Keskenmeno viikoilla 14 ->

Kellä ollut ja millainen kokemus oli?

Itse olin eilen sairaalassa 4 tuntia asian vuoksi :'( viikkoja oli takana 14+6 kun alkoi vuoto ja kun iltapäivällä alkoi pyörryttämäänkin, niin soitettiin ambulanssi hakemaan kiireellisenä. Olin ihan kalpea vielä kotiin päästyänikin, vaikka sain sairaalassa nesteytystä litran verran. Verikokeet ja verenpaineet oli ok (hiukan alhaalla muttei pahasti, 115/65)...

Kotonakin huimailee yhä kun enempi liikkuu...
 
Minulla rv 13+1, lääkkeillä tehtiin, pienen sydän pysähtynyt rv 12-13 välissä.
Lääkkeillä tehtiin ja synnytys oli kivulias, mutta siitä selvisi, 2 keskenmenoa vielä senkin jälkeen. Masennus seurasi vasta myöhemmin.

Nyt uutta kuumeilemassa, kaikesta huolimatta :heart:

Pahoittelut sinulle tapahtumasta! :hug:
 
Olen pahoillani kokemastasi.
Mulla kohtukuolema 36+, km 16+ ja km 14+.
Keskenmenot hoidettu sytoteceillä. Ikäviä kokemuksia, surullisia mutta kyllä niistä selviää. Suru on surtava, tottakai.
Itse katsoin pikkuisia ennen kuin annoin viedä pois.
Kohtukuolema on täysi maton vetäisy jalkojen alta, koko maailma mustenee silloin. Kohtukuolemista ei puhuta mitenkään tarpeeksi, moni ei edes tiedä siitä.
Kohtukuolemassa lapsi on niin konkreettinen jo kokonsa ja selviämismahdollisuutensa vuoksi, siitä ei niin vain mennäkään yli.
Meillä kohtukuolemasta on kohta 3 vuotta, eikä mene päivääkään etten häntä ajattelisi. Pieni täydellinen lapseni joka kätkyt kuoli kohtuuni isänpäivänä 2006.
Sen jälkeen nuo keskenmenot ja sitä ennen kaksi elävää lasta.
 

Yhteistyössä