Keskenmeno, surullista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amanta

Vieras
Niin kävi ensi alkujärkytyksen jälkeen sopeuduin odotukseen ja nyt kävin ennen jouluaattoa ultraääniyksikössä ja siellä todettiin, että vauvani on jo menehtynyt kaksi viikkoa sitten eli vkolla 9. Sydän ei kuulemma syki ja liiku ja jäänyt 9vkon kokoiseksi, joka kuuluisi olla nyt vko 11. Näinhän itsekin kuvasta.

Ja nyt vain täytyy odottaa joulun jälkeen pääseväni tyksiin tyhjennykseen, koska poliklinikka on joulun kiinni, joten pääsen vasta maanantaina tai tiistaina, ellen sitä ennen joudu päivystykseen. Nyt olen kumminkin kovin surullinen ja itkettää, että on kohtalon ivaa:(. Ja vielä kiva joulunvietto eli tosi apeella mielellä. En ymmärrä miksi vauva kuoli kohtuun eikä tullut vielä itellään pois?

Ilmeisesti ikäni vaikuttaa, koska olen jo 44v enkä nuori enää, vaikka näytän nuoremmalta ikäisekseni.

Nyt tuntuu, etten enää koskaan voi saada lasta tämän jälkeen ja onhan mulla jo 21- ja 15-vuotiaat pojat. Mulla on nyt uusi mies ja hänelläkin jo ikää eikä enää halua lasta. Tämä oli meille yllätysraskaus ja ensijärkytyksen jälkeen olisin ollut valmis ottamaan vastaan uutta vauvaa, mutta se meni sitten pieleen:(.

Voimia sinulle. Keskenmeno menee usein juuri noin, että alkio kuolee ja valuu sitten pois vasta viikon tai muutaman päästä. Sinulla on jo ikää, joka kyllä lisää keskenmenoriskiä aika paljon. Keskenmeno on aina kova juttu ja iso menetys vaikka kyseessä olisikin yllätysraskaus. Voimia menetyksen kanssa.

Yhteistyössä