut kaksi kemiallista. Molemmat näkyivät testissä jo päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa.... Mulla ei ollut tosin mitään kipuja, vuoto vaan alkoi ihan normaalisti kuin menkoissa. Mutta plussat testeissä kertoivat että olin "melkeen" raskaana.

luulen että tuo hormonitasapainohäiriö juttu on sellainen mitä tulee joskus ihan kaikille jossain vaiheessa. Koska kaikki vaikuttavat kaikkeen... Stressi, huolet yms. Vaikuttaa usein kuukautiskiertoon. Jos et ole saanut plussaa testiin missään vaiheessa niin hankala uskoa että olisit ollut raskaana :/ voit toki testata vielä vaikka onkin vuotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
luulen että tuo hormonitasapainohäiriö juttu on sellainen mitä tulee joskus ihan kaikille jossain vaiheessa. Koska kaikki vaikuttavat kaikkeen... Stressi, huolet yms. Vaikuttaa usein kuukautiskiertoon. Jos et ole saanut plussaa testiin missään vaiheessa niin hankala uskoa että olisit ollut raskaana :/ voit toki testata vielä vaikka onkin vuotoa.

mulla on ollut noin pari viikkoa maha kipeä ja erityisesti nyt kun vuodan. väsyttää lisäksi tosi paljon. ei kiinnosta mikään ja joudun pakottautumaan tekemään asiat. jotain psyykkistä?

Yhteistyössä