Keskenmeno tai kohdunulkoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aleksiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aleksiina"

Vieras
Eli siis JOS oon raskaana, ois rv 3+5. Menkkojen pitäis alkaa torstaina, mut alkoki tänään yhtäkkiä ja alavatsakivut alko samalla. Ei oo ikinä ennen alkanu menkat liian aikasi, ja normaalisti on alavatsa kipeenä paria päivää ennen menkkoja. Nyt siis alko ihan yhtäaikaa ilman mitään ennakkovaroituksia kivut ja vuoto.. Kummastuttaa ja stressaa et mitä ihmettä tää on... Kokemuksia ja mielipiteitä kaipailisin!

Kohdunulkoisessa ne kivut kuulemma tulee myöhäisemmillä viikoilla, näin mulle sanottiin joskus viikoilla 6. Eli tuskin sitä ainakaan :) Voithan varalta soitella päivystykseen, jos kipu ei mee lääkkeellä ohi.

Mitä jos odottelisit ensin sen positiivisen tuloksen ja murehtisit sitten.. tollasella märehtimisellä kivut vaan kasvaa. Otat buranaa tai panadolia kipuun jos oikein koskee. (ja joo ei haittaa vaikka olisitkin raskaana,koska istukka ei ole kehittynyt vielä noilla viikoilla)

No itseasiassa mulla todettiin kohdunulkoinen samoilla viikoilla kun ap:lla. Ja vielä kiireellä jouduttiin operoimaan kun oli munatorvi puhjennut jo. Eli jos kivut kovenee niin kantsii käydä näytillä. Mulla ainakin alavatsa tuli niin kosketusaraksi, että lääkärin sitä painaessa pääsi itku.

Ja soittelin muuten päivystykseen niin siellä sanovat että ota Panadolia vaan.... Seuraavana päivänä mies väkisin mut vei päivystykseen kun olin niin tuskanen.

Yhteistyössä