Keskenmeno? Vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Auttakaa epätietoista. Tein positiiviaen rtestin sunnuntaina ja muutaman sen jälkeenkin. Viiva olivat selkeät. Tänä aamuna tuli punaruskeaa limatuhrua ja aamun testissä vain todella todella hento viiva. Pitkin päivää on tullut pyyhkiessä vain turua ihan pikkusen mutta siteeseen ei mitään. Mitä tämä on? Pitäiskö vuodon jo alkaa?

oliko testit saman merkkiset? Eri merkkiset testit voi olla eri vahvuuksilla, joka selittäisi viivojen himmentymisen.
Onko jonkinlaisia kipuja? Silloin voi olla myös kohdun ulkoinen kyseessä ja käynti lääkärillä edessä.
Monesti tuo on myös ihan normaalia, ettei muuta kun testaamaan taas parin päivän päästä uudestaan. Muista olla stressaamatta.

Alun vuodot on tosi yleisiä. Mulla oli viime raskaudessa epämääräisiä vuotoja jonnekin puoleen väliin asti ja alussa olin aivan varma keskenmenosta mutta terve poika syntyi,joskin keskosena. Mutta se ei nyt liity vuotoihin mitenkään..
Positiivista jos ei kipuja ole?
Odottele rauhassa ja yritä olla stressaamatta. Tee uusi testi vaikka viikon päästä.

Jos on selkeitä kuukautismaisia kipuja ja vuotoa, on kyseessä varhainen keskenmeno mikä on todella yleistä.
Kivut eivät ole mikään merkki kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, niinkuin joku tuolla väitti,
Jos kivut ovat kovia ja lisäksi tuntuu hartiakipua, se voi olla merkki kohdun ulkopuolisesta raskaudesta ja syy hakeutua päivystykseen.

Huomenta. Vuoto alko aamulla. Ja itse olen koko ajan eilisestä asti tiennyt että kesken menee. Se ettei testiin tullut enää eilen viivaa niinkuin kirjoitin varmisti asian. Kipuja ei juurikaan oo, mutta kai sekin on yksilöllistä. Itkut on itketty tämän asian tiimoilta ja nyt vaan porskutettava leuka rinnassa eteenpäin. Kiitos avusta ja tsemppauksista.

Yhteistyössä