keskenmeno, kohtutulehdus vai jokin muu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkiä APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äkkiä APUA

Vieras
Mulla siis puolitoistaviikkoa sitten alkoi keskenmenovuoto rv 10.
Vuoto on jo aika niukkaa, enää tarvitsisi vain pikkuhousunsuojaa.
Nyt on alkanut tulla ruskeaa vuotoa joka haisee aivan kamalalle!! Vaikka pesisin alapään joka vessakäynnin yhteydessa ja vaihtasin siteen samalla, on vuoto ihan hirveän hajuista. En osaa edes kuvailla miltä haisee. Muita oireita ei ole.
Onko mulla jokin tulehdus vai kuuluuko keskenmenoon?
Onko kokemuksia?

miten tollanen tulehdus hoidetaan? antibiooteilla?

Soittelen kyllä huomenna lääkäriin tai neuvolaan. luulis kyllä et jos olis tulehdus niin mahakin olis kipeä tai tulis kuumetta..

Lekurille vain näytille, voi olla että raskauskudosta on jäänyt sinne kohtuun sen verran paljon, että pitää kaavinnan avulla tyhjentää loput kun on alkanut tehdä tulehdusta.

kanuuna: Tuliko sun kaikki oireet samaan aikaan?

Tuon ruskean, haisevan vuodon lisäksi myös supistustyyppiset kivut on alkanu nyt palaamaan takasin..
pakko soittaa aamulla lääkäriin, ei tää oo varmaan normaalia kun supistukipuja tuli viimeksi viikko sitten kun tuli suuria hyytymiä :( Nyt siis vuoto jo melkein loppunut kun keskenmenosta yli 1,5 vkoa.

-ap

Mulla haisi kans pahalta vuoto, tai ees juuri vuotanu, pientä ruskeeta tuli. Mutta se haju oli kamala.

Ja kohtutulehdushan se, heti sai antibiootit ja pari päivää sen jälkeen tehtiin kaavinta että saatiin loput materiaalista pois.

Toi kohtutulehdus tulevien raskauksien kannalta kannattaa hoidattaa nopeesti!
Mikset soittanu lääkäriin jo päivällä kun kello oli kuitenkin 12 kun teit aloituksen??

Mulla haisi kans pahalta vuoto, tai ees juuri vuotanu, pientä ruskeeta tuli. Mutta se haju oli kamala.

Ja kohtutulehdushan se, heti sai antibiootit ja pari päivää sen jälkeen tehtiin kaavinta että saatiin loput materiaalista pois.

Toi kohtutulehdus tulevien raskauksien kannalta kannattaa hoidattaa nopeesti!
Mikset soittanu lääkäriin jo päivällä kun kello oli kuitenkin 12 kun teit aloituksen??

Sillon ei ollut ollenkaan edes kipuja. Eikä nytkään paljoa, vähän niinku menkkamaista jomotusta selässä (mulla tää oli 3 raskaus ja kaikissa supistukset tuntunu vain selässä, myös synnytyksen aikana).

Vuodon haiseminenkin on alkanut vasta eilen.. haisee vaan niin pahalta että hyi hitto :/ siitä huolestuin.

-ap

Yhteistyössä